Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Christel » do 10 jan 2019, 00:50

Zoiets zei Ann ook hè, dat er eigenlijk niet genoeg vooruitgang in zit, wat wel zou moeten wil het ooit nog goedkomen. Ik denk ook dat ze steeds vaker als dokter begint te denken, wat natuurlijk onvermijdelijk is. Die kennis zit er nu eenmaal, en als de eerste paniek en hectiek dan voorbij is, kan het nadenken beginnen. Ik had vanavond eigenlijk een beetje het idee dat Ann stapje voor stapje een soort van afscheid zit te nemen (ook al is dat misschien nog helemaal niet terecht), en er zijn nu eenmaal mensen die dan liever rust aan hun hoofd hebben...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » do 10 jan 2019, 11:35

Als An alleen maar rust wil, hetgeen ik me goed kan voorstellen, hoeven wij ons ook geen zorgen te maken omdat er niemand naar haar om kijkt.

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » ma 11 feb 2019, 22:51

Ann kan het blijkbaar toch niet aan om voltijds terug aan het werk te gaan, zij gaat voorlopig halftijds werken.
Ik geef haar groot gelijk, zij moet zich niet forceren anders zou het kunnen gebeuren dat zij in een burn-out zal vallen en dat kan absoluut niet de bedoeling zijn want eens zij in dat straatje belandt zou dat rampzalige gevolgen kunnen hebben. :shhh:

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » di 12 feb 2019, 12:31

Natuurlijk niet, dat kan niemand. Op je werk krijg je officieel 4 dagen rouwverlof en dan zou je opnieuw moeten functioneren :thumbdown:
Ik krijg het ook op mijn heupen van de boutade dat je afleiding moet zoeken en dat werken de beste remedie is, grrrrrrrr... Dat is enkel maar uitstel. Zo'n rauw verdriet daar moet je recht doorheen, uitstel zorgt idd alleen maar voor een nog hardere klop.

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » wo 13 feb 2019, 18:34

En nu moet ze nog horen dat Dieter niet vervolgd wordt. Niet onterecht natuurlijk, maar voor haar zal dat een koude douche zijn. Als ze dan ook nog eens zal horen over het gedrag van Tania...

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » wo 13 feb 2019, 18:51

heidiw schreef:Natuurlijk niet, dat kan niemand. Op je werk krijg je officieel 4 dagen rouwverlof en dan zou je opnieuw moeten functioneren :thumbdown:
Ik krijg het ook op mijn heupen van de boutade dat je afleiding moet zoeken en dat werken de beste remedie is, grrrrrrrr... Dat is enkel maar uitstel. Zo'n rauw verdriet daar moet je recht doorheen, uitstel zorgt idd alleen maar voor een nog hardere klop.
4 dagen? Dat is dan alleen voor inwonende familie, denk ik?

Plaats reactie