Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 669
- x 938
- Contacteer:
Silke terug...voor de zoveelste keer. Als toekomstig advocate is ze voor mij gebuisd met stip! Wat is er gebeurd met een objectieve mening, feiten, kritisch houding?? Zich zomaar laten misleiden door die mooiprater en ook het feit dat ze zelf wel begint in te zien dat ze gebruikt wordt. En al die leugens blijven geloven ondanks de waarschuwingen van iedereen die het goed meent...weet niet hoor. Je kan dan wel met glans door je examens zijn, in de praktijk blijkt ze voor mij totaal onbekwaam om een objectieve mening te vormen!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 2301
- x 1107
Bob hier... En echt heel, héél erg...
En niet eens alleen om zijn gezeur over dingen die hem in de grond eigenlijk niet dwars zitten (ik bedoel, het kan hem natuurlijk schorten aan zelfkennis, maar hij moet ergens toch ook wel beseffen dat zijn problemen pas begonnen zijn nadat hij besefte dat ze dat kind dadelijk af moeten gaan staan?
), maar vooral om de miserabele en egoïstische manier waarop hij met zijn vrouw omgaat.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sowieso al niet meer in die relatie geloofde, maar als ik nu zie hoe hij hoe langer hoe meer over de hele persoon "Tamara" heenstapt alsof ze slechts een aanhangsel is wat hem maar moet volgen in ruil voor een zoetsappig "liefje" hier en daar, dan zit ik alsnog met mijn oren te klapperen.
Hij heeft TOTAAl geen oog voor haar als persoon. Heeft totaal niet door dat ze zwanger is (met alle emoties van dien) en opnieuw alleen moet dealen met dat alles terwijl hij met zichzelf overhoop ligt. En hij beseft nog niet eens half dat hij en zijn kameraadje voor een groot deel verantwoordelijk zijn voor de hele situatie!
Wat een verschrikkelijke, egoïstische vent is me dat zeg...
De eerstvolgende keer dat hij weer op zijn dweperige manier met zijn "liefje" aan komt zetten, denk ik dat ik mijn TV door het raam naar buiten gooi...
(bij wijze van spreken dan hè, uiteraard
)

En niet eens alleen om zijn gezeur over dingen die hem in de grond eigenlijk niet dwars zitten (ik bedoel, het kan hem natuurlijk schorten aan zelfkennis, maar hij moet ergens toch ook wel beseffen dat zijn problemen pas begonnen zijn nadat hij besefte dat ze dat kind dadelijk af moeten gaan staan?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik sowieso al niet meer in die relatie geloofde, maar als ik nu zie hoe hij hoe langer hoe meer over de hele persoon "Tamara" heenstapt alsof ze slechts een aanhangsel is wat hem maar moet volgen in ruil voor een zoetsappig "liefje" hier en daar, dan zit ik alsnog met mijn oren te klapperen.
Hij heeft TOTAAl geen oog voor haar als persoon. Heeft totaal niet door dat ze zwanger is (met alle emoties van dien) en opnieuw alleen moet dealen met dat alles terwijl hij met zichzelf overhoop ligt. En hij beseft nog niet eens half dat hij en zijn kameraadje voor een groot deel verantwoordelijk zijn voor de hele situatie!
Wat een verschrikkelijke, egoïstische vent is me dat zeg...

De eerstvolgende keer dat hij weer op zijn dweperige manier met zijn "liefje" aan komt zetten, denk ik dat ik mijn TV door het raam naar buiten gooi...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 2
- x 67
Hier ook Bob, Tamara niet op de hoogte brengen, en dan tegen haar zeggen dat hij wel wil babbelen met Lowie, maar dat het niet lukt, ik heb hem gisteren pas in de aflevering horen zeggen, als hij bij Boowie binnen stapte, we moeten eens praten, eerder niet hoor.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 177
- x 290
Bob, Waldek en Ilias... Allemaal met zichzelf bezig, zonder enige vorm van zelfbesef 

