Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 9
- x 141
Ik vraag me af of Eddy wel betaald wordt voor zijn werk in de school ? Als het een flexijob is, doet hij toch wel veel uren !
0 x
-
- Poster rang 5
- x 602
- x 765
Duts. Die heeft zeker weer een week beeld zonder klank. Hoewel, echt rouwig zal hij er misschien niet om zijn met haar trouwgedoe. En koken kan hij zelf ook. Het enige waar hij niet moet naar uitzien zijn de steken onder water van Frank.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 1497
- x 150
Wat was me dat voor een overdreven gedoe zeg ! dat die trouw affaire maar snel overwaait !
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 970
- x 1453
Daar kijk ik ook niet naar uit. Maar het is wel eens iets anders dan brood halen of Joren bellen.
Ik zou het nog wel grappig vinden, moest Eddy zeggen dat het goed is.
Maar dan met een gewone outfit: naar het gemeentehuis, gaan eten met de getuigen en nog een pintje in Bar Madam.
Zou ze dan nog zo gretig zijn?

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 668
- x 938
- Contacteer:
Heb daar m'n twijfels over. We zullen nog lang kunnen nagenieten van stil beeld van z'n Gèleke. Dat was serieus overacting toen ze daar met haar hand stond te zwaaien! En hij had nog zo z'n best gedaan sukkeltje!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 392
- x 363
En vaselineke haar glas "appelsap
" zat te onderzoeken of dat die "grote steen" er niet in zat
(ze heeft duidelijk teveel naar die amerikaanse romantische brol gekeken
).
Maar ik vrees dat we nog lang naar dergelijk gezever zullen moeten kijken en dat Eddy toch uiteindelijk overstag zal gaan. Hopelijk wordt zijn aanzoek even romantisch als dat bij Nancy jaren geleden (persoonlijk vond ik dat toen heel mooi gedaan).

Naar de puntzak

Maar ik vrees dat we nog lang naar dergelijk gezever zullen moeten kijken en dat Eddy toch uiteindelijk overstag zal gaan. Hopelijk wordt zijn aanzoek even romantisch als dat bij Nancy jaren geleden (persoonlijk vond ik dat toen heel mooi gedaan).

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 31
- x 650
Denk eerder dat ze even dacht dat ze een rol had in FC De Kampioenen.
Zoals er de laatste tijd aan de lopende band aan de deur "geluistervinkt" wordt (Vince, Angèle, Tom...) - ik heb het ooit anders geweten. Toen Thuis dit soort onnozeliteiten niet nodig had om leuk te zijn.
1 x