Hoe hij weer direct het haantje was en tegen Dieter moest blaffen toen hij in Bar Madam betrapt werd... Daarna Harry voor het blok zetten (ik zwijg als ik hier mag blijven) om dan 's ochtends te doen alsof hij daar al jaren woont en de rekeningen betaalt.
Ik hoop dat Frank en de medebewoners het zich niet beklagen dat ze hem onderdak gegeven hebben. En dat ze hem nog buiten krijgen na de Marokko-reis.
En dan Maïté met haar 'kwajongensstreken' - mijn kinderen waren blijkbaar ongelooflijke seuten...

Dries en Silke: spreekt voor zich. Maar dan nog meer voor Dries, die blijkbaar niets meer voelt voor haar dan 'vriendschap'. Haar kan ik nog begrijpen, een verliefd mens maakt soms rare sprongen, hoewel ze nu wel een beetje de weg kwijt is. En dan druk ik mij nog zacht uit.
Christine. Blijkbaar viseert ze Hannah om zo Tim te raken. Eender hoeveel er nog van die appel over was, ik zou het ook niet pikken. Ze had Tim of Sam hier gerust van op de hoogte mogen brengen, zodat die zelf hun dochter konden terecht wijzen, maar hoe zij het aanpakte was niet wat normale leerkrachten doen.
En ja, Joren. Dit was allesbehalve netjes. Wat de anderen daar zo grappig aan vonden is mij trouwens een raadsel.