Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 54

Bericht door tvx1 » di 30 mar 2021, 18:11

Icarus123 schreef:
di 30 mar 2021, 10:03
Maar waarom zou Marianne Leo moeten beschermen tegen zijn eigen achterkleindochter? Leo is in jaren niet meer zo gelukkig geweest. Je kan hem deze mooie momenten toch moeilijk afnemen?

Ik denk ook wel dat Nina nog iets van plan is, maar alleen met Peter. Daar staat Leo toch volledig buiten? Ik denk niet dat ze Leo gaat bestelen of bedriegen, zeker niet als ze ziet hoe goed de band is tussen Yasmine en Leo.
Daar sluit ik mij 100% bij aan. Zij moet hem helemaal niet zitten beschermen. Het is zijn familie, niet de hare. Ze heeft trouwens zelf ook altijd haar familie boven alles geplaatst, dus een beetje begrip zou wel mogen. Leo is oud en wijs genoeg om zelf beslissingen te nemen.
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 54

Bericht door tvx1 » di 30 mar 2021, 18:13

satine schreef:
di 30 mar 2021, 10:31
Ze heeft alleen wat vage plannen (om Leo te sussen) en naar een eigen stekje of werk wordt niet gezocht.
'Want ze weet nog niet wat ze gaat doen'.
Ik vind dit niet meteen de houding van iemand die vooruit wil in het leven.
Ze heeft anders net wel haar plannen duidelijk gemaakt. Ze wil naar Portugal waar ze een stekje en werk kan vinden en is blijkbaar al bezig met de voorbereidingen.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 454
x 173

Bericht door ikke » di 30 mar 2021, 19:57

tvx1 schreef:
di 30 mar 2021, 18:13
Ze heeft anders net wel haar plannen duidelijk gemaakt. Ze wil naar Portugal waar ze een stekje en werk kan vinden en is blijkbaar al bezig met de voorbereidingen.
Ja, ze heeft gezegd wat haar plannen zijn... maar of ze de waarheid verteld zal nog moeten blijken.
2 x

thuismizerie
Nog geen rang
x 1

Bericht door thuismizerie » wo 31 mar 2021, 15:27

Paulien,
De maanden die ze nu al optrekt met Jakske en nog steeds niet door heeft of beter zich de vraag stelt waar hij al het geld vandaan haalt. Ze weet wat haar loon is, wat de infrafrafrastructuur ( :mrgreen: ) kost en eveneens wat hij verkoopt en de richtprijzen ervan. En wat we de laatse weken en maanden hebben gezien of gehoord is dat niet bijster veel. Nog nooit kopers en/of verkopers zien voor het verleiden van aktes ...
Paulien zou echt beter moeten weten zeker ze zogezegd al een paar keer fotografie, fotografe is geweest in eigen opdracht of als opdracht bij een ander.
0 x

ikke
Poster rang 5
Poster rang 5
x 454
x 173

Bericht door ikke » wo 31 mar 2021, 15:29

thuismizerie schreef:
wo 31 mar 2021, 15:27
verleiden van aktes ...
???
ik heb ook geen idee wat mijn baas verdient, hoor...
0 x

thuismizerie
Nog geen rang
x 1

Bericht door thuismizerie » wo 31 mar 2021, 15:54

ikke schreef:
wo 31 mar 2021, 15:29
???
ik heb ook geen idee wat mijn baas verdient, hoor...
Ik dacht dat Paulien zelfs al een keer alleen was wanneer bezoekers kwamen zien en ik meen me te herinneren dat ze ook als eens bij onderhandelingen aanwezig was. Nu, normaliter zijn de verdiensten van een immobiliën een percentage op de verkoopprijs en dit is nagenoeg bekend. En om zomaar iemand een volle wedde te kunnen uit betalen, en een wagen (ook al is het een lease), dan moet je wel iets dan een huis per maand verkopen. Maar soit. Ik vind toch dat Paulien eens goed moet wakker geschud worden. Buiten zagen en klagen heeft ze nooit stil gestaan bij de realiteit.
Je huurt geen huis die de verhuurder op je aanwijzingen heeft veranderd om na amper een paar dagen al te kennen geven dat je iets wil kopen waar je goesting op hebt. 't Is precies of dat er een bende ezelkes op de withoeve rondlopen die geld sch*ten. Ze moeten het ouderlijk huis verkopen om hun schulden te dekken en terzelfdetijde kijken ze uit naar aankoop. Komt niet goed.
1 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 65
x 156

