Wat er volgens mij achter zit, is het onvermogen van de schrijvers om maanden (jaren) vooruit te denken bij het schrijven van scenario's. Zo ook bij Frank en Simonne die nog nooit met een woord hadden gerept over verhuizen en die plots besloten om te verhuizen. De week erna stond het huis te koop en de week daarna was het verkocht.satine schreef: ↑vr 19 feb 2021, 09:45't Is in ieder geval vreemd dat in de Withoeve, waar het altijd druk-druk-druk is, waar de manden de deur uit vliegen en waar nog nooit een woord over geldgebrek gevallen is, nu opeens in slechte papieren zou zitten?
Zoiets komt toch ook niet van vandaag op morgen?
Ik ben benieuwd wat hier achter zit.

Of zoals het bij Tania en haar zoon: nooit was daar enige aanleiding toe gegeven. Eerder lachte ze zelfs de aanranding van Nancy weg.
Over de aflevering van gisteren: ik vind het eigenlijk wel spijtig dat het huis van Frank en Simonne zomaar verkocht wordt aan een wildvreemde. In het opzicht van Frank en Simonne is dit niet zo vreemd, maar als Thuis-kijker had ik het wel graag terug gerenoveerd gezien. Niet helemaal hetzelfde als vroeger, maar toch een beetje herkenbaar. Nu is de verhaallijn van de brand blijkbaar afgesloten, zonder dat we weten wat er precies is gebeurd. Jammer dat ze er niet meer hebben kunnen uithalen