Spoilers 12/11 - 16/11

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Foruminfo
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!

Spoilers 12/11 - 16/11

Berichtdoor GroteThuisfan!!! » ma 29 okt 2018, 11:08

Aflevering 4500 - 12.11.2018
Nancy is in alle staten en voelt zich niet goed; ze is niet de enige. Arne neemt contact op met zijn ouders. Marianne begint stiekem te hopen dat haar familie terug bij elkaar komt. Bob blijft vasthouden aan zijn besluit.

Aflevering 4501 - 13.11.2018
Paulien is kwaad op Bob, terwijl Kaat net begrip toont. Bij Boowie loopt het allemaal wat stroef. Sam wil actie ondernemen, maar daar heeft Tim geen goed gevoel bij. Tom krijgt een onaangenaam telefoontje.

Aflevering 4502 - 14.11.2018
Steven heeft een verrassing voor Rosa. Adil en Paulien beslissen om een stap vooruit te zetten. Peter voelt zich schuldig. Bob kruipt meer en meer terug in zijn schulp. Emma brengt haar lief mee naar huis. Kaat heeft een date.

Aflevering 4503 - 15.11.2018
Joren reageert amper op het voorstel van Sam. Britney wil liever bij Eddy wonen dan bij Nancy. Leo belooft er voor Tamara te zijn. De jaloersheid van Karin laat haar lelijke dingen doen. Bob is bang om Lowie als vriend te verliezen.

Aflevering 4504 - 16.11.2018
Karin staat achter het standpunt van haar cliënt. Joren botst op een verrassing wanneer hij thuiskomt na de zwemles. Nancy is razend kwaad op Britney. Het komt tot een harde confrontatie tussen Lowie en Bob.

Bron: Showbizzsite.be
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Gebruikers-avatar
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 39 keer
Is bedankt: 170 keer

Re: Spoilers 12/11 - 16/11

Berichtdoor jessie V. » ma 29 okt 2018, 11:53

Nancy is in alle staten. Dat is toch waarachtig niets nieuws.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1908 keer
Is bedankt: 1806 keer

Berichtdoor martha » ma 29 okt 2018, 17:52

Bijna gans de week draait om "Bob" geloof ik. De spoilers van de vorige week indachtig denk ik dat het door Tamara is dat Bobbie zo moeilijk gaat doen.

En Britney wil liever bij Eddy wonen dan bij Nancy : het zal te veel worden zeker voor dat kind met een moeder die steeds in overdrive is en zomaar los beschuldigt of insinuaties rond verspreid en zich een groter slachtoffer van de carjacker waant dan Frank. Of Nancy gaat compleet door het lint door de aanwezigheid van kobe in de withoeve.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 481 keer
Is bedankt: 785 keer

Berichtdoor Yole » vr 09 nov 2018, 00:42

Ik denk dat Bob geen kind wil en een abortus eist, het zal waarschijnlijk niet in zijn agenda passen dat kind.
Nancy is in alle staten: ze vind die vermoorde chinees...
Yole
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor vdbemdsa » vr 09 nov 2018, 11:03

Yole schreef:Ik denk dat Bob geen kind wil en een abortus eist, het zal waarschijnlijk niet in zijn agenda passen dat kind.
Nancy is in alle staten: ze vind die vermoorde chinees...

Niet alleen niet passen in de agenda, zijn plannen waren om naar het buitenland te trekken voor Boowie als het nodig was, en dan ook nog altijd de gedachte dat Tamara hem bedrogen heeft, is het kind wel van hem?
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 28 keer

Berichtdoor satine » vr 09 nov 2018, 11:38

Zou Bob dat niet in zijn algoritme verwerkt hebben, dat je soms ongepland zwanger kan worden? :mrgreen:
En zo'n groot succes was het niet voor Boowie, de big chief die hij wou strikken kwam eigenlijk alleen voor een prijsduif en had lak aan wat anderen te vertellen hadden.
Dus dat buitenland zal nog niet voor direct zijn.
En als ik zie hoe blij Tamara is met haar zwangerschap, denk ik niet dat het kind van Dries kàn zijn.
Want dan zou ze wel flippen denk ik.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1664 keer
Is bedankt: 3689 keer

Berichtdoor vdbemdsa » vr 09 nov 2018, 12:36

satine schreef:Zou Bob dat niet in zijn algoritme verwerkt hebben, dat je soms ongepland zwanger kan worden? :mrgreen:
En zo'n groot succes was het niet voor Boowie, de big chief die hij wou strikken kwam eigenlijk alleen voor een prijsduif en had lak aan wat anderen te vertellen hadden.
Dus dat buitenland zal nog niet voor direct zijn.
En als ik zie hoe blij Tamara is met haar zwangerschap, denk ik niet dat het kind van Dries kàn zijn.
Want dan zou ze wel flippen denk ik.

Die plannen van het buitenland heeft hij al gemaakt hoor, met of zonder dit succes nu. Was hij toch over bezig met Lowie. En Tamara,tja, dat weet je niet, ik vind ze anders "stom" genoeg om zo maar te denken dat het alleen van Bob kan zijn. Haar reactie verleden week naar Olivia toe ivm of ze de pil nam, was toch ook heel raar.
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 28 keer

Berichtdoor satine » vr 09 nov 2018, 12:46

Dan heb ik iets gemist :oops:
Ik dacht dat Bob en Lowie het alleen gehad hadden over de eventualiteit om naar het buitenland te verhuizen, mocht Boowie op korte tijd uitbreiden.
Maar ik geef toe dat ik niet altijd even aandachtig kijk. ;)
En verhuizen naar het buitenland kan je ook met een kind doen, al is dat natuurlijk wat ingewikkelder.
Ik kan mij alleszins niet herinneren dat Bob en Tamara het hier al over gehad hebben, over die verhuis.
Dat zou toch een eerste stap zijn - of heb ik dit ook gemist? :eh:

Wat Tamara betreft: de kijker weet niet wat er precies tussen haar en Dries gebeurd is.
Twee keer is er iets gesuggereerd: de eerste keer toen Tamara in de Frens zat en Bob ongerust was omdat hij haar niet kon bereiken en haar is komen ophalen.
En de tweede keer toen Dries 'te ver is gegaan'.
Maar of ze echt zo ver gegaan zijn dat Tamara van hem zwanger zou kunnen zijn, is niet echt duidelijk.

En haar reactie over de pil: bij mij kwam dat over alsof ze zich ineens herinnerde dat ze er eentje vergeten was.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1664 keer
Is bedankt: 3689 keer

Keer terug naar Spoilers