Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Élise
Nog geen rang

Bericht door Élise » do 05 sep 2019, 16:54

Ik ben ooit van Thailand teruggekomen voor de begrafenis van mijn grootvader. Ik snap dat Sam haar moeder niet graag achterlaat, maar haar neef en man hebben haar nu ook hard nodig. Misschien nog wel harder zelfs.
0 x

Kiki_Dee
Poster rang 3
Poster rang 3
x 15
x 126

Bericht door Kiki_Dee » do 24 okt 2019, 14:59

Ik heb gisteren voor de eerste keer Sam terug in de begin generiek gezien, ik vermoed dat ze bijna terug komt. Mag wel met de leegloop
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 52

Bericht door apestaart » do 24 okt 2019, 19:50

Kiki_Dee schreef:
do 24 okt 2019, 14:59
Ik heb gisteren voor de eerste keer Sam terug in de begin generiek gezien, ik vermoed dat ze bijna terug komt.
Dat was toch lang aangekondigd dat Sam zou terugkomen en het feit dat zij nu in die begingeneriek te zien is wil dat zeggen dat het niet lang zal duren eer zij terug in de serie te zien zal zijn ik vermoed ofwel deze week nog ofwel ten laatste in de loop van volgende week.
0 x

Kiki_Dee
Poster rang 3
Poster rang 3
x 15
x 126

Bericht door Kiki_Dee » do 24 okt 2019, 23:09

apestaart schreef:
do 24 okt 2019, 19:50
Dat was toch lang aangekondigd dat Sam zou terugkomen
Dat weet ik ook dat ze ging terugkomen....
Ik wil gewoon zeggen dat ik ze in de begin generiek gezien heb, dus zoals je zegt zal ze misschien deze of volgende week terug op tv zijn.
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

Trouwe kijker
Nog geen rang
x 2
x 1

Bericht door Trouwe kijker » di 28 jan 2020, 13:26

Zonder Tim in te lichten gaat madame solliciteren om café madame te worden. ik zeg niet dat ze hem toestemming moet vragen om welke job dan ook te gaan doen maar een horeca zaak leiden heeft toch een serieuze impact op de huisgenoten hun leven! Sam lijkt me iemand van 12 stielen en 13 ongelukken omdat ze nergens tevreden lijkt te zijn.
0 x

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 90
x 191

Bericht door martha » di 28 jan 2020, 15:14

En Sam was nog vergeten te vermelden dat ze tijdelijk als secretaresse bij de dokterspraktijk heeft gewerkt. Maar, ze heeft één voordeel bij dat van Angele : Sam kent waarschijnlijk (wat ze heeft toch jarenlang de kabouters door alle stormen geleid) de boekhouding, de leveringen enz. die zo'n zaak met zich meebrengt terwijl Angele alleen maar de perfecte pint kan tappen.(en voor de pietjes precies hier : ook de koffiemachine bedienen en plaatjes draaien).

Maar wat ik me afvraag : zal Tim geen problemen krijgen als zijn partner een café gaat runnen ? Of bestaat de "onverenigbaar met het beroep" niet meer :denk:
0 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 247
x 355

Bericht door heidiw » di 28 jan 2020, 15:35

Ja hoor, dat bestaat nog. Maar ik denk dat dat enkel van toepassing is moest het over Tim zelf gaan.
Maar om onverenigbaarheid van beroep eens anders te interpreteren: wie gaat voor Hannah zorgen als Tim late of nachtshift heeft? Zoals gewoonlijk zal Sam daar niet aan gedacht hebben.
0 x

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 52

Bericht door apestaart » di 28 jan 2020, 17:10

Dan gaat zij Hannah bij Frank en Simonne dumpen.
0 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 247
x 355

Bericht door heidiw » di 28 jan 2020, 17:41

Tuurlijk, of bij Joren. Iemand moet zich toch opofferen voor de grillen van Sam :mrgreen: want behalve zij heeft niemand een eigen leven :nope:
1 x

