Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » za 09 mar 2019, 12:16

'De tijd van de maand' is even goed een eufemisme dat weinig professioneel klinkt (als dokter).
Ik zie het verschil niet echt. :eh:

Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Kiki_Dee » za 09 mar 2019, 13:55

Aangezien Jacques graag naar een wellness wil gaan, denk ik dat hij niets afweet van Judith baar blauwe plekke . Ik blijf Stan verdenken

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » ma 11 mar 2019, 12:19

Kiki_Dee schreef:
za 09 mar 2019, 13:55
Aangezien Jacques graag naar een wellness wil gaan, denk ik dat hij niets afweet van Judith baar blauwe plekke .
Of juist wel. Hij beseft wss dat hij iets goed te maken heeft en een Welness kan haar nu wel erg veel deugd doen.

Volcano
Nog geen rang

Bericht door Volcano » do 14 mar 2019, 20:52

Ann is de enige die vermoedelijk (?) weet waar Judith haar blauwe plekken vandaan komen (en Judith zelf natuurlijk en Jacques/(iemand anders)) maar op basis van Ann haar reactie vandaag doet me toch vermoeden dat Judith tegen Ann gezegd heeft dat de blauwe plekken van Jacques komen + dan nog de brutale manier waarop Jacques Ann vastpakte...

Thom
Nog geen rang

Bericht door Thom » do 14 mar 2019, 22:21

Vandaag kwam hij inderdaad vrij agressief over. En ik kan me nu echt niet meer voorstellen dat hij niks met die blauwe plekken en gekneusde rib van Judith te maken heeft. Of het moet onrechtstreeks gebeurd zijn, dat hij onbedoeld wat bruut en van zichzelf geen kwaad bewust is.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » do 14 mar 2019, 22:54

Thom schreef:
do 14 mar 2019, 22:21
Of het moet onrechtstreeks gebeurd zijn, dat hij onbedoeld wat bruut en van zichzelf geen kwaad bewust is.
Ik zou zeggen tegen Judith, dumpen die man :violence-bomb:

Of dat nu bewust is of onbedoeld, dit mag je nooit tolereren.
Iemand met woorden overtuigen, okay - maar hou die vuisten/handen thuis.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » vr 15 mar 2019, 10:03

Was het mijn inbeelding, of had Judith meer pijn na haar gesprek met Jacques dan daarvoor?
Ze bewoog zich alsof ze net van de trap was gevallen.

Thom
Nog geen rang

Bericht door Thom » vr 15 mar 2019, 10:36

Het kan nu niet anders meer dat Jacques verantwoordelijk is voor haar andere verwondingen, ook hoe hij Ann bij haar arm greep geeft voor mij de doorslag.

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » vr 15 mar 2019, 10:44

satine schreef:
vr 15 mar 2019, 10:03
Was het mijn inbeelding, of had Judith meer pijn na haar gesprek met Jacques dan daarvoor?
Ze bewoog zich alsof ze net van de trap was gevallen.
Na dat gesprek bewoog ze zich inderdaad alsof zo'n beetje alles zeer deed, die indruk had ik ook. :yup:
Ze strompelde bijna de trap op en verbeet de pijn, gewoon om Emma maar niks te laten merken.

Tsja, het ziet er toch naar uit dat Jacques verantwoordelijk is voor al haar "ongelukjes" van de laatste tijd. Onvoorstelbaar dat ze hem dan toch op is blijven zoeken al die tijd, en er niet al meteen een punt achter gezet heeft na haar blauwe pols. Dat was al na een van hun eerste afspraakjes... :-?
Ik hoop maar dat ze er nu dan alsnog een dikke streep onder trekt, ook al heeft hij Stan niks misdaan. Hoe hij met haar zelf omgaat kan echt niet... :nope:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » vr 15 mar 2019, 13:28

Christel schreef:
vr 15 mar 2019, 10:44
Ik hoop maar dat ze er nu dan alsnog een dikke streep onder trekt
Als ze dit niet doet, dan scheelt er toch iets in haar bovenkamer hoor.

