Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 901
- x 1439
Hoewel ik het absoluut niet heb voor Adam krijgt hij toch een pluim om Britt zich direct op haar gemak te laten voelen met zijn onnozelheden.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
- satine
- Poster rang 5
- x 1617
- x 2460
Cédric, voor het opvangen van Britt, zonder meteen de dingen te willen uitspitten.
Ik vond het heel lief dat hij aangaf dat hij goed kan luisteren, het is altijd fijn te weten dat je bij iemand terecht kan.
Ik vond het heel lief dat hij aangaf dat hij goed kan luisteren, het is altijd fijn te weten dat je bij iemand terecht kan.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1280
- x 1642
- Contacteer:
Ja, vond dit wel een mooi moment toen hij met z'n ijsjes binnenkwam en direct voor afleiding kon zorgen. Hj straalt rust uit en weet neit hoe hij het kan uithouden bij die donkergroene Adam die daar maar zenuwachtig prietpraat loopt te verkondigen. Ik hoop dat hij aan iemand gelinkt wordt die hem ook eens apprecieert want tot hiertoe was het alleen maar geven van z'n kant. Hij verdient zoveel beter dan wispelturige Emma.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 171
- x 544
Niels, omdat hij Adam eindelijk voor een ultimatum stelt.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 909
- x 558
Een grote pluim voor Tim om onuitstaanbare Thilly "ik kan alles, ik weet alles, ik best de beste op de wereld" op haar plaats te zetten

2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 977
-
- Poster rang 5
- x 901
- x 1439
Tim voor zijn uitval naar Thilly.
Maar ook Cedric die het Niels heel duidelijk maakt dat hij het gehad heeft met de groene smurf.
Maar ook Cedric die het Niels heel duidelijk maakt dat hij het gehad heeft met de groene smurf.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 55
Die uitval van Tim naar Thilly toe lijkt me als eerder als een vlaag van jaloezie. Omdat zij zich lijkt te amuseren en dat de samenwerking tussen haar en Dieter goed lijkt te gaan. En vooral omdat het confronterend is dat hij die plaats heeft afgestaan omdat Sam er niet meer is.
Tim bekijkt de situatie vanuit een donkere bril omdat hij het moeilijk heeft, maar eigenlijk is zijn pijn en zijn frustratie meer het probleem dan de nalatigheid van de rapporten van Thilly.
En de speurtochten en de ondervragingen lijken haar wel goed af te gaan, misschien steekt dat ook wél wat bij Tim.
Het is wel irritant dat Thilly haar grote mond het wel steeds opnieuw doet escaleren.
Tim bekijkt de situatie vanuit een donkere bril omdat hij het moeilijk heeft, maar eigenlijk is zijn pijn en zijn frustratie meer het probleem dan de nalatigheid van de rapporten van Thilly.
En de speurtochten en de ondervragingen lijken haar wel goed af te gaan, misschien steekt dat ook wél wat bij Tim.
Het is wel irritant dat Thilly haar grote mond het wel steeds opnieuw doet escaleren.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5
- x 1617
- x 2460
Neemt niet weg dat Thilly alleen maar doet wat haar goed ligt en dat ze chance heeft dat sloef Dieter regelmatig haar karweitjes opknapt.
En dat het niet ok is dat zij daar wat zit te lollen met collega's over dingen die - inderdaad zoals Tim zei - niets met het werk te maken hebben, terwijl ze eigenlijk haar papierwerk zelf zou moeten doen.
En voor iemand die al alles gezien en gedaan heeft, is het toch niet abnormaal dat ze ook in politiewerk de allerbeste is?
Verder vind ik het ook verre van ok dat ze vindt dat iedereen maar moet zijn zoals zij - wat zij had met Harry is in geen velden of wegen te vergelijken met wat Tim en Sam hadden. Het is niet aan haar om te bepalen hoe Tim het verlies moet verwerken. Zeker niet omdat hij wat hij graag deed, opgeeft om voor zijn dochter te zorgen. Alleen.
Ontopic:
Een pluim voor Cédric nogmaals, omdat hij opkomt voor zijn kotgenoten die niets met de problemen tussen Lowie en Adam te maken hebben.
En dat het niet ok is dat zij daar wat zit te lollen met collega's over dingen die - inderdaad zoals Tim zei - niets met het werk te maken hebben, terwijl ze eigenlijk haar papierwerk zelf zou moeten doen.
En voor iemand die al alles gezien en gedaan heeft, is het toch niet abnormaal dat ze ook in politiewerk de allerbeste is?

Verder vind ik het ook verre van ok dat ze vindt dat iedereen maar moet zijn zoals zij - wat zij had met Harry is in geen velden of wegen te vergelijken met wat Tim en Sam hadden. Het is niet aan haar om te bepalen hoe Tim het verlies moet verwerken. Zeker niet omdat hij wat hij graag deed, opgeeft om voor zijn dochter te zorgen. Alleen.
Ontopic:
Een pluim voor Cédric nogmaals, omdat hij opkomt voor zijn kotgenoten die niets met de problemen tussen Lowie en Adam te maken hebben.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1280
- x 1642
- Contacteer:
Toch ook een pluimpje voor Emma (ondanks de weer veel te rode mond
) omdat ze de moeite doet om Robin terug te introduceren bij de meisjes van het voetbal. Of het haar zal lukken is nog de vraag en als het Robin wat meer inzicht zal geven in hetgeen hij aangericht heeft blijft een raadsel.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 8
- x 55
Het neemt het absoluut niet weg! Het is ook superirritant!satine schreef: ↑vr 07 mar 2025, 09:56Neemt niet weg dat Thilly alleen maar doet wat haar goed ligt en dat ze chance heeft dat sloef Dieter regelmatig haar karweitjes opknapt.

En vooral de manier waarop ze dan nog zei dat hij haar dankbaar had moeten zijn, want dat anders hij anders de getuige had moeten zijn op het huwelijk van zijn zus.

1 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 171
- x 544
Lowie, omdat hij kalm en rustig naar Adam ging en zei dat hij moest vertrekken.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 901
- x 1439
Vandaag toch genoten van de manier waarop Rosa mislukte pater Waldek op zijn plaats zette.
0 x