Ik hoop dat Britney die raad van Dieter aan neemt en aan atletiek gaat doen. Dat zou nog eens een verfrissende insteek zijn.
Of gewoon dat het nog een paar maanden langer ging duren dan ze zich had voorgesteld.
Ik dacht in eerste instantie aan een buitenwipperdaffy duck schreef: ↑za 09 jan 2021, 17:30Frank z'n nieuwe job...bij de eigenaar van de nachtclubs?? Wordt onze Frank een drugcourier??
Zal dan nog enkele keren door z'n pijnlijk ruggetje gaan denk ik!
De moord op Jasper moet nog opgelost worden. Dus dat zit er waarschijnlijk de komende maanden aan te komen en dus verschijnen ze ook terug op het toneel. Dat ze nu terug opduiken in de Withoeve zal alvast Jacques zenuwachtig beginnen maken. Hoe hij hierop zal reageren, zal er volgens mij toe leiden dat hij uiteindelijk bij de lurven zal worden gevat. Eindelijk!!!
Heb hier geen idee van. Denk dat het nog een verrassing zal zijn hoe z'n werkelijke aard aan het licht komt! Denk eerder in de richting van Dieter, die tijdens z'n kantoorwerk één en ander kan ontdekken.
Moest daar ook aan denken toen Tim aan Dieter zei dat hij "de oude dossiers die in een kast lagen" maar eens onder handen moest nemen. Dat nieuw décor staat daar niet voor niets hédaffy duck schreef: ↑di 12 jan 2021, 17:01Denk eerder in de richting van Dieter, die tijdens z'n kantoorwerk één en ander kan ontdekken.