Vroegere verhaallijnen en personages

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 294
x 488

Re: Vroegere verhaallijnen en personages

Bericht door satine » wo 26 nov 2014, 10:58

Is hij niet de eerste keer ten tonele verschenen in Ter Smissen, waar hij met smachtende ogen naar Rosa zat te kijken?
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » wo 26 nov 2014, 11:03

Over de rode aanvulling >> sprong me net te binnen dat hij Ben De Wit heette en gespeeld werd door idd Hans Royaards. :)
Patrick Derijcke was die gladde gast van Salieri die moest onderhandelen over vanalles met Sanitair Vercammen (en daarvoor oa Leontien in z'n bed kreeg).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 857
x 341

Bericht door Christel » wo 26 nov 2014, 12:15

:lol:
Samen komen we er wel! :thumbup: :mrgreen:

@Satine: Dat zou ook heel goed kunnen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet meer precies weet. In mijn geheugen volgde Rosa later pas, maar het kan zomaar zijn dat ik dat helemaal verkeerd voor heb... :oops: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » wo 26 nov 2014, 13:18

Ja, Ter Smissen was één van de klanten van Sanitechniek en toen Waldek daar een buis moest vervangen ofzo heeft hij Rosa leren kennen. :)

Over Beata trouwens >> herinner me ook weer dat hij nogal geheimzinnig deed over z'n zus en over haar beroep. En daardoor dacht Rosa dat hij nu en dan naar de hoeren ging. ;)
0 x

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula » wo 26 nov 2014, 16:20

lord F. schreef:Ja, Ter Smissen was één van de klanten van Sanitechniek en toen Waldek daar een buis moest vervangen ofzo heeft hij Rosa leren kennen. :)

Over Beata trouwens >> herinner me ook weer dat hij nogal geheimzinnig deed over z'n zus en over haar beroep. En daardoor dacht Rosa dat hij nu en dan naar de hoeren ging. ;)
Ook om een buis te vervangen dan? :whistle:
0 x
Potentia Principatum

Whippy
Nog geen rang

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Whippy » wo 04 mar 2015, 16:23

Caligula schreef:
irissaxo schreef:Hij heeft ooit zijn geld verstopt in de tafelpoot van zijn bureau.
Dat geld was niet van hem (hoe kan het anders) maar van Leo dat Luc gevonden had in de Tersmissen kamer van de Mike die het van Leo had ontvangen voor een niet-bestaande villa in Spanje. Mike ondertussen dood.
Femke heeft het in de tafelpoot gevonden en terug bezorgd aan Leo, en kwaad dat de Luc was!!!
Maar Femke wel van haar beste kant.
Ik zou even hierop willen terugkomen als ik mag ... :angel:
In welk seizoen was dit weer ? Ik heb nl een tijdje moeten afhaken net aan de aflevering waar Femke in de bureau van Luc ging zoeken. Ik zou die afleveringen heel graag willen zien :D
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » wo 04 mar 2015, 16:40

Whippy schreef:
Caligula schreef:
irissaxo schreef:Hij heeft ooit zijn geld verstopt in de tafelpoot van zijn bureau.
Dat geld was niet van hem (hoe kan het anders) maar van Leo dat Luc gevonden had in de Tersmissen kamer van de Mike die het van Leo had ontvangen voor een niet-bestaande villa in Spanje. Mike ondertussen dood.
Femke heeft het in de tafelpoot gevonden en terug bezorgd aan Leo, en kwaad dat de Luc was!!!
Maar Femke wel van haar beste kant.
Ik zou even hierop willen terugkomen als ik mag ... :angel:
In welk seizoen was dit weer ? Ik heb nl een tijdje moeten afhaken net aan de aflevering waar Femke in de bureau van Luc ging zoeken. Ik zou die afleveringen heel graag willen zien :D
Een beetje opzoekingswerk doen kan geen kwaad zeker? :)
Volgens IMDb zat Peter Bastiaensen tot eind 2008 in Thuis en dat was blijkbaar tijdens seizoen 14. Uw tafelpootaflevering zal dus ergens in de tweede helft van dat seizoen plaatsgevonden hebben. 8)
0 x

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula » wo 04 mar 2015, 16:45

Whippy schreef:Ik zou even hierop willen terugkomen als ik mag ... :angel:
Whippy, ik stuur je een PB.
En het is idd Seizoen 14. Sofie verdwenen, Femke krijgt twijfels over de Mike, Nancy in het ziekenhuis geklopt door dezelfde Mike (omdat ze aan Femke wou vertellen dat Mike haar vader is). Enfin...ik ga zoeken.
Laatst gewijzigd door Caligula op wo 04 mar 2015, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Potentia Principatum

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 294
x 488

Bericht door satine » wo 04 mar 2015, 16:46

0 x

Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door Lazylady » di 17 mar 2015, 20:40

Wie is Katrien?
0 x

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula » di 17 mar 2015, 20:46

Lazylady schreef:Wie is Katrien?
Wel Lazylady, ik weet dat het in Thuis moeilijk te geloven is,maar Katrien is de echte zus (en ik meen de ECHTE zus) van Paulien. Raar hé?
0 x
Potentia Principatum

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 9
x 57

Bericht door tvx1 » di 17 mar 2015, 21:08

Caligula schreef:
Wel Lazylady, ik weet dat het in Thuis moeilijk te geloven is,maar Katrien is de echte zus (en ik meen de ECHTE zus) van Paulien. Raar hé?
100% zeker zijn we niet, hé. Het zou altijd nog eens kunnen uitkomen dat Julia eens een scheve schaats heeft gereden. :whistle:
0 x

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula » di 17 mar 2015, 21:14

Hmm, toen Julia in de picture kwam had ze wel 2 dochters met haar ex man (de arme Cois moest er van gaan zitten) en er is toen noch later ooit gesproken al dan niet scheve schaatsen.
Nu denk ik wel dat het Jana worst (schaats?) zal wezen of het al dan niet zo is.
0 x
Potentia Principatum

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 9
x 57

Bericht door tvx1 » di 17 mar 2015, 21:21

Caligula schreef:Hmm, toen Julia in de picture kwam had ze wel 2 dochters met haar ex man (de arme Cois moest er van gaan zitten) en er is toen noch later ooit gesproken al dan niet scheve schaatsen.
Nu denk ik wel dat het Jana worst (schaats?) zal wezen of het al dan niet zo is.
Ze zijn er in gekomen toen ze 15&16 jaar waren. Dus hebben we al een aanzienlijk deel van de geschiedenis van het gezin Julia gemist. We nemen het dus gewoon van Julia haar woord aan dat ze allebei dochters van Pierre Snackaert zijn. Net zoals we jarenlang van Nancy hebben aangenomen dat Renzo en Femke kinderen van Vic Fierens waren en dat we van Jean-Pierre aannamen dat Marie zijn dochter was. Maar dat terzijde, want het gaat hier over Jana.
0 x

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 243
x 47

Bericht door nounake » wo 18 mar 2015, 07:46

dat is de zus van pauline , die verpleegkunde studeerde en ook een relatie had met ??was het niet Tim ? Daarna met één van haar leraars. 'T is trouwens naar Katrien dat Julia en Luc reisden verleden jaar en waar Julia ziek werd.
Ben wel benieuwd of de actrice die Katrien speelde zal willen haar rol even terug opnemen voor dat huwelijk .
0 x

Plaats reactie