Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Foruminfo
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor ikke » vr 08 jun 2018, 17:39

Guapa schreef:Was vandaag de laatste aflevering ?

Nee, komende donderdag is de laatste aflevering van dit seizoen, WJD nog niet? Je kan die op groot scherm volgen in verschillende steden. Dit in vervanging van de Thuisdag.
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1770 keer
Is bedankt: 1667 keer

Berichtdoor martha » vr 08 jun 2018, 21:26

Jawadde datte :shock:

Voor Stan een volle bak :boo: en voor Nancy de kerstomaatjes.
Voor Femke en Peter : heel veel goede moed gewenst. Marianne is een moeial maar haar "beste vriendin" is niet veel beter.
Voor Marianne en Didi : jullie kunnen er ook niets aandoen.
Voor Waldek : wat meer beleefdheid bij Judith en tja Waldek, je weet al lang hoe Mayra ineensteekt. Maar Zowie kan er niets aan doen. En je beseft nog niet lang hoe de vork echt ineensteekt.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 446 keer
Is bedankt: 715 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 08 jun 2018, 22:22

Dat laatste zal hij waarschijnlijk nooit te weten komen.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1848 keer
Is bedankt: 1703 keer

Berichtdoor nounake » za 09 jun 2018, 08:04

De scene met leo en Stan vond ik dik overdreven ! Zelfs het ergste ettertje doet zo niet . :boo:
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5751 keer
Is bedankt: 762 keer

Berichtdoor Renée » wo 13 jun 2018, 14:17

Ik dacht dat Tom in de aflevering van maandag tegen Stan(k) had gezegd dat ze eerst naar het ziekenhuis gingen gaan en dan pas klacht indienen? Dat ziekenhuis heb ik toch niet gezien en ik kan me ook niet voorstellen dat je je zooooo slecht voelt naar een klets in je gezicht? Voor een advocaat is Tom toch wel hééééél lichtgelovig...
Renée
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 24 keer

Berichtdoor Christel » wo 13 jun 2018, 14:27

Tom is volgens mij de hele tijd toch wel blijven twijfelen of het allemaal wel zo erg was als dat Stan zei, maar hij durft gewoon niet tegen die jongen in te gaan, hoe treurig dat ook is. En dan te bedenken dat ze voorheen zo'n goede verstandhouding hadden...
Dat vind ik misschien nog wel het ergste aan de hele situatie; dat Tom kennelijk niet in de gaten heeft (of dat hij het negeert) dat de boel alleen maar van kwaad naar erger gaat. :-?
Je kunt mij niet wijsmaken dat hij op geen enkele manier ziet dat Stan nog niet eens meer op zichzelf lijkt... :nope:

Maar goed, als ze echt naar het ziekenhuis geweest zijn, dan neem ik aan dat die er daar toch eens even flink mee gelachen hebben? Er was niet eens een verkleuring in Stan's gezicht te zien, laat staan een blauwe plek o.i.d... :violin: :lol:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2368 keer

Berichtdoor retromama » do 14 jun 2018, 10:54

Ik wil gewoon even reageren over het verhaal van Paulien en Adil: ik heb het er wat moeilijk mee dat hun verhaal om zwanger te raken als heel zwaar beschouwd wordt: uiteindelijk gaat het maar over een relatief korte periode van proberen en nu over hun eerste IVF poging. zelf hebben we een veel langer en moeilijker parcours afgelegd met veel mislukkingen vooraleer we zwanger werden en met ons wellicht heel veel andere koppels . dit gezegd zijnde, wens ik het fictieve koppel wel succes met hun eerste poging, maar ik wou het toch even relativeren.
retromama
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor ikke » do 14 jun 2018, 12:16

retromama schreef:Ik wil gewoon even reageren over het verhaal van Paulien en Adil: ik heb het er wat moeilijk mee dat hun verhaal om zwanger te raken als heel zwaar beschouwd wordt: uiteindelijk gaat het maar over een relatief korte periode van proberen en nu over hun eerste IVF poging. zelf hebben we een veel langer en moeilijker parcours afgelegd met veel mislukkingen vooraleer we zwanger werden en met ons wellicht heel veel andere koppels . dit gezegd zijnde, wens ik het fictieve koppel wel succes met hun eerste poging, maar ik wou het toch even relativeren.

We hebben het allemaal moeilijk als het om een verhaallijn gaat die ons treft omdat we zelf iets dergelijks meemaakten.

Het is ook nog helemaal niet zeker dat Adil en Paulien bij de eerste poging al succesvol zwanger zijn, of wel?
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1770 keer
Is bedankt: 1667 keer

Vorige

Keer terug naar Thuis Algemeen