Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
heidiw
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Bericht door heidiw » vr 04 jan 2019, 12:03

De orders die hij krijgt van Karin gaan over een asbestzaak. Wat hijzelf onderzoekt is schadevergoeding door loodvergiftiging van 14 jaar geleden.

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door tvx1 » za 05 jan 2019, 20:19

Misschien waren zijn ouders bij de gedupeerden in die loodvergiftigingszaak? :denk:

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » za 05 jan 2019, 22:25

Ik ben toch wel benieuwd naar het vervolg van dit verhaal.

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » za 05 jan 2019, 22:47

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar moet ik zeggen. Vooral ook of Dries geraffineerd genoeg gaat zijn voor Karin, want hij heeft niet de gemakkelijkste "tegenstander" uitgekozen... ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Kiki_Dee » zo 06 jan 2019, 15:43

Christel schreef:Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar moet ik zeggen. Vooral ook of Dries geraffineerd genoeg gaat zijn voor Karin, want hij heeft niet de gemakkelijkste "tegenstander" uitgekozen... ;)
Ik denk dat hij een goede tegenstander is, hij is daar beginnen werken om dichter bij Karin te geraken. Iedere zet is volgens mij goed doordacht

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » ma 07 jan 2019, 13:30

Kiki_Dee schreef:
Christel schreef:Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar moet ik zeggen. Vooral ook of Dries geraffineerd genoeg gaat zijn voor Karin, want hij heeft niet de gemakkelijkste "tegenstander" uitgekozen... ;)
Ik denk dat hij een goede tegenstander is, hij is daar beginnen werken om dichter bij Karin te geraken. Iedere zet is volgens mij goed doordacht
Dat is zeker zo, en hij is blijkbaar al een goed eind op weg.
Maar vooralsnog lijkt het erop alsof Karin niks in de gaten heeft, en het gaat mij dan ook vooral om het moment waarop dat verandert. Karin is er (normaal gesproken toch) de vrouw niet naar om zich makkelijk gewonnen te geven.

Zodra ze zichzelf gaat verdedigen, zal het erop aankomen of Dries sluw genoeg is, denk ik. Maar hij heeft zeker al een flinke voorsprong nu... ;)

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » ma 07 jan 2019, 16:05

Karin heeft, denk ik, geen idee wat Dries allemaal aan het doen is. Ze vindt hem wel tof, tot nu toe.

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Christel » di 08 jan 2019, 10:24

Tot nu toe wel ja. Een beetje té tof, zelfs :mrgreen:
Denk wel dat de schok bij Karin vrij groot gaat zijn als ze achter Dries' stiekeme acties komt. Zeker als blijkt dat Peter er ook bij betrokken is. Dat laatste zal haar nog een beetje extra "motiveren", waarschijnlijk... ;)

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » vr 11 jan 2019, 20:50

Ach Gossie! Arme Dries is aangerand. Hij gebruikt Marianne dus ook duidelijk voor zijn plannetjes.
Zo'n aardige jongen en zo hulpvaardig voor Marianne. Dat gaat nog allemaal tegenvallen als die hele zaak uit gaat komen.
En die domme Tom trapt er ook nog in.

apestaart
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door apestaart » vr 11 jan 2019, 22:56

jessie V. schreef:Ach Gossie! Arme Dries is aangerand. Hij gebruikt Marianne dus ook duidelijk voor zijn plannetjes.
Zo'n aardige jongen en zo hulpvaardig voor Marianne. Dat gaat nog allemaal tegenvallen als die hele zaak uit gaat komen.
En die domme Tom trapt er ook nog in.
Dries wil Karin koste wat koste ten val brengen, bovenop de diefstal van die schadevergoedingen gaat hij nog een aanranding ensceneren zodat Karin voor 2 misdrijven strafrechtelijk kan vervolgd worden plus dat Karin riskeert van levenslang geschorst te worden als advocaat die voor jaren de bak invliegt.

Tiboko
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Tiboko » za 12 jan 2019, 00:12

apestaart schreef:
Dries wil Karin koste wat koste ten val brengen, bovenop de diefstal van die schadevergoedingen gaat hij nog een aanranding ensceneren zodat Karin voor 2 misdrijven strafrechtelijk kan vervolgd worden plus dat Karin riskeert van levenslang geschorst te worden als advocaat die voor jaren de bak invliegt.
De vraag is natuurlijk of hij hiermee wegkomt.

En hoe reageert Tom wanneer hij ontdekt dat Dries Toms zakenvennoot heeft aangeklaagd voor fraude?

Robin23
Nog geen rang

Bericht door Robin23 » za 12 jan 2019, 09:32

Wacht, dus alles op een rijtje:

¨Is het zeker dat Karin echt die schadevergoedingen heeft "gestolen" Want we zagen eens een fragment dat Dries cijfers aan het overtypen was van de asbestzaak op zijn computer. Of heeft Dries ook die cijfers aangepast om te doen lijken alsof ze dat heeft gedaan?"

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Karin iemand is die voor het geld gaat, meer voor de roem.

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door jessie V. » za 12 jan 2019, 09:42

Als dat niet het geval is, waarom doet Dries dit dan allemaal? Wat is hij van plan en waarom?
Waarom al die moeite?

Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Kiki_Dee » za 12 jan 2019, 09:46

Robin23 schreef:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Karin iemand is die voor het geld gaat, meer voor de roem.
Dat lijkt me ook!

Hoe dan ook, een geslepen mannetje, die Dries. I like it. We hebben een nieuwe bad guy nodig, en het lijkt erop dat Dries hem wordt :dance:

kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 » za 12 jan 2019, 10:11

De vraag is wat voor invloed heeft dit voor tom? het zal niet alleen karin zijn die hier gepakt wordt maar ook tom (naambekendheid kantoor)

Plaats reactie