Thilly Van Santen (Lauren Muller)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
- satine
- Poster rang 5
- x 1617
- x 2461
Nee Thilly, weglopen is lang niet hetzelfde als achter iemand aan lopen.
Emma heeft gelijk.
Emma heeft gelijk.
1 x
-
- Nog geen rang
- x 94
- x 16
Zelfs nu ze met de neus op de feiten wordt gedrukt door zowel Christine als Sunny lijkt ze niet geneigd er iets aan te doen. Enig schuldbesef is haar vreemd.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1280
- x 1643
- Contacteer:
Nochtans als rechercheur zou ze moeten enig inlevingsvermogen hebben, personen kunnen 'lezen', wat empathie tonen, maar bij haarzelf die zwakke plaats ontdekken lijkt toch moeilijk te liggen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1617
- x 2461
Wat een omhooggevallen **** is dat toch geworden.
De dingen die ze niet graag zelf doet, gewoon afschuiven op een ander - en dan haar zogezegde 'humor' erbij.
Ze zou beter eens naar haar eigen leven kijken in plaats van dat van Tim.
Sunny was niet bepaald blij om haar te zien, vorige week - sommige mensen trekken lessen uit dat soort dingen, Thilly niet.

De dingen die ze niet graag zelf doet, gewoon afschuiven op een ander - en dan haar zogezegde 'humor' erbij.
Ze zou beter eens naar haar eigen leven kijken in plaats van dat van Tim.
Sunny was niet bepaald blij om haar te zien, vorige week - sommige mensen trekken lessen uit dat soort dingen, Thilly niet.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1280
- x 1643
- Contacteer:
Moest toch gisterenavond eens zwelgen toen ik haar met Tim bezig zag. Ze heeft toch ook haar echtgenoot verloren, dus ze weet hoe het voelt. Een beetje meer medeleven zou niet slecht staan. Maar vooral gisteren: de toon die ze aansloeg en bevelen gaf en dan die hautaine houding, wat een te mijden specimen is me dat. Je zou tegenwoordig een blokje omgaan als je haar ziet komen!
0 x
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
Ik weet niet hoe het komt maar ik vind dat Thilly een erg irritant personage geworden is.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1280
- x 1643
- Contacteer:
Is al een tijdje bezig en vandaag was super. Hoe ze daar vrij en vrank haar zeg kwam doen op straat. Als dat haar idee is van eens iets deftig uit te spreken en een correcte houding te hebben dan is ze als rechercheur deftig gebuisd!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1617
- x 2461
En als er één iemand is die Tim zijn situatie een beetje kan begrijpen, dan is zij het wel.
Alsof die twee relaties vergelijkbaar waren...

Alsof die twee relaties vergelijkbaar waren...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1280
- x 1643
- Contacteer:
Ze is weer bezig, madam weeta"l! Als je haar ziet verschijnen: miserie gegarandeerd.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 978
Empathie heeft Thilly inderdaad niet. Maar haar argwaan komt ook deels door het redelijk "vreemde gedrag" van Britt en de mensen rondom haar...
"Ik moet verder met mijn leven" staat haaks op de mega paniek aanvallen die ze een tijd geleden had, toen ze Jean-Marc achter elke straathoek/deur zag staan...
Logisch dat Thilly hier vragen bij heeft, vooral omdat Dieter even geheimzinnig "raar" doet - in de zin van "ik ben zeker dat hij ondergedoken zit in het buitenland". Ook andere mensen (eerder Niels, nu Emma) valt dit op.
En Nancy blijft de zwakke schakel, je moet geen helderziende zijn om te weten dat ze eerstdaags wellicht haar mond gaat voorbij praten.
"Ik moet verder met mijn leven" staat haaks op de mega paniek aanvallen die ze een tijd geleden had, toen ze Jean-Marc achter elke straathoek/deur zag staan...
Logisch dat Thilly hier vragen bij heeft, vooral omdat Dieter even geheimzinnig "raar" doet - in de zin van "ik ben zeker dat hij ondergedoken zit in het buitenland". Ook andere mensen (eerder Niels, nu Emma) valt dit op.
En Nancy blijft de zwakke schakel, je moet geen helderziende zijn om te weten dat ze eerstdaags wellicht haar mond gaat voorbij praten.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 92
- x 124
- satine
- Poster rang 5
- x 1617
- x 2461
Dat klopt, maar ik denk dat het begonnen is toen bleek dat het FAST-team de zaak zou overnemen en dat Dieter daar opgelucht over deed.
Ieder ander zou de onderste steen boven halen om de schurk te vinden, zodat zijn/haar gezin weer verder zou kunnen met het leven, maar Dieter was gewoon blij.
Ik had het gevoel dat daar het eerste belletje al begon te rinkelen en dat alle rest gewoon Thilys vermoedens bevestigen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 41
- x 978
Je vergeet een belangrijk detail...
Het FAST-team nam over op vraag van Dieter zelf. Ik denk dat daar het eerste alarmbelletje ging rinkelen, want Dieter is inderdaad degene die altijd de onderste steen wil bovenhalen...
En de nonchalante manier waarop Britt o m. tegenover Emma deed over Jean-Marc - alsof het allemaal voorbij was - deed Thilly weer in gang schieten.
Het FAST-team nam over op vraag van Dieter zelf. Ik denk dat daar het eerste alarmbelletje ging rinkelen, want Dieter is inderdaad degene die altijd de onderste steen wil bovenhalen...
En de nonchalante manier waarop Britt o m. tegenover Emma deed over Jean-Marc - alsof het allemaal voorbij was - deed Thilly weer in gang schieten.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1617
- x 2461