Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 163
x 206

Bericht door martha » do 05 mei 2022, 14:03

Angele (in feite heb ik altijd een hekel gehad aan dat personage met haar gestook en jaloezie :shh: al vanaf het moment dat zij, ik denk het derde seizoen :denk: opdook in Thuis en begon te stoken in het huwelijk van Simonne en Frank en dan is er nog haar kwalijke rol in de adoptie van Sam, en ik weet het "ons maake", Yvette dus had door ook schuld aan). Dus vanaf dat Angele gisteren thuis kwam en daar zoals Satine zegt, zich gedroeg als de koningin van Sheba had ik neiging om te :sick: )En voor iemand met een zogenaamde jetlag zag ze er fris uit (geloof me, ik heb dat ooit eens gehad, niet leuk)
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 494
x 712

Bericht door satine » za 07 mei 2022, 10:38

Gisteren was dat met stip Frank Bomans. En zijn Suske ook wel.
Ik ben geen fan van liegen, zeker niet als er nog andere mensen bij betrokken worden - zoals Tania - maar wat Simonne bezielde om iets op te biechten wat buiten dat ene kusje nul komma nul was, is me toch niet duidelijk.
Ze had toch kunnen weten dat haar Baby ging reageren als de eerste de beste macho drama-queen?
Dat hij daar - zonder verder nog te luisteren - een heel spel ging van maken?
Ik vrees dat we nu weer vertrokken zijn voor een periode van onredelijkheid waar hij zo goed in is.
En de slachtofferrol waar hij zich weer met plezier zal in wentelen en iedereen vertellen hoe slecht en achterbaks vrouwen wel zijn.
Ik kijk er niet naar uit.
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 23
x 440

Bericht door Tiboko » za 07 mei 2022, 11:56

satine schreef:
za 07 mei 2022, 10:38
Ze had toch kunnen weten dat haar Baby ging reageren als de eerste de beste macho drama-queen?
Misschien wilde ze hem testen en kijken of hij in de loop der jaren milder was geworden en op zijn minst had geluisterd naar wat er precies was gebeurd? Of misschien krijgt ze Dirk helemaal niet uit haar hoofd en is dit een eerste aanzet om Frank duidelijk te maken dat het zo niet verder kan. En met "zo" bedoel ik hoe saai het er tussen hen allemaal aan toe gaat.

Buiten zijn dagelijkse wandeling met Pips vindt de oude zeur blijkbaar nergens nog plezier in en Simonne heeft hem al vaak signalen gegeven dat zij (terecht) toch iets meer van de rest van haar leven verwacht. In plaats van te reageren als een boos kind waarvan ze het snoepje hebben afgepakt zou hij beter eens goed nadenken over waarom dit is kunnen gebeuren...
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 282
x 240

Bericht door jessie V. » za 07 mei 2022, 12:48

Testen? ze maakt hem dagelijks mee. Ze had precies kunnen weten hoe hij zou reageren. Waarom heeft ze haar mond niet gehouden. Weer een heleboel heisa over een kleinigheid. Wat is er nou helemaal gebeurd?
Dus: de persoon waar ik me nu het meest aan erger is onze Frank en ook Simonne omdat ze zonodig haar "zonde"op moest biechten. Wat een stel!
3 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 434
x 563
Contacteer:

Bericht door daffy duck » za 07 mei 2022, 13:03

jessie V. schreef:
za 07 mei 2022, 12:48
Simonne omdat ze zonodig haar "zonde"op moest biechten. Wat een stel!
dat. is inderdaad miserie zoekenNa al die jaren moet ze toch al beter weten hoe hij zou reageren. Grote boel om voorspelbare feiten, weeral eens!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 163
x 206

Bericht door martha » za 07 mei 2022, 15:52

Simonne, hoe dom kun je zijn ? :doh: :doh: Heeft ze nog altijd haar lesje niet geleerd toen ze ging scheefschaatsen met Waldek en Herman ? :doh: :doh:

En dan was er donderdagavond : Chris :sick: :sick: Ik zat te beven in mijn zetel toen hij Tim zo zat te bedreigen. Wel chapeau hoe de regie dat in beeld heeft gebracht :clap: Hij is m.i. nog een grotere creep dan Jacques vorig seizoen.
2 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 434
x 563
Contacteer:

Bericht door daffy duck » za 07 mei 2022, 17:11

martha schreef:
za 07 mei 2022, 15:52
Chris
Inderdaad, wat een uitgekiende slechterik! Hij deinst er niet voor terug om alles goed voor te bereiden en dan te gebruiken waar hij kan. Alles is gepland. Ik denk dat Tim zich kon vinden in de woorden van Harry toen hij Chris beschreef. Alles wat hij vertelde was Tim slachtoffer van.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 494
x 712

Bericht door satine » do 12 mei 2022, 10:11

Bob: 'Tim had echt geen gevoel voor humor'.
Hoe zou dat komen, Bobje? :denk:

Lowie die liever wil gaan slapen dan de ringen te gaan halen, nadat hij door zijn eigen stommiteit een nacht in het politiebureau heeft doorgebracht.
Zou die eigenlijk ooit volwassen worden en eens een keertje niet alleen en in de eerste plaats aan zichzelf denken?

