Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door lord F. » za 06 nov 2010, 15:11

jessie V. schreef:Om het kind dat nog komen moet gaat weer gestreden worden. Marianne oma en Rosa oma. Maar dat scenario hebben we al eens gehad, misschien wordt het nu anders :)
Normaal gezien niet zeker? Als Tom en Peggy samen blijven zal het minder complex zijn.
Kan natuurlijk altijd een miskraam zijn, maar zo sadistisch gaan de scenaristen wel niet zijn zeker? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 215
x 92

Bericht door Christel » za 06 nov 2010, 17:59

lord F. schreef:
jessie V. schreef:Om het kind dat nog komen moet gaat weer gestreden worden. Marianne oma en Rosa oma. Maar dat scenario hebben we al eens gehad, misschien wordt het nu anders :)
Normaal gezien niet zeker? Als Tom en Peggy samen blijven zal het minder complex zijn.
Kan natuurlijk altijd een miskraam zijn, maar zo sadistisch gaan de scenaristen wel niet zijn zeker? :)
Het zou inderdaad best op een miskraam o.i.d. kunnen uitdraaien, aangezien zoiets altijd kan gebeuren en dat ook niet de eerste keer zou zijn (bij Ann bijvoorbeeld ;) ).
Persoonlijk hoop ik in elk geval dat ze de kijkers deze keer inderdaad eens verrassen, en dat Rosa en Marianne niet wéér als 2 obsessieve oma's tegenover elkaar komen te staan. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » za 06 nov 2010, 18:20

maar miskramen zijn er ook wel al genoeg geweest zeker in Thuis ? :)
(Ann, Simonne, Véronique, ...)
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 81
x 134

Bericht door satine » za 06 nov 2010, 23:21

Christel schreef:Persoonlijk hoop ik in elk geval dat ze de kijkers deze keer inderdaad eens verrassen, en dat Rosa en Marianne niet wéér als 2 obsessieve oma's tegenover elkaar komen te staan. :)
Zolang de plooien tussen Marianne en Tom niet gladgestreken zijn, zal Marianne niet veel te zeggen hebben :wink:
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 215
x 92

Bericht door Christel » zo 07 nov 2010, 11:01

satine schreef:
Christel schreef:Persoonlijk hoop ik in elk geval dat ze de kijkers deze keer inderdaad eens verrassen, en dat Rosa en Marianne niet wéér als 2 obsessieve oma's tegenover elkaar komen te staan. :)
Zolang de plooien tussen Marianne en Tom niet gladgestreken zijn, zal Marianne niet veel te zeggen hebben :wink:
Eigenlijk niet, nee. Maar dat heeft ze eigenlijk ook niet wat Robin betreft, en ook over hem wordt gezeurd en gezeverd door de oma's. Jenny die geschokt tegen Bianca zegt dat ze Marianne niet moet kiezen als meter, Marianne die loopt te flippen over een doopfeest... :roll:
En dan hebben we nu weer die zwangerschap van Peggy, waarbij de kans er dik in zit dat Rosa & Co. het niet kunnen laten om daarmee te schermen tegenover Marianne: "Wij mogen Sandrine niet zien, dus jij mag dit kind niet zien", of zoiets dergelijks.
Ik vind het allemaal erg flauw en voorspelbaar worden eerlijk gezegd en eigenlijk ben ik die kinderen, vooral door het getouwtrek van iedereen eromheen, al beu voordat ze geboren zijn. Vandaar dat ik ook hoop dat het deze keer eens anders gaat lopen ;)
0 x

Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky » zo 07 nov 2010, 15:43

Is dan al het 3de kindje... Opvolging verzekerd in thuis lijkt me. :p
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » zo 07 nov 2010, 16:25

Rocky schreef:Is dan al het 3de kindje... Opvolging verzekerd in thuis lijkt me. :p
en wie weet groeien die even snel als Franky. :)
0 x

Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky » zo 07 nov 2010, 23:56

lord F. schreef:
Rocky schreef:Is dan al het 3de kindje... Opvolging verzekerd in thuis lijkt me. :p
En mogen ze een jaar overslaan in de middelbare school zoals Paulien!
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 215
x 92

Bericht door Christel » ma 08 nov 2010, 11:10

Rocky schreef:
lord F. schreef:
En mogen ze een jaar overslaan in de middelbare school zoals Paulien!
Op dat tempo zijn die kinderen dadelijk nog eerder volwassen dan Peggy en Tom zelf.. :razz: ;)
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 30

Bericht door jessie V. » vr 24 dec 2010, 21:20

Waarom behandelt Geert Marianne altijd of ze een klein stout meisje is? Nogal kinderachtig.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 215
x 92

Bericht door Christel » do 30 dec 2010, 01:09

Natuurlijk gaat Ann weer overal op in. En als Marianne haar probeert te waarschuwen, wat toch niet zo vreemd is na alles wat er gebeurd is, moet ze haar mond houden. Behoorlijk ondankbaar vind ik, als je ziet wat Marianne voor Ann haar achterlijke adoptie-plannen over heeft gehad. Ze koos destijds volledig de kant van Ann, Bianca en Jenny, en is mede daardoor zowat met iedereen overhoop komen liggen. En nu die 3 het in hun schenken krijgen om alles weer goed te maken, moet Marianne maar zien...
Bahbah... :?
Als ik haar was dan liet ik het hele stel naar de pomp lopen.
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 30

Bericht door jessie V. » do 30 dec 2010, 11:44

Ze was overdreven vriendelijk gisteren tegen An en later tegen Tom, maar ik denk dat ze iets van plan is, want ze keurt An en haar bezoekregeling absoluut niet goed.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 215
x 92

Bericht door Christel » do 30 dec 2010, 12:33

Ze zal best wel weer iets van plan zijn inderdaad, want in plaats van haar kinderen in hun eigen sop gaar te laten koken (daar hebben ze inmiddels de leeftijd toch wel voor lijkt me), schijnt Marianne het niet te kunnen laten om dingen voor hen te "regelen".. :help:
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 30

Bericht door jessie V. » do 30 dec 2010, 13:42

Dat kan in dit geval wel goed zijn, al weet ik natuurlijk niet wat ze van plan is en of ze wel iets van plan is.
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. » do 30 dec 2010, 19:38

maar zo'n zware extra eis van Peggy was het uiteindelijk nu ook niet. Wie houdt er nu rekening mee dat Peggy minder lang zal leven dan Rosa? :)
0 x

Plaats reactie