Lyn Cremers (Kim Van Oncen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 24
- x 238
Lyn lijkt me n beetje een golddigger : duur kleed kopen met bankkaart, sterrenrestaurant, champagne in Bar Madam. Thilly en Christine dachten dat ze het zelf bekostigde, niet dus... Adil zal wel dokken !
Laatst gewijzigd door johan1969 op zo 20 okt 2024, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1470
- x 2228
Het monkellachje toen Lyn de brief van Thilly net gelezen had, was voor mij veelzeggend. Ze kreeg een mooi cadeau in haar schoot geworpen en ze kan daar momenteel mee doen wat ze wil.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 876
Zegt veel over Thilly toch? Nul verantwoordelijkheidsbesef en iemand per brief quasi "dwingen" om haar café in haar plaats voor wellicht maanden te gaan runnen, zonder te vragen of ze dat wel ziet zitten? Boekhouding etc. totaal onbelangrijk?
Gekkenwerk.
Gekkenwerk.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1470
- x 2228
Gekopieerd uit het topic van Christine:
Daar is mijn achterdocht toch wel wakker geworden.
En we weten nog steeds niet wat er vroeger gebeurd is. Blijkbaar is er iets gebeurd waarover Tim zich heel schuldig voelt - ook omdat zijn vader daarna altijd boos op hem was en hem verwijten maakt. Dit gaat dan waarschijnlijk over de dood van zus Anouk.
Lyn beweert dat zij toen probeerde de brokken te lijmen, maar dat staat in schril contrast met hoe Tim (nog steeds) reageert als hij zijn zus ziet.
Hij verdraagt haar nu in de buurt omdat ze zich wat om Sam bekommert, maar warme gevoelens voor zijn zus heeft hij niet per se.
Dus er is meer...
Op de vorige pagina van dit topic staat:
Waarom (volgens mij) terecht werd op gereageerd door Kiki_Dee dat het stoken was.
Daar is mijn achterdocht toch wel wakker geworden.
En we weten nog steeds niet wat er vroeger gebeurd is. Blijkbaar is er iets gebeurd waarover Tim zich heel schuldig voelt - ook omdat zijn vader daarna altijd boos op hem was en hem verwijten maakt. Dit gaat dan waarschijnlijk over de dood van zus Anouk.
Lyn beweert dat zij toen probeerde de brokken te lijmen, maar dat staat in schril contrast met hoe Tim (nog steeds) reageert als hij zijn zus ziet.
Hij verdraagt haar nu in de buurt omdat ze zich wat om Sam bekommert, maar warme gevoelens voor zijn zus heeft hij niet per se.
Dus er is meer...
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 876
Zolang Tim de lippen stijf op elkaar houdt, om wat voor reden ook, zal het onduidelijk blijven wat er toen is gebeurd/misgegaan...
Als hij denkt/vreest dat Lyn kwade bedoelingen heeft, dan doet hij er niemand een plezier mee door dit voor zichzelf te houden, integendeel.
Maar voorlopig is een beetje stoken onvoldoende bewijs (Karin stookt ook de hele tijd en Christine idem dito) om te denken dat Lyn in Thuis kwam om de "slechterik" te worden. En het geld uitgeven van Adil, er zijn er nog die niet aan de verleiding kunnen weerstaan. Echt extreem zal het niet zijn, want normaal kan hij zijn uitgaven live via zijn bankapp volgen, net zoals wij allemaal
Als hij denkt/vreest dat Lyn kwade bedoelingen heeft, dan doet hij er niemand een plezier mee door dit voor zichzelf te houden, integendeel.
