Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 669
x 938
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 06 jun 2023, 23:06

Nog altijd Lowie en z'n dominante onbeschofte en totaal ongepaste houding. Leer die man eens luisteren als iemand hem met lichaams-en andere taal iets probeert duidelijk te maken. Beste vriend met Bob...je kan zowel vriend zijn met Jan Bubbel! :angel: Die zal je misschien nog een begrijpende reactie geven.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 970
x 1453

Bericht door satine » wo 07 jun 2023, 08:13

Thom schreef:
di 06 jun 2023, 20:55
Waldek en Christine die elke excuus aangrijpen om kwaad te zijn op Karin en alle schuld op maar op haar afschuiven
Inderdaad, ik vroeg mij even af of Christine bij de afzender van die aangetekende brief ook zal gaan staan dreinen.
Maar waarschijnlijk niet, alleen Karin is de slechte omdat ze beseft dat in zaken vriendschap er eigenlijk niet mag toe doen.
Tenzij je geld genoeg hebt om te zeggen 'Ach, het is niet erg. We hebben wel de volle pot betaald en nu werkt het niet, maar we dragen dat verlies wel zelf, omwille van de vriendschap', maar dat is bij Feniks niet het geval denk ik.
1 x

vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 2
x 67

Bericht door vdbemdsa » wo 07 jun 2023, 09:16

Gisteren toch ook wel Adil, kan die kamerplant nu ook eens niet reageren en zijn vrouw terecht wijzen. Die aanbieding van Karin gaan ze niet altijd krijgen, maar neen, madame laat haar man en zijn bedrijfje liever ten onder gaan, om het dan maar op iemand anders te kunnen steken.
Moderator bericht:
Stukje tekst verwijderd wegens spoiler.
In de forumregels staat namelijk:
Wat verstaan we onder 'spoilers'? Alles wat niet tijdens de aflevering van die dag of daarvoor is uitgezonden.
Dus ook wat na de eindgeneriek getoond wordt zijn spoilers.

Gelieve hiermee rekening te houden.

:text-thankyouyellow:
1 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2301
x 1107

Bericht door Christel » wo 07 jun 2023, 10:49

Thom schreef:
di 06 jun 2023, 20:55
Waldek en Christine die elke excuus aangrijpen om kwaad te zijn op Karin en alle schuld maar op haar afschuiven :roll:
Inderdaad...
Vooral Waldek's commentaar vind ik "prachtig" :roll: aangezien hij eigenlijk net zo goed benadeelde partij is als Karin; hij heeft overal wat over te zeuren en hij blijft maar inhakken op Karin's beslissingen, maar hij bekommert zich zelf nooit om een oplossing als het over de financiën van Feniks gaat. En dat is nou al maanden zo.
Eerst die wijngaard die meneer persé moest hebben maar waarvan hij zich geen moment afvroeg waar dat van betaald zou moeten worden (het kwartje viel pas toen die grond verkocht werd en de rest toch ook wel moest toegeven dat Feniks daar zelf gewoon geen geld voor had), en nu dit weer... :doh: :nope:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 970
x 1453

Bericht door satine » vr 09 jun 2023, 09:00

Waldek.
Kan iemand nog minder geïnteresseerd zijn in het bedrijf waar hij aandelen heeft en toch zo graag de baas zou willen zijn, dan dit?
Klein kind!

Pas toen hij hoorde dat Karin moeite wou doen voor ACE, draaide hij bij.
Zal het faillissement nu hààr schuld zijn?
Ik zie hem nog in staat om zoiets te suggereren, dat ze niet hard genoeg geprobeerd heeft voor zijn (toch wel enige) vriend.
3 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 669
x 938
Contacteer:

Bericht door daffy duck » vr 09 jun 2023, 10:11

Ilias...denkt waarschijnlijk dat hij daar bij Frank voor eeuwig en altijd zich kan nestelen. Uren onder de douche en dan als een toerist met z'n tandenborstel naar beneden komen, nog verontwaardigd dat hij gestoord is. Meneer moet toch eens opgroeien. Het aanbod van Tilly werd direct de grond ingeboord als niet betaalbaar. Oplossingen zoeken zijn blijkbaar niet z'n sterkste kant als hij kan profiteren!
0 x

vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 2
x 67

Bericht door vdbemdsa » vr 09 jun 2023, 14:49

daffy duck schreef:
vr 09 jun 2023, 10:11
Het aanbod van Tilly werd direct de grond ingeboord als niet betaalbaar.
Tja, daar had hij nu toch wel gelijk in, een appartement met 3 slaapkamers, wat gaat dat niet kosten, vond het eigenlijk raar dat Thilly hem dat voorstelde, zij woont zelf op een kleiner appartement
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 31
x 650

Bericht door Tiboko » vr 09 jun 2023, 17:41

vdbemdsa schreef:
vr 09 jun 2023, 14:49
zij woont zelf op een kleiner appartement

Waarbij ze dan ook nog het bed moet delen met haar 40+ zus, vanwege plaatsgebrek.

