Dit personage krijgt van mij een pluim

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Dit personage krijgt van mij een pluim

Bericht door jessie V. » do 07 feb 2019, 10:34

Ik heb toch meer gemist dan ik dacht. Ik heb alleen een flard gezien van het gesprek tussen Joren en Frank. Was blijkbaar wel belangrijk.

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » do 07 feb 2019, 10:38

Echt een heel mooi gesprek inderdaad, en ook van mij krijgt Frank een heel grote pluim! :thumbup:
Als een mens echt wil leren van zijn fouten, is dat mooi om te zien. :clap:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door hannanaske » do 07 feb 2019, 15:31

Ik had Frank ook een hele grote pluim gegeven als hij zijn belofte om te zwijgen niet had verbroken. :roll:
Het gesprekje zelf was idd mooi, en frank is gelukkig niet meer van 't gedacht dat de jonge gasten DENKEN dat ze homo zijn door teveel tv te zien :lol:
Alleen snap ik niet waarom hij Joren de indruk geeft dat hij te vertrouwen is, maar diezelfde avond al zijn mond voorbij praat.

Eigenlijk heel dat kliekje van Tim, Sam, Simonne & frank babbelt teveel. Ze bedoelen het wel goed, daar ben ik wel van overtuigd, maar hun bezorgdheid over Joren mag geen roddeltopic worden.

Allezja...Tim merkt op dat Joren vragen heeft over relaties en komt tot het besluit dat Joren zelf ook verliefd is. Hij vertelt dat door aan Sam. Sam vertelt dat aan Simonne. Simonne kan met moeite haar nieuwsgierigheid verbergen en vraagt frank uit. En deze laatste zegt het dan nog ook. :thumbdown:

Aan dat tempo zou ik er niet van verschieten als Sam en Simonne het er vandaag ook over zullen hebben in de dispatch. Straks komt Stan het nog te weten voor Joren de moed heeft gevonden om het ZELF te vertellen.

Geen pluim van mij voor frank, wel een lap. Nah :twisted:
Imagination is the only weapon in the war against reality.

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » do 07 feb 2019, 17:36

hannanaske schreef:Ik had Frank ook een hele grote pluim gegeven als hij zijn belofte om te zwijgen niet had verbroken. :roll:
:lol: :lol: :lol:
Tsja, ik moet toegeven dat ik ook wel heb zitten fronsen toen hij het meteen zonder blikken of blozen tegen Simonne doorvertelde. :razz:
Vooralsnog wil ik niet te streng voor Frank zijn en hoop ik maar dat het bij Simonne stopt. Dat hij haar toch echt wel duidelijk maakt dat het in vertrouwen gezegd is en dat het dus ook vertrouwelijk tussen hen als koppel moet blijven.
Mocht hij dat niet doen, zodat morgen iedereen het weet, dan krijgt hij ook van mij alsnog een lap. :mrgreen:

Normaal gesproken moeten man en vrouw zoiets wel kunnen bespreken zonder dat het meteen op straat ligt, vind ik, en ik kan wel een beetje begrijpen dat hij het aan iemand kwijt moest. Maar het is idd wel een roddelclubje ja, zeker als je de opsomming zo leest... ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » zo 10 feb 2019, 18:22

Van mij een pluimpje voor Britney.
Ik moest echt lachen met haar, toen ze zei dat als Dieter haar die kaartentruc leerde, hij haar boterhammen een hele week mocht smeren.
Zo herkenbaar. :lol:

En ook omdat ze Dieter - op haar eigen manier - er toch een beetje bovenop helpt.
Ook al is het dan 'op zijn pubers'.