Bericht door heidiw » wo 31 mar 2021, 16:15

Is de commissie op verkoop niet 3%? Wettelijk mogen ze tussen de 2 en 6% vragen en er zijn er ook die met een vast tarief werken (helaas ook te betalen bij niet-verkoop). De rekening kan dus rap gemaakt worden. De vraag is alleen hoeveel loon Jacques zichzelf uitkeert en daar heeft Paulien geen zaken mee. Maar inderdaad, net als Rosa is ook Paulien heel lichtgelovig als het Jacques betreft, die kan ook in haar ogen niks verkeerds doen.
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 87
x 126

Bericht door jessie V. » do 01 apr 2021, 09:37

Paulien en Rosa weten niet van Jacques wat wij weten. Wij zoeken natuurlijk overal iets achter en daar hebben wij groot gelijk in. Maar die twee niet.
Jacques is geraffineerd genoeg om iedereen in de waan te laten dat hij alleen maar goed wil doen.
0 x

thuismizerie
Nog geen rang
x 1

Bericht door thuismizerie » do 01 apr 2021, 13:12

De ware toedracht van Jakske is in feite buiten de moord op Jasper pure speculatie. We weten wel dat hij aggressief is maar waren steeds getuigen bij. Dus, die kennis buiten de moord zit niet alleen bij ons.
Neemt niet weg dat je wel je ogen en oren kan open doen en toch een minimale vraagstelling hebt rond het reilen en zeilen van iemand. Als mijn echtgenoot, echtgenote plots thuis komt met de melding dat er een werkkracht fulltime bij komt, dat er sprake is van investeren in ..., er een wagen voor de werkkrachr werd aangekocht ... Dan vind ik het eerder normaal dat daar vragen omtrent worden gesteld. Wie dat niet doet is volgens mij een verborgen lotto-winaar of abnormaal goedgelovig.
Mijn meter vertelde me heel haar leven dat wat betreft geldzaken je niemand zomaar mag geloven, vertrouwen tot je eigen zelf niet.
jessie V. schreef:
do 01 apr 2021, 09:37
Paulien en Rosa weten niet van Jacques wat wij weten. Wij zoeken natuurlijk overal iets achter en daar hebben wij groot gelijk in. Maar die twee niet.
Jacques is geraffineerd genoeg om iedereen in de waan te laten dat hij alleen maar goed wil doen.
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 54

Bericht door tvx1 » wo 07 apr 2021, 21:14

Een lap voor Viv. Die moet nu toch eens stoppen met zich te moeien met het leven van anderen. Lowie moet zich toch helemaal niet verantwoorden bij haar zeker...
0 x

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 34

Bericht door apestaart » do 08 apr 2021, 01:14

tvx1 schreef:
wo 07 apr 2021, 21:14
Lowie moet zich toch helemaal niet verantwoorden bij haar zeker...
Trouwens wie zegt dat Lowie met dat meisje die haar jas heeft laten liggen in de woonkamer heeft "geslapen", ik denk eerder met Joren want deze heeft aan Lowie gevraagd om de kamer die vrij was te mogen gebruiken en later in de aflevering zagen we Joren met nog een ander meisje de trap opgaan.
0 x

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2
x 9
x 95

Bericht door Kiki_Dee » do 08 apr 2021, 08:12

Volgens mij was het inderdaad Joren, want Sam en Tim hadden hem ook niet gezien
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 675
x 255

Bericht door Christel » do 08 apr 2021, 15:56

Viv krijgt ook een lapje van mij, want inderdaad; wat Lowie in zijn vrije tijd doet, zijn haar zaken niet verder.
En dat is buiten het feit gerekend dat ze ook nog eens de verkeerde conclusies trok, want dat meisje leek inderdaad van Joren af te komen, en niet van Lowie.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

catherine
Nog geen rang
x 10
x 9

Bericht door catherine » do 08 apr 2021, 15:57

‘Van Joren af te komen’ haha
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 54

Bericht door tvx1 » do 08 apr 2021, 17:06

apestaart schreef:
do 08 apr 2021, 01:14
Trouwens wie zegt dat Lowie met dat meisje die haar jas heeft laten liggen in de woonkamer heeft "geslapen", ik denk eerder met Joren want deze heeft aan Lowie gevraagd om de kamer die vrij was te mogen gebruiken en later in de aflevering zagen we Joren met nog een ander meisje de trap opgaan.
Inderdaad. Net daarom verdiende ze die lap van mij. Was wel duidelijk dat het een verovering van Joren was. Lowie leek ook Viv haar houding ineens door te hebben wanneer er later weer een ander meisje met Joren van de trap kwam.
0 x

Plaats reactie