Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)

Bericht door Tiboko » di 27 nov 2018, 20:00

Ze heeft dan ook veel meegemaakt, de jongste tijd. De dood van haar kleinzoon, door de schuld van haar grote liefde. Het plotse vertrek van haar zoon Renzo, die toestanden met Kobe & Kaat, de scbeiding en de hervonden liefde (met de grootste sloef ooit), haar jongste dochter die gaat puberen, haar schoonzoon die haar voortdurend kleineert...

Misschien Nancy toch nog wat krediet geven.

Donderkop

Bericht door Donderkop » di 27 nov 2018, 22:59

Nancy en Dieter verdienen samen genoeg geld om alleen te gaan wonen. Ik zie niet in waarom ze daar in die toxische Withoeve moeten blijven.

kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 » wo 28 nov 2018, 06:41

Donderkop schreef:Nancy en Dieter verdienen samen genoeg geld om alleen te gaan wonen. Ik zie niet in waarom ze daar in die toxische Withoeve moeten blijven.
nancy wil bij haar kindje blijven femke

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » wo 28 nov 2018, 12:09

"frieten gaan eten in de puntzak, op kroegentocht en dan gaan dansen". Ik dacht dat Nancy het had over een avondje uit met haren Eddy ipv sloef didi :mrgreen:

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » wo 28 nov 2018, 12:21

Dat dacht ik ook :mrgreen:
Als al haar avondjes uit hetzelfde zijn, dan ligt het ook wel een beetje aan haar zelf he. ;)

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » wo 28 nov 2018, 13:31

Moest daar gisteren echt om lachen toen ze die opsomming maakte. Ineens zag ik alsnog helemaal voor me waarom zij en Didi bij elkaar gekomen zijn en ook nog steeds blijven: hij lijkt diep vanbinnen blijkbaar meer op Eddy dan men op het eerste gezicht zou denken! :mrgreen:

Het leek idd echt even alsof ze zich van echtgenoot vergiste :lol: ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » do 13 dec 2018, 22:51

Nancy heeft gezien dat Tamara Leo kuste en vervolgens in de taxi stapte en natuurlijk trekt Nancy zoals gewoonlijk weer eens de verkeerde conclusie en Nancy mompelde iets van "Gij oude vetzak" en alsof het nog niet genoeg is gaat zij nog foto's trekken ook, echt heeft dat mens eigenlijk niks anders te doen dan voor privédetective te spelen? :mad: :mad:
En zij gaat dat natuurlijk vlug aan Marianne vertellen maar die is bepaald niet onder de indruk, integendeel ik heb zelfs zo de indruk dat Marianne dat niet interesseert.

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » vr 14 dec 2018, 09:40

Ja wat had je dan gedacht :lol: 't blijft wel Nancy hé en roddelen is nog altijd haar hoofdbezigheid.

martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door martha » vr 14 dec 2018, 13:05

Als ik Leo of Tamara zou zijn, zou ik die zakken met afgedankte kledij goed verstoppen want anders heeft Nancy direct een nieuwe garderobe :lol:

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door johan1969 » vr 14 dec 2018, 16:09

apestaart schreef:Nancy heeft gezien dat Tamara Leo kuste en vervolgens in de taxi stapte en natuurlijk trekt Nancy zoals gewoonlijk weer eens de verkeerde conclusie en Nancy mompelde iets van "Gij oude vetzak" en alsof het nog niet genoeg is gaat zij nog foto's trekken ook, echt heeft dat mens eigenlijk niks anders te doen dan voor privédetective te spelen? :mad: :mad:
En zij gaat dat natuurlijk vlug aan Marianne vertellen maar die is bepaald niet onder de indruk, integendeel ik heb zelfs zo de indruk dat Marianne dat niet interesseert.
Ik denk dat het Marianne wel interesseerde maar dat ze het niet wou toegeven

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » vr 14 dec 2018, 18:07

johan1969 schreef:
Ik denk dat het Marianne wel interesseerde maar dat ze het niet wou toegeven
Marianne kent haar vriendin na al die jaren wel goed genoeg om te beseffen dat het niet is omdat Nancy iets zag / zegt het daarom ook de waarheid is.

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » wo 19 dec 2018, 22:13

Leo en Tamara zijn in het winkelcentrum baby kleren aan het bekijken en Nancy denkt natuurlijk dat Leo Tamara zwanger heeft gemaakt, man man man hoe is dat toch mogelijk met dat mens. :mad:

kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 » do 20 dec 2018, 09:31

apestaart schreef:Leo en Tamara zijn in het winkelcentrum baby kleren aan het bekijken en Nancy denkt natuurlijk dat Leo Tamara zwanger heeft gemaakt, man man man hoe is dat toch mogelijk met dat mens. :mad:
Ik vind het grappig hoe leo er mee om gaat. Speelt Nancy haar spelletje mee zodat ze zich zelf compleet belachelijk maakt.

zou gaa mocht ik leo zijn ik zou meteen ik meteen me gedacht zeggen en dat ze moet stoppen met zaken te vertellen d ie niet waar zijn en niet met me leven moet bemoeien.

Leo zet nancy eigenllijk compleet v oor schut en ze verdient het ook.

kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 » do 20 dec 2018, 09:32

apestaart schreef:Leo en Tamara zijn in het winkelcentrum baby kleren aan het bekijken en Nancy denkt natuurlijk dat Leo Tamara zwanger heeft gemaakt, man man man hoe is dat toch mogelijk met dat mens. :mad:
Ik vind het grappig hoe leo er mee om gaat. Speelt Nancy haar spelletje mee zodat ze zichzelf compleet belachelijk maakt.

zou gaa mocht ik leo zijn ik zou meteen ik meteen me gedacht zeggen en dat ze moet stoppen met zaken te vertellen d ie niet waar zijn en niet met me leven moet bemoeien.

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » do 20 dec 2018, 13:00

kingpietro105 schreef:
Ik vind het grappig hoe leo er mee om gaat. Speelt Nancy haar spelletje mee zodat ze zichzelf compleet belachelijk maakt.

Leo en Tamara zijn minstens even kinderachtig bezig als Nancy en Marianne. BAH!

Plaats reactie