Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 283
x 435

Bericht door Thom » di 05 sep 2023, 22:41

Eddy en zijn primitieve gedrag. Ik snap ergens wel dat hij zich zorgen maakt, maar hoe hij het uit en deelt, vind ik erover, ik zou plaatsvervangende schaamte krijgen.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1421
x 2159

Bericht door satine » wo 06 sep 2023, 08:38

Sam.
Ik ben echt nooit fan geweest van haar bazige karakter.
Vorig jaar kon ik nog af en toe een beetje sympathie voor haar voelen vanwege haar inzet voor Veerle en Joren, maar dat is alweer om zeep.
Ik weet dat het niet altijd fijn is als een school ouder-participatie vraagt, zeker niet als je ook nog buitenshuis werkt en nog andere dingen aan je hoofd hebt.
Maar dat de veiligheid van kinderen pas belangrijk wordt als het een wedstrijd wordt die ze zou kunnen winnen, stoort mij echt.
En Christine is haar vriendin niet en ook dat begrijp ik, maar haar macho-apengedrag tegen de laptop was gewoon belachelijk.

Dus ik hoop dat ze niet een heel seizoen lang een machtsstrijd gaat voeren tegen Christine.
Er zijn nog andere scholen in de wereld. En misschien kan ze ook weer een beetje vaker gaan werken.
Dan heeft ze iets anders om zich op te focussen, voor ze weer ergens zwartwerk moet gaan doen om haar rekeningen te kunnen betalen. :whistle:
2 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1421
x 2159

Bericht door satine » do 07 sep 2023, 10:40

Lowie, dat hoeft geen uitleg denk ik.

En Maité, maar dat is dan eerder de verhaallijn.
Ik vond dat die vorig seizoen al op niet veel trok en nu blijkt dat we er meer dan waarschijnlijk nog lang niet van af zijn.
En dan nog de berouwvolle en besluiteloze sloef Dieter erbij...
Hoe hij daar gisteren aan de ontbijttafel zat met de zwangerschapstest in zijn hand... :roll:
Hij doet nu al bijna in zijn broek als hij Nancy moet vertellen dat Maité terug is.
Nee, naar meer van dit kijk ik niet uit.
1 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3240
x 1600

Bericht door Christel » do 07 sep 2023, 11:37

^ Daar kan ik me alleen maar volledig bij aansluiten. :yup:

En de overdreven achterdochtige houding van Nancy, die constant extra in de verf gezet wordt, helpt daar ook niet bij.
Alsof ze ons alvast mentaal willen voorbereiden op haar reactie als ze (liever vroeger dan later!) te weten komt dat Dieter haar voor de zoveelste keer heeft voorgelogen. :roll: :-?

Dat hele huwelijk vind ik al jaren op niks trekken en ik vind ze ook gewoon niet leuk samen. Ik zie de chemie niet en ik word om beurten moe van Nancy die gesust en gepamperd moet worden door Dieter, of van Dieter die als een groot watje de waarheid niet durft te zeggen over het een of het ander. Het is elke keer hetzelfde met die 2.
En terwijl Nancy vroeger bij Eddy misschien ook niet altijd als de slimste overkwam, kon ze dan toch regelmatig ineens verrassend gewiekst uit de hoek komen. Toen was het nog een volwassen vrouw, dat kan ik van de huidige Nancy niet meer echt zeggen... :nope:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 37
x 856

Bericht door Tiboko » vr 08 sep 2023, 21:31

Rosa. Zoals ze daar ligt te kronkelen van ongemak bij elk compliment / cadeautje dat Dirk haar wil geven. Daarstraks wilde ze Vicky nog gebruiken als excuus om niet bij haar lief te "moeten" blijven zitten / te gaan eten.

