Veel hangt af van hoe je iets dat niet gezegd is, interpreteert.

Wat was dat?? Ik verstikte me bijna in m'n boterham! M'n eerste gedacht was: Tommeke, Tommeke, Tommeke toch! Wat doe je nu??
Model staan in de kunstacademie voor volwassenendaffy duck schreef: ↑za 19 okt 2024, 16:30M'n eerste gedacht was: Tommeke, Tommeke, Tommeke toch! Wat doe je nu??
gelukkig maar! Het was zo al erg genoeg!frankeneddy1 schreef: ↑zo 20 okt 2024, 09:51Zo erg vond ik die scène niet. Het was eens wat anders en veel was er toch niet te zien?
Neen, hij opteerde van een tweedehandswagen, Robin sprong er onmiddellijk op, waarom geen nieuwe. En ja, ik ken veel gezinnen waar deze "geschenkjes" aangeboden worden voor zoon- of dochterlief te vriende te houden.frankeneddy1 schreef: ↑vr 18 okt 2024, 20:49Lol, een auto cadeau doen en dan nog een nieuwe. Nu heeft Robin Tom helemaal in zijn macht en kan hij alles krijgen wat hij wil.
Ik denk vooral het feit dat zijn zogezegde vader het nodig vond om hem meteen weer af te blaffen, nog voor hij zijn jas uit had. Geen woord over het overlijden van zijn moeder, geen greintje begrip. Als dat voor Tom niet belangrijk is, mag het dat voor Robin ook niet zijn.ThuisfanNL schreef: ↑vr 08 nov 2024, 11:53Was dat vanwege het feit dat het 5 jaar geleden was dat zijn moeder stierf of toch iets anders.