Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor martha » do 11 okt 2018, 18:45

Soms heb ik de indruk dat het plotse vertrek van Waldek, de daarop in sneltreintempo afgehaspeld verhaal van de babywisseling, de scenaristen heel slecht moet uitgekomen zijn. Want zeg nu zelf, met die babywissel, Waldek en Mayra hadden ze ons toch nog maanden kunnen boeien. Want het nieuwe seizoen is zo beloftevol begonnen, maar de verhaallijnen werden eensklaps afgebroken. Dus denk ik dat aflevering van maandag en die van gisteren woensdag (die van dinsdag was nog te pruimen) gewoon tijdvulling is omdat ze de leegte van het vertrek van Waldek moeten opvullen. Zelfs zotte Julia heeft voor de moment geen nut meer want daar had ik toch ook nog meer van verwacht. Ik hou wel van feeksen :angel:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 475 keer
Is bedankt: 773 keer

Berichtdoor Duimelijntje » do 11 okt 2018, 19:01

Persoonlijk word ik een beetje moe van het sneltreintempo waarin nieuwe personages op os worden losgelaten.
Op het einde van het vorige seizoen was er al Dries.
Begin dit jaar kregen we e twee collega's van Olivia en een nieuwe taxi chauffeur.
En nu gisteren die klant, die volgens mij wel erg veel tekst had om gewoon maar even die manden bij af te geven.

En nieuwe personages op zich vind ik wel leuk. Maar niet als er zoveel kort op elkaar komen.
Gebruikers-avatar
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1540 keer
Is bedankt: 333 keer

Berichtdoor satine » vr 12 okt 2018, 01:01

Judith wil zich wat vrolijker opstellen - en dus gaat ze wandelen met Jacques... :eh:
Alle respect voor die man - ik benijd hem zeker niet om wat hij heeft meegemaakt - maar wat een droogstoppel! :oops:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1636 keer
Is bedankt: 3636 keer

Berichtdoor ikke » vr 12 okt 2018, 07:29

satine schreef:Judith wil zich wat vrolijker opstellen - en dus gaat ze wandelen met Jacques... :eh:
Alle respect voor die man - ik benijd hem zeker niet om wat hij heeft meegemaakt - maar wat een droogstoppel! :oops:

Hij zou wel rap minder droog worden moest hij zo iemand als Tilly aan de haak kunnen slaan. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1829 keer
Is bedankt: 1727 keer

Berichtdoor satine » vr 12 okt 2018, 10:36

Voor even dan, want Thilly blijft nooit lang...
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » vr 12 okt 2018, 12:33

satine schreef:Voor even dan, want Thilly blijft nooit lang...

... tot nu toe... maar wie weet...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » vr 12 okt 2018, 15:13

satine schreef:Judith wil zich wat vrolijker opstellen - en dus gaat ze wandelen met Jacques... :eh:

Behoorlijk idd...

Na wat hij meegemaakt heeft kan ik me dat ook wel voorstellen, maar ik vraag me dan wel af of het zo verstandig is om te gaan daten. Misschien toch beter nog even wachten tot hij zijn verdriet zelf een plaats heeft kunnen geven.

Die afspraakjes van Judith en hem komen echt zo ontzettend depressief over...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3865 keer
Is bedankt: 2472 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 12 okt 2018, 21:06

Ergerlijk vind ik het gehannes op dat advocatenkantoor. :boo: Nou dacht ik dat Dries haar ook eens de waarheid ging zeggen en nou loopt het weer zo af.
Dat is waarschijnlijk wat Karin al die tijd al van plan was. Aanpappen met Dries.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1897 keer
Is bedankt: 1778 keer

Berichtdoor heidiw » vr 12 okt 2018, 22:08

Duimelijntje schreef:En nu gisteren die klant, die volgens mij wel erg veel tekst had om gewoon maar even die manden bij af te geven

Heel waarschijnlijk heel wat meer dan alleen maar tekst...
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 436 keer
Is bedankt: 687 keer

Berichtdoor martha » za 13 okt 2018, 01:21

Toen Frank die kaasbol in zijn pollen gestopt werd, dacht ik al, ai ai ai, daar komt miserie van en dan die uitleg van die man dat hij niet met de computer kan werken. Het is een commerçant. Tegenwoordig gaat alles via internet (boekhouding etc.) of moeten zijn klanten ook altijd cash betalen :doh: En toen ze die man nog toonden toen Frank wegreed, wist ik al : foute boel. Dacht of denk dat er misschien wel drugs in die kaasbol zitten.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » za 13 okt 2018, 07:15

jessie V. schreef:Ergerlijk vind ik het gehannes op dat advocatenkantoor. :boo: Nou dacht ik dat Dries haar ook eens de waarheid ging zeggen en nou loopt het weer zo af.
Dat is waarschijnlijk wat Karin al die tijd al van plan was. Aanpappen met Dries.

Niet te doen, hé?! :twisted:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » za 13 okt 2018, 07:22

Ben ik de enige die luidop in de lach schoot toen Frank opeens , zomaar uit het niets, een revolver onder z'n neus geduwd kreeg?
Niet te doen; 't was een perfecte intro voor "Midsummer murders". moehaha.
Je kon het al van ver ruiken dat er iets te gebeuren stond: wie betaalt nu nog 3000 euro cash uit? Dat mag ook zomaar niet meer... Maar ja, in Thuis vegen ze zowat aan alles hun ***
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor nounake » za 13 okt 2018, 11:26

ikke schreef:Ben ik de enige die luidop in de lach schoot toen Frank opeens , zomaar uit het niets, een revolver onder z'n neus geduwd kreeg?
Niet te doen; 't was een perfecte intro voor "Midsummer murders". moehaha.
Je kon het al van ver ruiken dat er iets te gebeuren stond: wie betaalt nu nog 3000 euro cash uit? Dat mag ook zomaar niet meer... Maar ja, in Thuis vegen ze zowat aan alles hun ***

Helemaal akkoord ! Wat is dat toch de laatste tijd in Thuis ? 't Is gewoon lachwekkend al die situaties... Olivia die weer haar irritant spelletje "koppelen" wil spelen, Karen die nu ook Dries bespringt , Femke met haar sport, nancy met haar stommiteiten, Dieter veel te braaf ,Sam met haar bemoeien en dan nu een overval die ge van heel ver voelde aankomen ...Ik veronderstel nu dat Frank verdacht gaat worden ; ging die niet naar de USA met de as van zijn broer ?
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5794 keer

Berichtdoor martha » za 13 okt 2018, 18:21

Hola hola, niet te vlug de eerste steen gooien naar Karin, want ik zag toch dat Dries er ook niet vies van is om zijn bazin terug te zoenen. Je hebt bazenpoepers en hij is duidelijk een bazinnen :whistle: Het is eens niet het cliché dat het altijd de vrouwen zijn die zich naar boven :whistle: Dries speelt het spel heel goed :yup: Ik vond het al lang duren eer die twee elkaar bespringen.

En ook :bye: :bye: triestige plant Jacques. Blijf maar lang weg in het buitenland.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » za 13 okt 2018, 18:59

martha schreef:En ook :wave: :wave: triestige plant Jacques. Blijf maar lang weg in het buitenland.

Dat hoop ik ook, hoewel ik het wel jammer vond voor Joren want die was er wel het hart van in.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen