Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 30

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door jessie V. » do 30 dec 2010, 21:07

Ze was iets van plan, ik wist het. Veel gelach en vrolijkheid en "hartelijkheid", als ze zo is weet je wat er komt. Lelijke streek. Ze heeft nu een foto van opa en oma, de twee kleinkindjes en de vader en de twee moeders van de kleinkindjes en niemand heeft het in de gaten.
0 x

Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc » do 30 dec 2010, 23:26

lord F. schreef:maar zo'n zware extra eis van Peggy was het uiteindelijk nu ook niet. Wie houdt er nu rekening mee dat Peggy minder lang zal leven dan Rosa? :)
Wat mij betreft mag Peggy morgen doodvallen.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 215
x 92

Bericht door Christel » vr 31 dec 2010, 00:25

Luc schreef:
lord F. schreef:maar zo'n zware extra eis van Peggy was het uiteindelijk nu ook niet. Wie houdt er nu rekening mee dat Peggy minder lang zal leven dan Rosa? :)
Wat mij betreft mag Peggy morgen doodvallen.
Wat mij betreft ook.
En zware eis of niet, het is een eis. Na alles wat Tom, Peggy en Rosa uitgehaald hebben in de rechtbank tegenover Ann, vind ik niet dat ze ook maar iets te eisen hebben eigenlijk. Ze mogen echt al heel blij zijn dat Ann hen tegemoet komt.

Wat die foto betreft; ik vond het eerder een beetje griezelig. Is Marianne haar gezond verstand kwijt ofzo?? Voor we het weten loopt ze dadelijk rond met pipetjes vloeistof om in bepaalde mensen hun drinken te doen... :roll:
En nu heeft nog niemand het in de gaten, maar ik neem aan die die foto toch afgedrukt gaat worden... Ik vraag me echt af wat ze hier nu weer mee wil bereiken... :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child » vr 31 dec 2010, 01:37

Als Bianca en vooral Tom die bewerkte foto gaan zien... dat gaat vonken geven :lol:
0 x

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 8

Bericht door johan1969 » za 01 jan 2011, 09:13

Stonden Mo en Peggy nu op de foto die Ann zag ?
0 x

Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child » zo 02 jan 2011, 00:33

Jep.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 215
x 92

Bericht door Christel » ma 03 jan 2011, 07:32

Mo en Peggy stonden er inderdaad nog op. En Ann had al commentaar op het feit dat ze er nog maar net "aan plakten", terwijl Marianne er in mijn ogen toch niks aan kon doen dat die 2 als een stel stuurse pubers tegen hun zin in poseerden.
Ben wel benieuwd wat Ann dan gaat zeggen als ze de "verknipte" versie ziet. :help: :mrgreen:
0 x

Petieke
Nog geen rang

Bericht door Petieke » ma 03 jan 2011, 16:04

Als Mo nu eens met Peggy aanpapt, dan kan hij haar meenemen naar Marokko ipv Bianca, en Bianca kan terug bij Tom. Marianne haar jaar zou niet meer stuk kunnen :D
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » ma 03 jan 2011, 17:04

Christel schreef:Mo en Peggy stonden er inderdaad nog op. En Ann had al commentaar op het feit dat ze er nog maar net "aan plakten", terwijl Marianne er in mijn ogen toch niks aan kon doen dat die 2 als een stel stuurse pubers tegen hun zin in poseerden.
Ook wel raar dat Bianca op de familiefoto moest staan toch? :)
Wat probeerde Marianne daar nu mee te bereiken? Dat ze één samenhorige familie zijn?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc » ma 03 jan 2011, 17:48

Petieke schreef:Als Mo nu eens met Peggy aanpapt, dan kan hij haar meenemen naar Marokko ipv Bianca, en Bianca kan terug bij Tom. Marianne haar jaar zou niet meer stuk kunnen :D
En het onze ook niet :lol: ! (op voorwaarde dat Tom dan met Bianca naar Canada vertrekt)
0 x

Petieke
Nog geen rang

Bericht door Petieke » ma 03 jan 2011, 20:55

Hahaha, En over een kleine 15 jaar mogen de kleinkinderen van Marianne terug komen puberen.
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 30

Bericht door jessie V. » za 29 jan 2011, 09:58

Ik denk dat Marianne bezig is de foto waar ze Mo en Peggy af geknipt heeft werkelijkheid te laten worden. Haar lichtelijk overdreven gedoe om Robin te zien en daar dan vooral Tom bij te betrekken spreekt boekdelen. Alleen Mo en Peggy schijnen dat door te krijgen.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 215
x 92

Bericht door Christel » za 29 jan 2011, 10:26

Dat Peggy nu kritiek op Marianne heeft, vind ik niet zo verwonderlijk. Die heeft sowieso een hekel aan alles wat Marianne doet, ook al zou Marianne het wél goed bedoelen. Mo daarentegen, mocht Marianne vroeger wel. Het feit dat hij nu zo reageert is dan ook wel best apart. Toch heeft dat volgens mij meer met zijn jaloerse trekjes te maken dan met wat anders...
Ik keur Mariannes gemoei niet goed. Heel ergerlijk hoe ze zich tussen Bianca en Mo probeert te wringen. Maar dat Mo zo extreem reageert vind ik ook belachelijk en is Mariannes schuld niet. Hij maakt het er zelf echt wel erger op zo, en dat Bianca nu ziet met wat voor iemand ze getrouwd is, is misschien zo verkeerd nog niet.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 81
x 134

Bericht door satine » za 29 jan 2011, 11:22

Ik denk dat Mo vooral zo reageert omdat hij zich zorgen maakt om het feit dat niemand anders de feiten onder ogen durft/wil/kan zien.
Alle anderen redeneren van 'Marianne is zo, maar ze bedoelt het goed' terwijl Mo en Peggy wel gelijk hebben: Marianne wil dat Tom en Bianca terug samen komen en hun respectievelijke partners dumpen. Punt uit.
En soms moet je daar een beetje 'buiten' staan om dat te zien, zoals Mo en Peggy.

Verder vind ik de grote ommezwaai die Tom recent gemaakt heeft (het is weer opnieuw moeder van hier en moeder van daar - hij ging ook meteen terug met Bianca praten en hij is allang helemaal vergeten dat hij een tijdje terug zijn moeder haar bloed wel kon drinken!) vind ik minstens even opmerkelijk als die van Mo.
Om van Bianca nog maar te zwijgen - voor de feestdagen wou ze tegen Tom niet eens meer praten, ze meed hem als de pest en hop, Marianne moeit zich nog eens goed en ze gaan samen eens gezellig tafelen.
Moest mijn partner zo'n draai maken, ik zou mij ook zorgen maken, moest ik Mo zijn.
Ik vind ze daar allemaal nogal snel van mening veranderen.
En ge kunt Mo een principieel mens noemen, en jaloers en al wat ge wilt, maar ik zou mijn dochter met een blaaskaak als Tom ook niet graag zien thuiskomen!
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 30

Bericht door jessie V. » za 29 jan 2011, 13:58

@Satine Ik ben het volkomen met je hele verhaal eens.
0 x

Plaats reactie