De meest idiote verhaallijn die ze ooit in Thuis hebben uitgesponnen en ik kijk toch al wel een jaar of zesheidiw schreef:ranske schreef:
KOCHT??? Nadat hij ontdekte dat Luc wel eens iets in het zwart kocht voor de Zus en Zo mocht Luc kiezen: ofwel aangegeven worden bij politie en fiscus ofwel alles wat met Zus en Zo te maken had aftekenen en gratis en voor niks overdragen aan hem.

Situatie. Ik kan kiezen tussen boetes betalen aan de fiscus en eventueel voorkomen voor de rechter (die mild zal zijn, want voor moord kreeg hij ook geen cel) en alles verliezen wat ik ooit opgebouwd heb, inclusief mijn vrouw (Djoelia).
Ojee, heb ik toch de foute keuze gemaakt, want ik koos voor het tweede. Nogal wiedes dat je daarna probeert zelfmoord te plegen. Dat was niet uit wroeging, maar omdat hij besefte dat hij zichzelf geruïneerd had.
Terug naar Vlerick. Dit alles zal nooit uitkomen, want het gezin rond Femke-Nancy en de Withoeve/taxi's vormt het hart van Thuis. Als dat verdwijnt, verlies je de helft van je personages