Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Berichtdoor heidiw » di 01 mei 2018, 15:18

johan1969 schreef:Mag Lowieke wel met zo'n grote mobilhome rijden ? Volgens mij heb je daar n rijbewijs C voor nodig

Neen, zelfde regel als voor camionette of minibus: rijbewijs B tot 3,5 ton en 8 passagiers + chauffeur. Maar wat niet klopt is dat Luc alweer in zijn electrische rolwagen meegaat. Dat ding plooi je echt niet zomaar op en tenzij ze een lift of plank meehebben kan hij erin noch eruit.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 425 keer
Is bedankt: 676 keer

Berichtdoor Tiboko » di 01 mei 2018, 19:45

Trouwens, hoe krijgen ze Luc in een compact mobilehome toilet? Of hebben ze daar een extra groot gehandicapten toilet zoals in de electronicaketens ?
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 145 keer

Berichtdoor ikke » di 01 mei 2018, 19:47

Tiboko schreef:Trouwens, hoe krijgen ze Luc in een compact mobilehome toilet? Of hebben ze daar een extra groot gehandicapten toilet zoals in de electronicaketens ?

Geen toilet voor Luc: ze hebben een overdosis pampers meegenomen. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1821 keer
Is bedankt: 1714 keer

Berichtdoor johan1969 » vr 11 mei 2018, 15:29

Ik hoop dat Lowie en Frank het lichaam van Luc niet meenemen naar Belgie in de mobilhome, dat is trouwens verboden. Moet het overlijden niet vastgesteld worden door een dokter in Frankrijk ? Niks van gezien
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 87 keer

Berichtdoor heidiw » vr 11 mei 2018, 21:47

De tijdsindeling! Weeral! Bij Boowie en de Kabouters moest op een feestdag, gisteren dus, gewerkt worden omdat het zo druk was. Ook gisteren kreeg iedereen het bericht dat Luc overleden is. Vandaag zien we het vervolg: het is nog steeds gisteren want Bob en Tamara zijn nog steeds hetzelfde gesprek aan het voeren, Tamara moet Olivia gaan vervangen omdat die bij Simonne moet gaan zitten en Nancy en Didi moeten naar Kaat en Didi wou niet omdat hij eindelijk eens vrij had op een feestdag. En op hetzelfde moment moet Eddy voorkomen bij de rechter en komt Paulien van de gynaecoloog terwijl we allemaal toch wel weten dat die geen normale programmatie hebben op een feestdag. En bovenal, omdat Paulien pas op vrijdag naar de dokter moest! :boo:
Laatst bijgewerkt door heidiw op vr 11 mei 2018, 21:52, in totaal 1 keer bewerkt.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor heidiw » vr 11 mei 2018, 21:49

johan1969 schreef:Ik hoop dat Lowie en Frank het lichaam van Luc niet meenemen naar Belgie in de mobilhome, dat is trouwens verboden. Moet het overlijden niet vastgesteld worden door een dokter in Frankrijk ? Niks van gezien

Laat ons dan maar hopen dat ze een goede reisverzekering afgesloten hebben.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Sanneke » za 12 mei 2018, 21:36

heidiw schreef:komt Paulien van de gynaecoloog terwijl we allemaal toch wel weten dat die geen normale programmatie hebben op een feestdag. En bovenal, omdat Paulien pas op vrijdag naar de dokter moest! :boo:

Gynaecologen in een fertiliteitskliniek werken wel op feestdagen voor zulke controles. En de dagen van de week kloppen nooit helemaal.
Sanne
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 44 keer

Berichtdoor heidiw » zo 13 mei 2018, 13:24

Sanneke schreef:
heidiw schreef:komt Paulien van de gynaecoloog terwijl we allemaal toch wel weten dat die geen normale programmatie hebben op een feestdag. En bovenal, omdat Paulien pas op vrijdag naar de dokter moest! :boo:

Gynaecologen in een fertiliteitskliniek werken wel op feestdagen voor zulke controles. En de dagen van de week kloppen nooit helemaal.

Dat is nu juist mijn punt. Paulien moest op vrijdag naar de kliniek ( zowel door Paulien als Adil constant gezegd!) en heel de aflevering draait op donderdag. Een kleine moeite om daar een ontbijtscene tussen te steken of dit pas op maandag uit te zenden. Ieder zijn gedacht maar ik erger mij hier aan. Dat fertiliteitsartsen werken op een feestdag kan, ik heb hier gelukkig nooit ervaring moeten mee hebben maar ik geloof nooit dat een rechter zich op een feestdag vrijmaakt voor een simpelaar als Eddy.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Renée » wo 16 mei 2018, 12:30

Wat ik vreemd vind: Waldek krijgt telefoon van Angèle dat Eddy terug kan komen werken. Waldek vraagt dan aan Angèle of ze Eddy al gesproken heeft waarop zij ontkennend antwoordt. Maar hoe weet zij dan dat Eddy uit de gevangenis is en terug kan gaan werken als ze er geen contact mee heeft?
Renée
Nog geen rang

Is bedankt: 24 keer

Berichtdoor Christel » wo 16 mei 2018, 14:34

Zou Angèle niet voor een advocaat zorgen die de zaken voor Eddy ging regelen?
Want als dat zo is, dan zal ze misschien via die advocaat gehoord hebben hoe de zaken er nu voor staan :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3827 keer
Is bedankt: 2440 keer

Berichtdoor johan1969 » vr 18 mei 2018, 16:57

Bij Judith thuis stond er n bloeiende forsythia op tafel. Die zijn nu al wel lang uitgebloeid, da's n winterbloeier !
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » za 19 mei 2018, 17:09

Adil eet overdag tijdens de Ramadan
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » za 19 mei 2018, 17:42

johan1969 schreef:Adil eet overdag tijdens de Ramadan

Is hij verplicht om mee te doen aan de Ramadan? Ik denk van niet. We hebben hem ook nog nooit een dienst zien bijwonen...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1821 keer
Is bedankt: 1714 keer

Berichtdoor martha » za 19 mei 2018, 17:59

adil doet nooit mee aan de ramadan (dezelfde opmerking wordt hier ieder seizoen gemaakt, ik ben daar ook eens schuldig aan geweest :mrgreen: ).

johan1969 schreef:Bij Judith thuis stond er n bloeiende forsythia op tafel. Die zijn nu al wel lang uitgebloeid, da's n winterbloeier !

Ik denk eerder aan brem, dat staat nu volop in bloei in de natuur (is wel giftig). Maar ik denk dat het een vals boeket was dat op tafel stond.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 470 keer
Is bedankt: 749 keer

Berichtdoor heidiw » za 19 mei 2018, 18:46

ikke schreef:
johan1969 schreef:Adil eet overdag tijdens de Ramadan

Is hij verplicht om mee te doen aan de Ramadan? Ik denk van niet. We hebben hem ook nog nooit een dienst zien bijwonen...

In principe is iedere gezonde gelovige moslim verplicht om mee te doen. Maar Adil heeft een fysiek zwaar beroep en kan zijn gezondheid schade toebrengen door te vasten en mag op zijn vrije dagen vasten. Maar ik ken er ook die er vierkant hun gat aan vegen. En ik beschouw Adil ook al lang niet meer als gelovig moslim.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

VorigeVolgende

Keer terug naar Thuis Algemeen