Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 424
x 542
Contacteer:

Bericht door daffy duck » za 14 mei 2022, 16:12

Simonne en Frank met hun puberaal gedrag. Maar toch heeft Frank de bovenhand. sinds hij met Prutske gaat wandelen is hij precies een heilige geworden. Misschien eens terugblikken in het verleden. Heeft toch ook één en ander lopen dat niet bij één en dezelfde vrouw is verwekt ! En omdat z'n Suske éénmaal een mini verkeerd schaatsje heeft gereden, dat ze dan nog zo dom is om op te biechten, is 't kot te klein!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 22
x 414

Bericht door Tiboko » za 14 mei 2022, 20:11

daffy duck schreef:
za 14 mei 2022, 16:12
En omdat z'n Suske éénmaal een mini verkeerd schaatsje heeft gereden.
In Het Nieuwsblad stond vandaag een stuk over hun "scheve schaatsen".

Blijkbaar wint Simonne het pleit met 7-4 - dus zij heeft hem vaker bedrogen dan hij haar :yup:

Maar on topic - verdienen allebei de titel van ergerlijkste personage.

Anderzijds ergerde ik me ook een beetje aan Silke. Ene scène kijkt ze heel kwaad naar die krant, waarin staat dat haar vader verwezen is naar de correctionele rechtbank voor doodslag. Even later zit ze daar gezellig te feesten en (daarna te) kussen met Ilias in Bar Madame. Had ik niet meteen zien aankomen.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1411
x 520

Bericht door Christel » zo 15 mei 2022, 01:03

Frank en Simonne, wegens bovengenoemde redenen. Ik hoop dat ze snel definitief uit elkaar gaan en dan liefst zo ver mogelijk bij elkaar uit de buurt blijven in de toekomst. Na elkaar jarenlang wederzijds bedonderd te hebben was hun huwelijk de laatste jaren in mijn ogen niet meer dan alleen maar de gemakkelijkste weg voor allebei, zodat ze allebei niet alleen zaten. Maar veel gevoel voor elkaar vind ik daar toch niet te bekennen, en nu met Frank's overtrokken reactie op een kusje en Simonneke's zoveelste "berouwvolle" snottersessie, ben ik er persoonlijk echt wel helemaal klaar mee (voor zover ik dat nog niet was :razz: )...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 424
x 542
Contacteer:

Bericht door daffy duck » zo 15 mei 2022, 08:28

Christel schreef:
zo 15 mei 2022, 01:03
Ik hoop dat ze snel definitief uit elkaar gaan
zou natuurlijk een stap kunnen zijn voor wat nieuwe paden en verhaallijnen. Maar als je terugblikt op de moeilijke tijden de brand, de niet betaalde verzekering, het gesukkel om onderdak te vinden, de tijd boven de bar Madam...en nu ze eindelijk een mooi pandje hebben, dichtbij Sam Tim en kleindochter,...nu zo van hun gat geven. Moeilijk! 😥
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 480
x 658

Bericht door satine » zo 15 mei 2022, 13:21

Het was er inderdaad allemaal nogal over.
Vooral omdat Frank de laatste tijd blijkbaar niet echt veel goed meer kon doen in de ogen van Simonne en dat hij dan opeens toch wel weer de man van haar leven is.
Wat mij betreft mag Frank zijn vrouw gerust gaan zoeken.
Want iedereen die hij kent zal weer mogen genieten van zijn zonnig humeur.
Tiboko schreef:
za 14 mei 2022, 20:11
Blijkbaar wint Simonne het pleit met 7-4 - dus zij heeft hem vaker bedrogen dan hij haar
Zijn daar ook de mensen bijgeteld waarmee ze elkaar bedrogen hebben in de periodes dat ze uit elkaar waren?
Het is allemaal niet niks natuurlijk, maar Simonne heeft geen 3 kinderen van verschillende vaders - die is voorzichtiger geweest dan Frank. ;)
1 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1411
x 520

Bericht door Christel » ma 16 mei 2022, 09:41

satine schreef:
zo 15 mei 2022, 13:21
Het is allemaal niet niks natuurlijk, maar Simonne heeft geen 3 kinderen van verschillende vaders - die is voorzichtiger geweest dan Frank. ;)
Dat sowieso :razz: :lol:

En ik vind dat het ook heel goed de verschuiving in de relatie van Simonne en Frank weergeeft, wanneer Simonne echt is beginnen vreemdgaan. Voor zover ik me kan herinneren, is dat eigenlijk pas echt met Herman begonnen (Luc tel ik bijvoorbeeld niet mee omdat ze toen aan geheugenverlies leed), en dat met Herman werd toen eigenlijk ook meer onder de noemer "oude liefde roest niet" geschoven, en het feit dat hij stervende was.

Maar daarna waren er o.a. Jean-Marie (omdat ze in een sleur zat met Frank) en Waldek (omdat ze bij Frank niet bepaald veel begrip, een luisterend oor en een fijne reactie hoefde te verwachten op het nieuws van Kaat).
Terwijl Frank vroeger gewoon vreemd ging als hij er de kans toe kreeg. Die had daar niet persé een reden voor nodig verder...

Het is niet dat ik Simonne en Frank persé uit elkaar zou willen hebben, en ik vrees sowieso ook dat ze er niet veel andere kanten mee uit kunnen dan ze weer bij elkaar te laten komen na verloop van tijd. Maar in dat laatste geval vraag ik me wel af waarom we wéér hetzelfde voorgeschoteld krijgen nu. Het is zoals Daffy zegt; nu zitten ze eindelijk mooi te wonen en in een betrekkelijk goede situatie, en krijgen we dit weer...
Ik vind het persoonlijk echt inspiratieloze en ergerlijke TV, brompot Frank en snotterende Simonne :oops:
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 424
x 542
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 17 mei 2022, 11:16

Man, man, man toch! Eddy en z'n dweiltje Gèleke! Moet dat de erotische toets betekenen in Thuis?? Geef die constant hitsige stieren eens een koude douche dat ze terug wat normaal worden!
1 x

Plaats reactie