Maak het dan gewoon uit Rosa, want nu houdt ze Dirk gewoon aan het lijntje, iets wat ze zélf verafschuwde toen het haar overkwam.
4 x

Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske » ma 11 sep 2023, 16:42

Rosa hield toch ook al vaak mannen aan het lijntje in de beginjaren. Het verbaast me dus niet dat ze zich zo gedraagt tegenover Dirk.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3240
x 1600

Bericht door Christel » ma 11 sep 2023, 16:53

Het is inderdaad misschien niet erg verbazend, maar dat maakt het niet minder ergerlijk. Zeker gezien het feit dat Rosa op haar leeftijd en met haar levenservaring toch inmiddels wel moet weten dat je zo niet met mensen omgaat. Ik vind haar gedrag echt tenenkrommend, en al een hele tijd.
Ze weet Viv zo goed van advies te voorzien als het om Lowieke gaat, maar zelf lijkt ze niet in te willen zien dat zij zelf ook gewoon als vrijgezel door het leven had gekund, toen ze Waldek niet kon krijgen.
Maar ze blijft maar rond die bedrieger van een Waldek zwermen en ondertussen Dirk als doekje voor het bloeden gebruiken, want stel je voor dat ze weer eens zonder kerel eindigt. :shock: Héél triest dit... :sick: :thumbdown:
1 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 1404
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 14 sep 2023, 23:11

Lowie. Hoe egoïstisch kan je zijn. Heeft hij al 1 minuut rekening gehouden met de gevoelens van Tamara? Ook het afzien en de moeilijkheden bij de bevalling laten hem koud. Als hij maar z'n Polly heeft waar hij overal mee gaat pronken. Hij was te laat met niet te overziene gevolgen voor Tamara en Bob, maar nee, dat laat hem koud. Hij heeft waar hij voor gekomen is en hij neemt dat kind mee alsof hij een zak aardappelen cadeau gekregen heeft.
4 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Kiki_Dee
Poster rang 3
Poster rang 3
x 51
x 395

Bericht door Kiki_Dee » vr 15 sep 2023, 10:08

Lowie, die aan Bob vroeg hoe de bevalling was gegaan, terwijl hij op punt stond om naar huis te gaan met Polly. Geen seconde nagedacht hoe het met Tamara ging...
4 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3240
x 1600

Bericht door Christel » vr 15 sep 2023, 11:09

Ook Lowie...nog maar eens...
Denk eerlijk gezegd dat dat voor mij gewoon een permanente ergernis gaat zijn. :boo: :thumbdown:
2 x

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2247
x 189

Bericht door nounake » vr 15 sep 2023, 12:33

Hij durft dan nog vragen of Bob Tamara niet wakker wilde maken om de baby nog eens te zien ...
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 37
x 856

Bericht door Tiboko » vr 15 sep 2023, 13:13

Voor mij ook nog Tom.

Wijst de al zo verdrietige Vicky erop dat haar aanwezigheid in huis tot stress voor zijn moeder leidt en dat ze dus maar beter tijdelijk weg kan blijven. Waarna ze zich ook nog schuldig voelt omdat ze over haar ten onrechte opgesloten zoon begon...

Je moet maar durven, Tommy Boy :thumbdown:
3 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 777
x 1222

Bericht door heidiw » vr 15 sep 2023, 14:13

Ik geef het (tijdelijk) op om mij aan Lowie en Tom te ergeren. Het begint zo stilaan een fulltime job te worden.
2 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 554
x 483

Bericht door jessie V. » vr 15 sep 2023, 15:39

ik heb voor eens en altijd beslist me ontzettend te ergeren aan dat vat onverstand van een Lowie
Daar zijn geen woorden voor.
Momenteel staan Tom en Dieter op plaats 2 en 3.
1 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3240
x 1600

Bericht door Christel » vr 15 sep 2023, 15:46

heidiw schreef:
vr 15 sep 2023, 14:13
Ik geef het (tijdelijk) op om mij aan Lowie en Tom te ergeren. Het begint zo stilaan een fulltime job te worden.
Lijkt me een heel verstandige beslissing! :thumbup: Ik ga proberen hetzelfde te doen, en anders de FF knop maar weer wat meer inzetten, want ik zie dat (voorlopig) ook niet goedkomen. :mrgreen: :lol:
Maar Tom en Dieter scoren bij mij ook heel hoog inderdaad. En Bob ook wel, eigenlijk, vooral omdat hij in mijn ogen net zo verantwoordelijk is voor het fiasco rond de baby, als Lowie, ook al heeft Bob tegen het einde van de zwangerschap ineens de kont tegen de krib gegooid. Mosterd na de maaltijd vind ik dat, en ook hij is voor mij volledig afgebrand wat dat betreft.
De laatste tijd denk ik wel eens dat ik hier sneller uitgetypt ben als ik moet opsommen wat of wie ik momenteel niet ergerlijk vind... :angel: ;)
2 x

Plaats reactie