jessie V. schreef: ↑do 12 mei 2022, 10:25
Als er geen ergernissen waren zou er niemand meer kijken, denk ik.
Dat denk ik zeker ook
Maar ik moet wel toegeven dat er wat mij betreft toch een soort balans moet zijn tussen ergernissen en leuke dingen, en helaas wegen de ergernissen bij mij momenteel zodanig door, dat ik regelmatig besluit om maar niet te kijken of weg te zappen.
- Frank die zich wentelt in zelfmedelijden; been there,done that & got the t-shirt. Het lijkt wel alsof ze niks anders voor die man kunnen verzinnen.
- Simonne die nog maar eens laat zien dat ze nog altijd niet van waterproof mascara heeft gehoord
- Lowie die de verwende kleuter uithangt; is het niet over het krijgen van een kind dan is het wel over een scoutsuitje / vrijgezellenfeest.
- Nancy die rondloopt als kip zonder kop en zo dom mogelijk uit de hoek moet komen.
- Tim die zich steeds verder de dieperik in werkt, en die als een domme, compleet incompetente flik overkomt door alleen al dat ongeval van Joren als waarheid aan te nemen zonder zich een paar dingetjes af te vragen waar zelfs de grootste amateur nog op zou komen.
- En dan prutsen ze er Marianne nog tussendoor met een compleet onwaarschijnlijke verhaallijn, simpelweg om het zoveelste Thuis-boek te slijten?
Sorry, maar er zijn grenzen aan te tolereren ergernissen, en wat mij betreft gaan ze die momenteel vér over in Thuis, helaas...