Het is nu niet zo dat het iemand is waarmee ze al jaren een liefdesrelatie had hé, het is allemaal nog heel pril.

Voor deze keer had ze toch beter naar Stanneman geluisterd :hand:

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door hannanaske » vr 15 mar 2019, 15:20

Tsjah! mijn voorgevoel die ik maanden geleden al had was precies toch niet zo ver gezocht. :oops:

We weten natuurlijk nog niet 100% zeker of het wel Jacques is die de oorzaak is van die blauwe plekken bij Judith.
Maar ik had al een heel sterk voorgevoel, en datgene wat ik gisteren gezien heb pleit ook niet bepaald in zijn voordeel.
De manier waarop hij Ann al vastnam bij haar arm/schouder was niet bepaald voorzichtig. Ik kan wel snappen dat je razend wordt als je beticht wordt van ongewenste seksuele intimiteiten, maar als je overtuigend wil overkomen dat je onschuldig bent doe je dit beter niet.

Enerzijds zou ik medelijden willen hebben met Judith als het idd klopt dat dit Jacques zijn fout is. Niemand verdient het om op zo'n manier behandeld te worden, maar anderzijds ben ik gewoon te boos op haar om ze ook effectief te hebben. Ze wist toch dat hij geen engeltje was?
Zelfs al zou blijken dat hij geen schuld treft aan die blauwe plekken, dan heeft hij nog steeds een jonge kerel op een hardhandige manier aangepakt en het had helemaal anders kunnen aflopen als hij niet op tijd werd tegengehouden.

Dat Judith EN EMMA daar zo licht zijn over gegaan snap ik niet. :naughty:
Imagination is the only weapon in the war against reality.

niemand
Nog geen rang

Bericht door niemand » vr 15 mar 2019, 15:52

Het zou nu toch echt wel héél toevallig zijn als Jacques nu niet voor die blauwe plekken verantwoordelijk is. Hoe vaak hebben we Judith nu al niet pijn zien hebben vlak na een afspraak met hem? En deze keer wisten enkel zij en Jacques waar ze gingen afspreken en enkel Ann en Emma dat ze gingen afspreken. Het kan bijna niet dat iemand anders haar gevolgd is om het achteraf zo te doen lijken. Dat zou echt te toevallig zijn.

Wat me wel opviel was wat Judith zei tegen Jacques: "Ik kan dit niet er ook nog eens bijnemen." Dat vond ik wat raar. Wat bedoelde ze met "ook"? :denk:

Elha
Nog geen rang

Bericht door Elha » vr 15 mar 2019, 16:46

Ik ben nog altijd niet helemaal overtuigd dat Jacques achter die blauwe plekken zit. Omdat ze nog altijd met hem bleef afspreken en omdat hij echt niet wist waarom ze zo afstandelijk was. En ook vooral omdat Judith het zo moeilijk had om Stan te geloven en afschijd van Jacques te nemen

Misschien is het wel zelfverminking of nog iemand anders...??

Thom
Nog geen rang

Bericht door Thom » vr 15 mar 2019, 22:02

Ik vraag me nu ook af of het wel mishandeling geweest is. Ze wilt resoluut Jacques niet aangeven bij de politie, dus hij heeft er niks mee te maken. Niet dat hij nu de onschuld zelve is, zeker hoe hij gisteren Ann vastgreep, maar het lijkt er nu meer op dat ze de verwondingen zelf aan zich richt, bewust of niet, moet nog blijken.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » za 16 mar 2019, 10:10

Thom schreef:
vr 15 mar 2019, 22:02
Ze wilt resoluut Jacques niet aangeven bij de politie, dus hij heeft er niks mee te maken.
Niet per se.
Het kan zijn dat hij er niets mee te maken heeft, maar er kan ook een andere reden zijn waarom ze hem niet wil aangeven.

Plaats reactie