Maar voorlopig is een beetje stoken onvoldoende bewijs (Karin stookt ook de hele tijd en Christine idem dito) om te denken dat Lyn in Thuis kwam om de "slechterik" te worden. En het geld uitgeven van Adil, er zijn er nog die niet aan de verleiding kunnen weerstaan. Echt extreem zal het niet zijn, want normaal kan hij zijn uitgaven live via zijn bankapp volgen, net zoals wij allemaal
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 713
- x 503
Jawadde delegeren kan ze goed Eerst Adil inschakelen (zijn klanten zullen content zijn als hij niet komt opdagen want ik weet uit ervaring dat klusjesdienst er is voor dringende herstellingen ) en nu Emma. Wie gaat Bar Madam dan openhouden woensdag als ze gaan brunchen bij Sam .? Vreemd dat Sam dat ook niet gevraagd heeft
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 876
Femke heeft óók wekenlang op haar eentje álle shiften gedraaid in de wijnbar en tegelijk de shop open gehouden, plus de B&B - om tussendoor ook nog ruzie te maken bij de ouderraad, terwijl Waldek overdag tussen zijn ranken zat en na 17u verpleger speelde bij Karin.
En Viv is ook meer niet in haar winkel dan wel. Idem dito met Peter, die net een bedrijf heeft opgestart, maar alle dagen tijd heeft om uitgebreid te lunchen met zijn schooldirectrice.
Ik bedoel maar dat het allemaal relatief is in Thuis
En Viv is ook meer niet in haar winkel dan wel. Idem dito met Peter, die net een bedrijf heeft opgestart, maar alle dagen tijd heeft om uitgebreid te lunchen met zijn schooldirectrice.
Ik bedoel maar dat het allemaal relatief is in Thuis
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 24
- x 238
Nu wil Lynn zelfs dat Eddy de bar openhoudt ...
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Stukje verwijderd.
Voor de ZOVEELSTE keer: alles wat niet in de aflevering zelf getoond is, wordt hier als een spoiler beschouwd.
Ook wat in de preview voor de volgede dag komt.
Het zou fijn zijn als iedereen daar rekening mee houdt.
Voor de ZOVEELSTE keer: alles wat niet in de aflevering zelf getoond is, wordt hier als een spoiler beschouwd.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1042
- x 1459
- Contacteer:
Het wordt precies allemaal van haar: ze wil dat Eddy of gelijk wie haar bar openhoudt, ze wil haar yoga lessen daar organiseren....en wat nog! En nu nog een keer Adils kaart gebruiken...we zullen Tim toch nog moeten geloven als het zo voort gaat!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 24
- x 238
Moderator bericht:
Spoiler verwijderd.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 92
- x 458
Een smartphone…. Terug een manier om zich daar binnen te wringen en te manipuleren.
En dan het zelfmedelijden… wat heb ik nu weer gedaan… wat een actrice.
En dan het zelfmedelijden… wat heb ik nu weer gedaan… wat een actrice.
2 x
-
- Poster rang 2
- x 287
- x 441
Inderdaad, en eigenlijk doet ze geeneens moeite om haar manipulaties te verbergen .
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1042
- x 1459
- Contacteer:
Wat een arrogante madam is me dat! Alles moet rond haar draaien en ze heeft haar ware aard ook naar Adil getoond. Wie geeft er nu zo'n cadeau zonder overleg met de ouders en als ze ziet dat ze er niet mee akkoord zijn, dan nog het kind een beetje verlekkerd maken erop!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 578
- x 489
Ik snap Sam ook niet. Wanneer gaan haar ogen nou eens open? Alles wat dat mens doet praat Sam goed.
Ergerlijk!
Ergerlijk!
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 713
- x 503
Nu weet ik niet meer wie de grootste feeks is : Lyn of Femke doch gisteren spande de eerste toch de kroon Echt als het nu nog niet duidelijk is dat zij een stookster is, dat ze er weer eens in geslaagd is om ruzie te stoken tussen Tim & Sam Wat wil die eigenlijk ???? Dat het kapot gaat tussen die twee ???? En een smartphone : is toch ook niet goedkoop Een klein geschenkje zei ze tegen Adil die braaf zijn bankkaart aan haar gaf. En nog iets : als Hannah bereikbaar moet zijn dan kon ze toch gewoon voor een simpele GSM gaan. Rotmens
2 x