Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 4
Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
pfff dat heel Eldorado-ding, ze leggen het er zó dik op en iedereen is gelukkig dat het niet anders kán dan foutlopen
(tzelfde bij de zwangerschap van Rosa)

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Luc
- Poster rang 4
-
- Nog geen rang
Patsy is geboren in 1976 maar hoe groot ze is weet ik niet en het personage Marie zal ongeveer ook rond die leeftijd zijn geloof ik.johan1969 schreef:Een vraagje : hoe oud is Marie in het echt ? (en in de reeks)
En hoe groot is ze ?
Ik vind haar wel de mooiste vrouw van Thuis, al ziet Martine er ook wel goed uit.
0 x
Sing Polly Wolly Doodle All Day :love:
-
- Nog geen rang
Om nog even de discussie uit een ander topic voort te zetten: idd spijtig dat Marie haar rol zo beperkt is geworden.
Ik snap nog altijd niet waarom ze Michael ontslagen hebben, die verhaallijn was toch nog niet dood? Dan hadden ze rond dat koppel nog wat verder kunnen borduren en zaten ze nu niet niet met die doktersproblemen (ik vind het behoorlijk onrealistisch dat er altijd direct een vervanger gevonden wordt)
Ik snap nog altijd niet waarom ze Michael ontslagen hebben, die verhaallijn was toch nog niet dood? Dan hadden ze rond dat koppel nog wat verder kunnen borduren en zaten ze nu niet niet met die doktersproblemen (ik vind het behoorlijk onrealistisch dat er altijd direct een vervanger gevonden wordt)
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
- Poster rang 4
Ja, maar ze had dan ook de laatste seizoen een belangrijke rol in Thuis zodat het nu efkes aan andere personages is om wat op de voorgrond te staan. En Govert z'n personage was dus blijkbaar leeggeschreven ? Misschien moest Dré/Nolle Versyp in Thuis gebleven zijn dat Michael ook nog zou meedoen ?Essa schreef:Om nog even de discussie uit een ander topic voort te zetten: idd spijtig dat Marie haar rol zo beperkt is geworden.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Luc
- Poster rang 4
- Prieeltje
- Poster rang 1
Ik vind het echt spijtig dat Marie momenteel niet veel verhaallijn heeft, maar ten tijde van Alex en co kwam ze er wel héél veel in, dus ja, misschien wordt het binnenkort weer wat boeiender voor haar....ik hoop het want kvind haar een héél goeie actrice!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276