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door ikke » ma 11 feb 2019, 09:23

Christel schreef:
hannanaske schreef:Ik had Frank ook een hele grote pluim gegeven als hij zijn belofte om te zwijgen niet had verbroken. :roll:
:lol: :lol: :lol:
Tsja, ik moet toegeven dat ik ook wel heb zitten fronsen toen hij het meteen zonder blikken of blozen tegen Simonne doorvertelde. :razz:
Vooralsnog wil ik niet te streng voor Frank zijn en hoop ik maar dat het bij Simonne stopt. Dat hij haar toch echt wel duidelijk maakt dat het in vertrouwen gezegd is en dat het dus ook vertrouwelijk tussen hen als koppel moet blijven.
Mocht hij dat niet doen, zodat morgen iedereen het weet, dan krijgt hij ook van mij alsnog een lap. :mrgreen:

Normaal gesproken moeten man en vrouw zoiets wel kunnen bespreken zonder dat het meteen op straat ligt, vind ik, en ik kan wel een beetje begrijpen dat hij het aan iemand kwijt moest. Maar het is idd wel een roddelclubje ja, zeker als je de opsomming zo leest... ;)
Ik zie voorlopig ook (nog) niets verkeerd aan het mededelen/bespreken met Simonne.

apestaart
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door apestaart » ma 11 feb 2019, 22:46

Voor een keer krijgt Bob een pluim vanwege zijn tussenkomst bij de schermutseling tussen Dries en Karin, had hij dat niet gedaan dan was Karin gewurgd door Dries.

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door vdbemdsa » di 12 feb 2019, 10:35

apestaart schreef:Voor een keer krijgt Bob een pluim vanwege zijn tussenkomst bij de schermutseling tussen Dries en Karin, had hij dat niet gedaan dan was Karin gewurgd door Dries.
Het was ook maar omdat het Dries was hoor, was bij hem nog meer een andere woede dat hier speelde denk ik.

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » di 12 feb 2019, 12:27

vdbemdsa schreef:
apestaart schreef:Voor een keer krijgt Bob een pluim vanwege zijn tussenkomst bij de schermutseling tussen Dries en Karin, had hij dat niet gedaan dan was Karin gewurgd door Dries.
Het was ook maar omdat het Dries was hoor, was bij hem nog meer een andere woede dat hier speelde denk ik.
Hij heeft in een niet zo ver verleden Kobe ook een ferme optater verkocht omdat hij hem voortdurend treiterde en kleineerde.

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door vdbemdsa » di 12 feb 2019, 13:49

heidiw schreef:
vdbemdsa schreef:
Hij heeft in een niet zo ver verleden Kobe ook een ferme optater verkocht omdat hij hem voortdurend treiterde en kleineerde.
Ja, dat was dan in zijn eigen belang, dat van Karin is niet enkel om Karin te helpen hoor, daar zit echt meer achter volgens mij, dus echt die woede naar Dries toe, en Karin die hem wil helpen om zijn kind te erkennen.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » wo 13 feb 2019, 11:33

Van mij een klein pluimpje voor Kobe, omdat hij niet zomaar Peter zijn zin gaf zonder er iets in ruil voor te willen.

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » wo 20 feb 2019, 13:40

Nancy om eindelijk tegen Dieter te zeggen dat het voor haar geen verschil maakt of hij nu wel of niet flik blijft en voor Kobe omdat hij blijkbaar toch wel genoeg om Karin geeft om in het ziekenhuis bij haar te waken.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » vr 22 feb 2019, 15:57

Simonne die doorgaans graag roddelt, maar zich dit keer inhield om Jorens geheim aan haar dochter te verklappen.

Thom
Nog geen rang

Bericht door Thom » wo 27 feb 2019, 21:09

En Simonne krijgt er nog een pluim dat ze Frank wees op dat hij rekening met Joren moet houden. Van alle mensen met goede bedoelingen in Joren zijn buurt slaagt ze er toch het meest in. Geen gemoei, geen stiekem geregel,....

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » wo 27 feb 2019, 22:43

Ook van mij een pluim voor Simonne, ook omdat ze weet dat Joren verliefd is op een jongen en haar belofte om te zwijgen niet breekt.
Ook niet tijdens het gesprek met Sam in een vorige aflevering, waar ik haar heel diplomatisch vond.

Plaats reactie