2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 970
- x 1453
Die drie inderdaad - maar ook Lowie.
Als het niet duidelijk is wat je vriend dwars zit, moet je niet meteen voor hem gaan beslissen.
Bob zijn reactie was er misschien over, maar hij kan nog steeds wel zelf denken.
Als het niet duidelijk is wat je vriend dwars zit, moet je niet meteen voor hem gaan beslissen.
Bob zijn reactie was er misschien over, maar hij kan nog steeds wel zelf denken.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 669
- x 938
- Contacteer:
Lowie! Hij gaat een reisje plannen en uitgebreid genieten! En dat kindje...gaat hij het opplooien en wegstoppen misschien. Hij is er zich precies niet van bewust dat z'n leven drastisch zal veranderen en dat hij vanaf nu toch een beetje z'n egoïstische houding zal moeten bijsturen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 9
- x 143
Cosyns ! Wat is er eigl gebeurd dat hij zo hard en lang wraak moet nemen op iedereen ???
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 31
- x 650
Er moet toch iemand zijn waar de rest van Thuis-dorp (en de kijkers uiteraard) zich aan kan doodergeren?
Hij is een racist, seksist, manipulator en bovendien een hatelijk persoon, die voorlopig met dit alles zomaar wegkomt...
Iets zegt mij dat hij hiervoor nog dit seizoen een zware prijs zal betalen.
Hij is een racist, seksist, manipulator en bovendien een hatelijk persoon, die voorlopig met dit alles zomaar wegkomt...
Iets zegt mij dat hij hiervoor nog dit seizoen een zware prijs zal betalen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 669
- x 938
- Contacteer:
Ik dacht dat Tom iets had geuit in die aard. Dat hij er niet mee zal wegkomen. Maar voor de rest hield hij de lippen op elkaar. Ook ergerlijk: Diedie die zich blijkbaar weer in een zatte bui blijkbaar zal laten inpalmen door z'n collega! Hij is de miserie al vergeten die hij had na de Karin affaire!
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 3
- x 25
- x 210
Cosyns uiteraard
Maar ook het hele belachelijke 'verkrachter Walter' verhaal. Ik vond het destijds al een ongeloofwaardig verhaal.
Walter was een ladiesman, maar een minderjarige verkrachten, dat zeker niet!

Maar ook het hele belachelijke 'verkrachter Walter' verhaal. Ik vond het destijds al een ongeloofwaardig verhaal.
Walter was een ladiesman, maar een minderjarige verkrachten, dat zeker niet!

3 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 2301
- x 1107
Het hele Bob / Lowie / Tamara - trio...
Bob die maar blijft bokken, Lowie die maar blijft mokken, en dan Tamara die er als moeder overste het beste van probeert te maken en met Leo'tje op haar heup en haar zwangere buik een poging doet om die 2 egoïsten weer nader tot elkaar te brengen...
Dieter... Misschien was hij stomdronken of tot aan zijn kiezen gedrogeerd, geen idee, maar ik vind het hoe dan ook een slapjanus. Ook de manier waarop hij 's morgens thuis binnen kwam...
En ook Cosyns natuurlijk.
(en ja, ook ik word er niet goed van dat Walter wéér als verkrachter wordt opgevoerd. Dat was de eerste keer inderdaad al compleet ongeloofwaardig, en nu komen ze er gewoon wéér mee op de proppen...
)
Bob die maar blijft bokken, Lowie die maar blijft mokken, en dan Tamara die er als moeder overste het beste van probeert te maken en met Leo'tje op haar heup en haar zwangere buik een poging doet om die 2 egoïsten weer nader tot elkaar te brengen...

Dieter... Misschien was hij stomdronken of tot aan zijn kiezen gedrogeerd, geen idee, maar ik vind het hoe dan ook een slapjanus. Ook de manier waarop hij 's morgens thuis binnen kwam...

En ook Cosyns natuurlijk.
(en ja, ook ik word er niet goed van dat Walter wéér als verkrachter wordt opgevoerd. Dat was de eerste keer inderdaad al compleet ongeloofwaardig, en nu komen ze er gewoon wéér mee op de proppen...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 970
- x 1453
Buiten Domme Dieter, gisteren toch ook met stip Lomp Lowieke.
Die heeft echt wel de fijngevoeligheid van een bulldozer als het gaat over dingen die in zijn kraam passen.
Zou hij denken dat Viv met plezier 'vaderke en moederke' met hem gaat spelen?
En gaat Tamara echt elke keer dat de pinda beweegt, zo verrukt zitten doen?
Bob 'maakt zijn huiswerk', dus alle problemen zijn van de baan en met zijn gevoelens moet ze geen rekening meer houden.
Die heeft echt wel de fijngevoeligheid van een bulldozer als het gaat over dingen die in zijn kraam passen.
Zou hij denken dat Viv met plezier 'vaderke en moederke' met hem gaat spelen?
En gaat Tamara echt elke keer dat de pinda beweegt, zo verrukt zitten doen?
Bob 'maakt zijn huiswerk', dus alle problemen zijn van de baan en met zijn gevoelens moet ze geen rekening meer houden.

3 x
-
- Poster rang 5
- x 430
- x 395
Ik vind Dieter er wel heel erg uitspringen wat betreft STOMMITEITEN. Ik vraag me eigenlijk af of hij nou altijd zo geweest is of is er ook weer een zwaai gegeven aan zijn karakter?
Als Lowie in beeld komt zet ik het geluid af.
Als Lowie in beeld komt zet ik het geluid af.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 392
- x 363
Voila het is gebeurd

[/quote]

0 x
-
- Poster rang 5
- x 430