Kiki_Dee
Poster rang 3
Poster rang 3
x 15
x 126

Bericht door Kiki_Dee » di 28 jan 2020, 20:15

Ik begrijp niet dat zij nu plots gerante zou worden in een café, die hersenkronkel kan ik niet volgen
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 165
x 208

Bericht door jessie V. » di 28 jan 2020, 20:58

Ik snap totaal niet waarom die man Sam heeft aangenomen en daarbij nog verkondigde dat zij met kop en schouders boven de rest uitstak. Of die man is totaal niet geschikt voor het werk dat hij doet of het niveau van de andere kandidaten was bovenmate droevig.
Sam die van de ene naar de andere job vliegt en totaal geen ervaring heeft in de horeca. Wispelturig en onervaren
0 x

Tegelprutser
Nog geen rang
x 10
x 3

Bericht door Tegelprutser » di 28 jan 2020, 22:20

martha schreef:
di 28 jan 2020, 15:14
Sam kent waarschijnlijk (wat ze heeft toch jarenlang de kabouters door alle stormen geleid) de boekhouding, de leveringen enz.
Zolang ze maar geen verzekeringen moet betalen, zeker? Gingen De Kabouters haast niet failliet omdat ze haar polis niet had betaald?
0 x

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 26

Bericht door vdbemdsa » wo 29 jan 2020, 07:48

jessie V. schreef:
di 28 jan 2020, 20:58
Ik snap totaal niet waarom die man Sam heeft aangenomen
Aankomend verhaal misschien, die man ziet Sam wel zitten??? En ja, het oog wil ook wat zeker als gerante voor bar madame: en dan is Sam een geschiktere kandidaat dan Angèle. En dat oppasprobleem is toch niet echt een probleem he, Sam wordt gerante, ze zet Angèle gewoon in de bar.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 445
x 693

Bericht door satine » wo 29 jan 2020, 10:38

vdbemdsa schreef:
wo 29 jan 2020, 07:48
En dat oppasprobleem is toch niet echt een probleem he, Sam wordt gerante, ze zet Angèle gewoon in de bar.
Ik dacht dat meneer Thierry zei dat ze iemand bij moest aannemen volgens de brouwer.
Ik neem aan dat die dat dan ziet aan de omzet? Er zal dus wel werk voor minstens twee mensen zijn.
1 werknemer full time een café laten runnen lijkt mij moeilijk, hoelang is je café dan open in de week? 40 uur?
Ik denk niet dat de zaak dan nog lang gaat draaien.

Verder vind ik Sam qua uiterlijk niet per se een geschiktere kandidaat dan Angèle.
Zoals ze er gisteren en de dag ervoor bijliep met die donkere geruite zak aan en die bijenkorf op haar hoofd - smaken verschillen.
Angèle heeft bewezen dat ze het werk in een café aankan, ik ben benieuwd wat Sam daar gaat van bakken.
Want een café runnen is meer dan administratie alleen - een vriendelijk woord en een spontane lach mogen daar ook wel bij.
En dat zie ik bij Sam lang niet altijd.

Het verwonderde mij trouwens dat ze toch nog eerst even wou overleggen voor ze definitief ja zegt.
0 x

pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 8

Bericht door pnele » wo 29 jan 2020, 10:59

satine schreef:
wo 29 jan 2020, 10:38
Het verwonderde mij trouwens dat ze toch nog eerst even wou overleggen voor ze definitief ja zegt.
Mij niet echt eigenlijk. Ze had een beetje in een overwelming gesolliciteerd. Dus zonder overleg met Tim of dit wel haalbaar is in hun gezinssituatie. Nu het zo rap wat concreter wordt heeft ze nog geen tijd gehad om te kijken hoe ze het praktisch allemaal kunnen regelen. Zo'n bar runnen is nu niet bepaald een 9to5 job terwijl ze dat nu wel heeft (wel raar zo'n taxibedrijf maar goed ik heb er vrede mee genomen...). Ik begrijp dus wel dat ze de oppas van Hanna eventjes moet bespreken met Tim. Ook Joren zal hier wel in betrokken worden.
0 x

Plaats reactie