Dat was die kruiperige, gluiperige broer van Femke waar ze ook nog een relatie mee gehad heeft.

Ik was hem alweer vergeten, maar bij mij ging de TV dan ook op "mute" wegens te hoge irritatiegraad. Net zoals nu bij Lowie inderdaad ook het geval is.

Dat was die kruiperige, gluiperige broer van Femke waar ze ook nog een relatie mee gehad heeft.
Niet alleen Dieter maar ook Ilias denkt dat Vince het gedaan heeft.
Daar ben ik het echt 100% mee eens. Ik vind zijn egoïsme gewoonweg verbijsterend en ik blijf me verbazen dat die jongen, met zijn enorme rotkarakter, ondanks alles toch elke keer nog mensen overhoudt die hem maar blijven tolereren.daffy duck schreef: ↑wo 31 mei 2023, 10:46Heb het ook wel even gehad met de onbeschoftheid van Lowie. Viv uitnodigen om over de buik te wrijven van Tamara...het is precies alsof zij ook z'n eigendom is en enkel een voorwerp om zijn wens waar te maken. Maar ook hoe hij onbeheerst uitvliegt tegen Bob. Al weken geeft die aan dat er iets scheef zit bij hem betreffende Bowie, maar Lowie maar doordrammen en niet eens deftig luisteren naar Bob z'n argumenten. Veel respect heeft hij ook niet voor de gesprekken die Bob momenteel heeft voor z'n herstel.
Ha, de oude Karin is terug! Wat een move om haar nog maar eens te laten gelden. Komt ze iets tekort misschien?
En waarom dan wel? Zou jij het pikken als je duizenden euro's hebt geïnvesteerd in iets wat niet naar behoren werkt? Bovendien bestaat er ook nog zoiets als wettelijke garantie, niet enkel voor fabrikanten maar ook voor installateurs. Adil zijn problemen zijn Adil zijn problemen, niet die van zijn klanten.