Nancy op zoek naar 'de prins van Madame Marianne'. Zucht. :lolno:

Frank die denkt dat hij op deze manier de lakens mag uitdelen. Wat een miskleun is die man toch.

Ja, het zijn er wel wat - soms vraag ik me af waarom ik nog kijk. :lol:
1 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 282
x 240

Bericht door jessie V. » do 12 mei 2022, 10:25

Als er geen ergernissen waren zou er niemand meer kijken, denk ik.
Lowie en zeker Frank staan nu boven aan mijn lijstje. Een lijstje dat vrij lang is .
Simonne stond op de derde plaats maar ze heeft een wijs besluit genomen door haar geliefde voorlopig vaarwel te zeggen. Dus: een streep door Simonne
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1444
x 543

Bericht door Christel » do 12 mei 2022, 10:58

jessie V. schreef:
do 12 mei 2022, 10:25
Als er geen ergernissen waren zou er niemand meer kijken, denk ik.
Dat denk ik zeker ook :yup:
Maar ik moet wel toegeven dat er wat mij betreft toch een soort balans moet zijn tussen ergernissen en leuke dingen, en helaas wegen de ergernissen bij mij momenteel zodanig door, dat ik regelmatig besluit om maar niet te kijken of weg te zappen. :oops:

- Frank die zich wentelt in zelfmedelijden; been there,done that & got the t-shirt. Het lijkt wel alsof ze niks anders voor die man kunnen verzinnen.
- Simonne die nog maar eens laat zien dat ze nog altijd niet van waterproof mascara heeft gehoord :roll:
- Lowie die de verwende kleuter uithangt; is het niet over het krijgen van een kind dan is het wel over een scoutsuitje / vrijgezellenfeest. :sick:
- Nancy die rondloopt als kip zonder kop en zo dom mogelijk uit de hoek moet komen. :thumbdown:
- Tim die zich steeds verder de dieperik in werkt, en die als een domme, compleet incompetente flik overkomt door alleen al dat ongeval van Joren als waarheid aan te nemen zonder zich een paar dingetjes af te vragen waar zelfs de grootste amateur nog op zou komen.
- En dan prutsen ze er Marianne nog tussendoor met een compleet onwaarschijnlijke verhaallijn, simpelweg om het zoveelste Thuis-boek te slijten? :crazy:

Sorry, maar er zijn grenzen aan te tolereren ergernissen, en wat mij betreft gaan ze die momenteel vér over in Thuis, helaas...
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Julia56
Nog geen rang
x 2
x 1

Bericht door Julia56 » do 12 mei 2022, 12:40

Bob, Tamara en Lowie. Niets met die mensen aan te vangen.
0 x

Julia56
Nog geen rang
x 2
x 1

Bericht door Julia56 » do 12 mei 2022, 13:12

johan1969 schreef:
vr 29 apr 2022, 12:16
Niels, inderdaad : eerst jarenlang genegeerd en gekleineerd door zijn pa, die t liefst van al geen zoontje had, en nu is het 'ik moet u steunen want gij zijt mijn vader' .
Snap je reactie, maar is gewoon iemand die behulpzaam is, misschien wat medelijden heeft en Stefaan gewoon wil steunen. Heeft al veel geleerd van de Joren!
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 494
x 712

Bericht door satine » vr 13 mei 2022, 11:29

Gisteren Harry en Thilly.
De eerste omdat hij door zijn eigen schuld in deze situatie geraakt is en daar jaren niets aan gedaan heeft.
De tweede omdat ze Harry soms echt wel behandelt als een kind.
'Ge gaat dat kunnen, gewoon rustig blijven', alsof Harry een spreekbeurt moest doen in school.
Hij moest verdorie een enveloppe met geld gaan afgeven! :roll:

En ook wel Nancy - wanneer gaat die eens stoppen met overal haar neus in te steken?
1 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1444
x 543

Bericht door Christel » vr 13 mei 2022, 11:38

Ergernisjes gisteren: Thilly en Harry, precies om bovengenoemde redenen.
Brompot Frank
Opdringerige Lowie
Snotterende Simonne
En ook een beetje Nancy, inderdaad. Het lijkt wel alsof die vrouw totaal geen eigen leven heeft.
Al scheelde het wel een beetje dat ik de situatie met Marianne en Karin verder wel leuk gebracht vond. De 3 dames waren zo vriendelijk tegen elkaar, dat ik me daardoor iets minder aan Nancy's ge-vis irriteerde. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 282
x 240

Bericht door jessie V. » za 14 mei 2022, 10:40

Simonne. Gaat ze toch weer naar Frank om te vertellen dat ze weggaat met een ïk-heb-zo'n-spijt gezicht. Dan denk ik: mens trek je jas aan, pak je koffer en trek de deur achter je dicht. Hij komt er wel achter dat je weg bent. :twisted:
Wat me ook altijd irriteert is de enorme bemoeizucht van iedereen.
2 x

Plaats reactie