Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 43
- x 1008
Ik denk dat we - omdat ze nooit eerder signalen gaf - er niet zomaar van moeten uitgaan dat Femke voordien (na hun weergevonden vriendschap) geen gevoelens gehad zou kunnen hebben voor Tim. Ze heeft het tot voor kort niet getoond. En was Marie niet op het toneel verschenen, dan was Tim misschien ook fysieker meer aan haar gehecht geraakt...
De verschijning van Marie - kende Tim haar niet van vroeger?? - heeft voor extra spanning gezorgd en we weten allemaal dat spannend extra aantrekkelijk is.
Sowieso heeft Marie zich niks te verwijten, het is niet dat Tim aan iemand gebonden is hé.
De verschijning van Marie - kende Tim haar niet van vroeger?? - heeft voor extra spanning gezorgd en we weten allemaal dat spannend extra aantrekkelijk is.
Sowieso heeft Marie zich niks te verwijten, het is niet dat Tim aan iemand gebonden is hé.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 69
Daar kan ik haar eerlijk gezegd wel in volgen!

Marie mag daar tijdelijk wonen, maar wat is tijdelijk? Hoelang is Lowie eigenlijk weg? een paar weken of een paar maand?
En met Cedric valt er nog goed samen te leven, met Britt ook. Maar wat met Adam en Niels?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5
- x 1641
- x 2494
Dat is niet gezegd, hoe lang Lowie weg blijft, ik denk dat niemand dat weet op dit moment.
Lowie zei wel 'dat ze dan op hun gemak naar iets anders konden zoeken', dus misschien is het verblijf van moeder en zoon niet lang genoeg om opnieuw te gaan behangen.
Marie zal wat op haar tanden moeten bijten ondertussen
En als ze met de 'kotgenoten' problemen heeft, kan ze best in Lowies kant van het huis blijven - dan heeft ze daar geen last van, toch?
Lowie zei wel 'dat ze dan op hun gemak naar iets anders konden zoeken', dus misschien is het verblijf van moeder en zoon niet lang genoeg om opnieuw te gaan behangen.
Marie zal wat op haar tanden moeten bijten ondertussen

En als ze met de 'kotgenoten' problemen heeft, kan ze best in Lowies kant van het huis blijven - dan heeft ze daar geen last van, toch?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 43
- x 1008
Andreas en Marie logeren daar tijdelijk én gratis, tot Lowie terug is. Zou dan wel héél apart zijn als je logées op eigen houtje beslissen in die tijd het behang van je living te vervangen omdat ze het bestaande niet echt mooi vinden...
Niets belet Marie, als dat haar zó stoort, om alsnog terug op hotel te gaan hé
Niets belet Marie, als dat haar zó stoort, om alsnog terug op hotel te gaan hé

0 x
-
- Poster rang 2
- x 103
- x 139
-
- Nog geen rang
- x 132
- x 21
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1313
- x 1671
- Contacteer:
Ze zat ermee in dat Lowie spoedig zou terugkomen. Was precies veel belangrijker voor haar dan dat hij z'n kleine teruggevonden had. Dan vond ik Andreas in vergelijking heel ontwapenend en meelevend en niet zo egoïstisch als Marie.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1641
- x 2494
Ik wil eigenlijk ook wel begrijpen waarom ze vertrokken is!
Is Brecht niet overleden, maar is haar relatie op de klippen gelopen?
Waarom heeft ze die persoonlijke spullen niet meegenomen toen ze vertrok, maar worden ze nagestuurd? En door wie?

Is Brecht niet overleden, maar is haar relatie op de klippen gelopen?
Waarom heeft ze die persoonlijke spullen niet meegenomen toen ze vertrok, maar worden ze nagestuurd? En door wie?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 43
- x 1008
Het lijkt erop dat Marie op de vlucht is. Voor wie of voor wat weten we niet. Maar dat nasturen van "de doos" is in ieder geval raar.
Als Brecht niet dood zou zijn, waarom zou Andreas op zijn beurt ook doen alsof...
Ik hoop in ieder geval niet dat het weer een geval van mishandeling is (en daarom gevlucht), dat hebben we intussen al genoeg gehad, met recent nog Artemis.
Als Brecht niet dood zou zijn, waarom zou Andreas op zijn beurt ook doen alsof...

Ik hoop in ieder geval niet dat het weer een geval van mishandeling is (en daarom gevlucht), dat hebben we intussen al genoeg gehad, met recent nog Artemis.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 103
- x 139
Ik weet dat niet meer, was Artemis misbruikt?
Over Marie: was het zijzelf die dat luidop las?
Over Marie: was het zijzelf die dat luidop las?
0 x
-
- Nog geen rang
- x 21
- x 7
Moderator bericht:
Geen (verwijzingen naar) spoilers in deze topics
.
Geen (verwijzingen naar) spoilers in deze topics

.
Ik denk dat zij het was
Laatst gewijzigd door Marleenfan op wo 23 apr 2025, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1641
- x 2494
Marie was precies niet zo heel blij dat Tim haar afwees.
En de visjes die ze uitgooide naar Vince waren ook niet meteen subtiel.
Zou ze nog geïnteresseerd zijn als ze hoort dat die bij Eddy woont, die ze nog kent van vroeger?
En de visjes die ze uitgooide naar Vince waren ook niet meteen subtiel.
Zou ze nog geïnteresseerd zijn als ze hoort dat die bij Eddy woont, die ze nog kent van vroeger?
0 x
-
- Nog geen rang
- x 21
- x 7
Amai, ik was altijd al een grote Marie-Defender, want velen vertrouwde haar (terecht misschien) niet. Maar wat dat die meegemaakt heeft, lijkt precies wel heel heftig. Benieuwd naar het vervolg.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1641
- x 2494
Ze heeft het inderdaad blijkbaar niet makkelijk (gehad).
Het lijkt er sterk op dat ze met de verkeerde man(nen) in zee gegaan is - Brecht die haar achter liet met schulden en Gène die een eigen idee had over de afbetaling van het geld dat hij haar voorgeschoten had.
Maar Marie was vroeger geen mak lammetje dat zich zomaar liet doen, dub ik ben wel benieuwd naar het hele verhaal.
En dan niet alleen haar versie.
Het lijkt er sterk op dat ze met de verkeerde man(nen) in zee gegaan is - Brecht die haar achter liet met schulden en Gène die een eigen idee had over de afbetaling van het geld dat hij haar voorgeschoten had.
Maar Marie was vroeger geen mak lammetje dat zich zomaar liet doen, dub ik ben wel benieuwd naar het hele verhaal.
En dan niet alleen haar versie.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 21
- x 7
zeker! wordt interessant! Maar tot nu toe begrijp ik volledig haar reactie tov Andreas. In de FB groep zag ik mensen die het niet volledig begrepen waarom ze zich zo opstelde tov hem. ze wilt hem natuurlijk beschermen eh…
0 x