Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Trouwe kijker
Nog geen rang

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door Trouwe kijker » za 05 jan 2019, 18:54

Femke. Ze gedraagt zich afwisselend arrogant en als een bleitende tuttebel.
Na het schietincident waarbij Sandrine geraakt werd begon Femke te mekkeren over de veiligheid van Vic etc etc.
Alsof schietende criminelen dagelijkse kost zijn en al zeker niet in zo'n boerengat :roll:

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » za 05 jan 2019, 20:43

Trouwe kijker schreef:Femke. Ze gedraagt zich afwisselend arrogant en als een bleitende tuttebel.
Na het schietincident waarbij Sandrine geraakt werd begon Femke te mekkeren over de veiligheid van Vic etc etc.
Alsof schietende criminelen dagelijkse kost zijn en al zeker niet in zo'n boerengat :roll:
Ik erger me eerder aan haar moeder die op de haverklap zit te fantaseren, eerst die zogenaamde relatie tussen Leo en Tamara alsof het nog niet genoeg is denkt zij dat Tamara zwanger is van Leo en nu dat Marianne en Dries zogezegd zitten te vrijen met elkaar.
Ze mag stilletjes aan eens ophouden met van alles en nog wat te fantaseren straks wordt ze zo zot als een achterdeur en mogen ze haar wegvoeren naar het zothuis. :mad:
Dat mens begint stilletjes aan me de keel uit te hangen. :mad: :mad:

Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Kiki_Dee » zo 06 jan 2019, 15:38

Kobe zijn haar, ik zou zo graag een tondeuse door dat haar zien gaan...

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » wo 09 jan 2019, 06:51

Steven - hoe hij daar gisteren goedkeurend stond te knikken omdat zijn gevolg zo braaf doet wat hij zegt.
Altijd baas geweest en zal dat altijd blijven.
Want HIJ alleen dirigeert de boel, de rest sukkelt maar wat mee.

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » wo 09 jan 2019, 11:34

Christine!

heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door heidiw » wo 09 jan 2019, 23:16

satine schreef:Steven - hoe hij daar gisteren goedkeurend stond te knikken omdat zijn gevolg zo braaf doet wat hij zegt.
Altijd baas geweest en zal dat altijd blijven.
Want HIJ alleen dirigeert de boel, de rest sukkelt maar wat mee.
En Waldek zemelt al even hard mee: hij zal goed opletten tijdens de les.

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door satine » do 10 jan 2019, 10:05

Christine.

En Tania - ze is misschien de perfecte tegenpool van Bob en ontzettend efficiënt in alles wat ze doet, maar hij is baas en niet zij.
Ik vond haar antwoord over wat Goethals wou, toch wel vrij neerbuigend.
'Ik zal u in cc zetten in mijn antwoordmail' :roll:
En ik erger mij aan haar lelijke, veel te jonge kapsel maar vooral aan haar geaffecteerde manier van spreken.
Ze komt echt bazig en betweterig over.

kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 » do 10 jan 2019, 11:17

satine schreef:Christine.

En Tania - ze is misschien de perfecte tegenpool van Bob en ontzettend efficiënt in alles wat ze doet, maar hij is baas en niet zij.
En ik erger mij aan haar lelijke, veel te jonge kapsel maar vooral aan haar geaffecteerde manier van spreken.
Ze probeert assertief te zijn maar ze is eerder arrogant en betweterig indedaad.

Ze had beter kunnen zeggen. " Ik zou het apprecieren als ik meer verantwoordellijk krijg en dat jullie mij vertrouwen".

Nu komt ze over als ik weet het beter dan jullie dus zwijg maar.

pnele
Nog geen rang

Bericht door pnele » do 10 jan 2019, 11:34

kingpietro105 schreef:
satine schreef:Christine.

Ze probeert assertief te zijn maar ze is eerder arrogant en betweterig indedaad.

Ze had beter kunnen zeggen. " Ik zou het apprecieren als ik meer verantwoordellijk krijg en dat jullie mij vertrouwen".

Nu komt ze over als ik weet het beter dan jullie dus zwijg maar.
Ik vond ook die hele scène wat raar. Bob en Lowie waren precies 2 studentjes die nog alles moeten leren ipv de zaakvoerders. Het was net of Tania daar de baas was en dat zij het wel allemaal zal regelen en zal maken dat alles in goed banen zal lopen.

ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske » do 10 jan 2019, 13:35

Ja ze kunnen met hun ellebogen aanvoelen dat Tania bezig is de boel over te nemen.Stap voor stap, zou bij Steven niet lukken. Beseft ze hoe ze overkomt ?Alleen al met dat kapsel weet men van nee dus.

kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 » do 10 jan 2019, 13:39

ranske schreef:Ja ze kunnen met hun ellebogen aanvoelen dat Tania bezig is de boel over te nemen.Stap voor stap, zou bij Steven niet lukken. Beseft ze hoe ze overkomt ?Alleen al met dat kapsel weet men van nee dus.
Bob en lowie vinden het blijkbaar niet erg :lol: als je hun reactie bekijkt.

wat ik raar vind. Als bob zijnde zou ik toch wat op men tenen getrapt zijn.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » za 12 jan 2019, 00:19

Marianne, die weer als een dwaas veulen in de val trapte die de op wraak beluste Dries heeft opgezet.

Moet je echt zo oud zijn om zo dom te zijn?

Tegen Tom: Ik dacht "ik spring maar eens binnen".

Echt Marianne? Vergeten dat Dries je had gevraagd om precies om 18u op kantoor te komen?

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » za 12 jan 2019, 09:44

Onzin. Hij heeft het heel geraffineerd aangepakt vanaf het begin. Niemand heeft gedacht dat hij zoiets met Marianne van plan zou zijn.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » za 12 jan 2019, 11:55

jessie V. schreef:Niemand heeft gedacht dat hij zoiets met Marianne van plan zou zijn.
Marianne die Leo de mantel uitveegt omdat hij zogezegd aanpapt de met zoveel jongere Tamara (schaam je Leo, het zou je kleindochter kunnen zijn) doet precies hetzelfde met Dries, die haar om zijn vinger windt.

Beetje hypocriet toch?

Bovendien loog ze tegen Tom over het incident. Ze zei tegen Tom "ik dacht, ik spring maar eens binnen!"
Terwijl ze dat niet dacht, ze was daar omdat Dries haar had uitgenodigd om langs te komen.

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » ma 14 jan 2019, 10:49

Tiboko schreef:
jessie V. schreef:Niemand heeft gedacht dat hij zoiets met Marianne van plan zou zijn.
Marianne die Leo de mantel uitveegt omdat hij zogezegd aanpapt de met zoveel jongere Tamara (schaam je Leo, het zou je kleindochter kunnen zijn) doet precies hetzelfde met Dries, die haar om zijn vinger windt.

Beetje hypocriet toch?
De manier waarop Leo met Tamara omging was wel helemaal anders dan de manier waarop Marianne met Dries omgaat, hè?
Tamara had met Leo een heel plan uitgedokterd hoe ze de boel uit konden spelen. Eigenlijk in eerste instantie zelfs vooral omdat Nancy een bovenmatige interesse toonde in hun vriendschap, waar Marianne verder niet eens iets aan kon doen. Ze hebben Nancy en uiteindelijk Marianne bewust doen overkomen dat ze een koppel waren, samen shoppend voor babyspulletjes en zo, gewoon om Nancy voor gek te zetten en Marianne jaloers te maken.

Terwijl Marianne gewoon in alle eerlijkheid met Dries omgaat omdat ze zich eenzaam voelt en zijn gezelschap fijn vindt, waar Dries blijkbaar handig op ingespeeld heeft.

Ik vind die 2 situaties toch echt niet met elkaar te vergelijken, eigenlijk :nope:

Het is inderdaad wel raar dat Marianne zei dat ze gewoon maar even binnen wilde springen op kantoor, dat wel, maar misschien zegt ze dat ook wel omdat ze zich wat schaamt voor haar eenzaamheid en ze schrik heeft dat Tom haar zal veroordelen voor het feit dat ze uit eten zou gaan met zijn (soort van) stagiaire.

Het feit dat Dries misbruik maakt van de situatie door Marianne's eenzaamheid op deze manier te gebruiken in zijn plannetjes, vind ik eerder sneu voor haar dan dat ik me eraan erger, eigenlijk. Als dat dadelijk uitkomt moet dat een klap voor haar zijn...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Plaats reactie