Maar on topic, ik erger mij aan het overdreven begripvol zijn voor Zihame. Om het even wat ze uitsteekt, het zal wel okay zijn "want ze mist Harry". Tja - snap ik, maar er zijn grenzen.
0 x

Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 177
x 290

Bericht door Thom » wo 14 jun 2023, 22:20

Ilias en vooral Lowie :roll:
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 669
x 938
Contacteer:

Bericht door daffy duck » wo 14 jun 2023, 23:06

Lowie! Lowie en nog eens Lowie! Man, man toch :boo: :boo: :boo: wat een stuk miserie is dat toch! Kan het nog egoïstischer. Is hij eigenlijk stokkendoof voor wat iemand anders te vertellen heeft. Oliedom als het om luisteren gaat naar hetgeen een ander mee zit. En dat heeft zich dan al die jaren al een vriend genoemd!
4 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 602
x 768

Bericht door heidiw » do 15 jun 2023, 00:23

Lowie :boo: :boo: :boo: met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
3 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 970
x 1453

Bericht door satine » do 15 jun 2023, 10:41

Lowie is inderdaad hoogst irritant.
Ik hou nu mijn hart al vast als ik bedenk hoe het gaat zijn als zijn dochtertje ooit effectief dat van hem wordt (want dat is volgens mij nog niet echt voor de hand liggend nu)
Gaat dan iedereen bijspringen voor degene die ab-so-luut meteen een kind wou, zo gauw hij een paar vieze luiers heeft moeten verschonen? De onderbroken nachten van hem overnemen?
3 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2301
x 1107

Bericht door Christel » do 15 jun 2023, 11:36

satine schreef:
do 15 jun 2023, 10:41
Gaat dan iedereen bijspringen voor degene die ab-so-luut meteen een kind wou, zo gauw hij een paar vieze luiers heeft moeten verschonen? De onderbroken nachten van hem overnemen?
Waarschijnlijk wel. Ik zie het iig zomaar gebeuren...
Net zoals Tamara hem ondanks alles de belangrijkste mens op de wereld lijkt te vinden en Viv hem ook weer in alles naar zijn ogen kijkt.
Ronduit misselijkmakend vind ik het, eerlijk gezegd. :sick:
2 x

Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 177
x 290

Bericht door Thom » wo 21 jun 2023, 11:42

De vrouwelijke entourage ten huize Lowie. Wanneer gaan ze eindelijk eens hard tegen prins Lowie ? Hoog tijd voor wat ruggengraat te kweken, want hoe Lowie zich de laatste tijd gedraagt , daar zou ik zelfs geen huisdier op toe vertrouwen.

En domme Rosa, om Waldeks gedrag weer onder de mat te vegen. Heeft dat mens überhaupt zelfrespect voor zichzelf?
1 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2301
x 1107

Bericht door Christel » wo 21 jun 2023, 13:38

^ Daar sluit ik me graag volledig bij aan :yup:

En ik had gisteren ook een lichte ergernis richting Femke, gewoon omdat ze Vince maar na blijft "jagen" (niet letterlijk natuurlijk, maar wel dat ze altijd "iets" van hem lijkt te verwachten :-? ) terwijl hij - in mijn ogen toch - duidelijk niks in haar ziet. Ik vind het soms zelfs zo erg dat hij zich lichtelijk aan haar aandacht lijkt te irriteren.
Niet alleen heeft hij sowieso wel wat anders aan zijn hoofd, ook is het wat mij betreft duidelijk dat Femke alleen een soort troostprijs is voor hem om maar niet helemaal alleen te moeten zijn. Ik zie bij hem aan een vinger meer gevoel voor Vicky bijvoorbeeld, dan voor Femke aan 10.
Ook bij Femke vraag ik me dan ook soms af of ze überhaupt wel zelfrespect heeft, ook al is het maar een heel klein beetje, net zoals bij Rosa...
0 x

Plaats reactie