Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Karin Baert (Kadèr Gürbüz)

Berichtdoor Tiboko » vr 06 apr 2018, 19:31

satine schreef:Ik hoop dat Karin ook aan Frank verteld heeft dat het psychiaters en dokters zijn die oordelen over de wilsbekwaamheid van iemand, en niet een advocaat.

In Thuis kan natuurlijk alles. Die werkstraf voor Kobe was ook een heel onverwachte uitkomst van het bijna fatale incident met Kaat. Bij een real life rechter zou Kobe er niet zo makkelijk vanaf gekomen zijn.

Wij kunnen hier van Karin vinden wat we willen, maar als advocaat heeft ze geen gelijke. Ik denk dat zelfs Steven stilaan begint te beseffen dat ze niet enkel "slechte" kanten heeft...
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor satine » za 05 mei 2018, 12:36

Karin tegen Tom: 'Ge zijt trouwer aan Stan dan dat ge ooit aan Judith zijt geweest'
Touché! :razz:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1575 keer
Is bedankt: 3549 keer

Berichtdoor Christel » za 05 mei 2018, 13:00

Tsja, ik kan er niks aan doen, maar ik mag haar echt graag. Ze kan nietsontziend en keihard uit de hoek komen, maar ze is wel rechtdoorzee, en dat kan van heel veel anderen niet gezegd worden. Mensen weten prima wat ze aan haar hebben, en als je in "haar kring" zit, dan heb ik wel het idee dat ze voor haar naasten door het vuur gaat.

Scènes waarin Karin voorbij komt zijn wat mij betreft altijd interessant en een plezier om naar te kijken :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3760 keer
Is bedankt: 2405 keer

Berichtdoor Soapseut » za 05 mei 2018, 22:17

Christel schreef:Tsja, ik kan er niks aan doen, maar ik mag haar echt graag. Scènes waarin Karin voorbij komt zijn wat mij betreft altijd interessant en een plezier om naar te kijken :)

Dat vind ik dus ook :-) Er hangt een zweem van humor rond haar, zelfs in 'dramatische' scènes (toen ze bij Ruben ging, dat was hilarisch gewoon).
Ik heb een gelijkaardig gevoel bij Mayra. Dat zijn zo van die mensen die 'toestanden aantrekken', maar ze zijn tenminste niet saai...
Soapseut

Berichtdoor Soapseut » do 31 mei 2018, 22:30

Ze heeft gelijk. Steven moet 'leven' en niet 'sterven'... Maar of ze echt zo onzelfzuchtig kan zijn, betwijfel ik.
Soapseut

Berichtdoor jessie V. » vr 01 jun 2018, 10:19

Mijn sympathie voor Karin Baert neemt wel toe. Ze zegt de dingen zoals ze zijn.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1871 keer
Is bedankt: 1732 keer

Berichtdoor Christel » vr 01 jun 2018, 14:03

jessie V. schreef:Mijn sympathie voor Karin Baert neemt wel toe. Ze zegt de dingen zoals ze zijn.

Daar sluit ik me bij aan. :yup:
Al heb ik wel het vermoeden dat Steven's dood haar niet zo onberoerd gaat laten als ze nu laat uitschijnen, als het eenmaal zo ver is. Wat haar gevoelens betreft is ze niet altijd helemaal eerlijk tegenover anderen, maar vooral ook niet tegenover zichzelf...
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » wo 19 sep 2018, 09:15

Wel grappig om te zien hoe Karin op haar gemakje haar netten aan het uitzetten is om Dries er in te lokken.
Die man weet echt niet waar hij aan begonnen is.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1575 keer
Is bedankt: 3549 keer

Berichtdoor apestaart » wo 19 sep 2018, 10:15

Karin wou met Bob iets bespreken, echt, ik dacht dat zij Bob wou inlichten over hetgeen gebeurd is tussen Tamara en Dries maar gelukkig bleek het over iets anders te gaan.
Allee, Karin is nog zo vriendelijk om daar tegen Bob niks over te zeggen althans voorlopig want ik verwacht dat Karin vroeg of laat dat toch op tafel zal gooien.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor Christel » wo 19 sep 2018, 10:19

Karin en vriendelijk gaan niet samen als het over Tamara gaat :nope: Daar komt zeker nog een staartje aan... :twisted:
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » wo 19 sep 2018, 20:49

Wel straf dat Karin Dries op de vingers tikt omwille van zijn gefoefel, terwijl zij hetzelfde doet met Tom
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Is bedankt: 86 keer

Berichtdoor johan1969 » do 20 sep 2018, 09:15

Christel schreef:
jessie V. schreef:Mijn sympathie voor Karin Baert neemt wel toe. Ze zegt de dingen zoals ze zijn.

Al heb ik wel het vermoeden dat Steven's dood haar niet zo onberoerd gaat laten als ze nu laat uitschijnen, als het eenmaal zo ver is. Wat haar gevoelens betreft is ze niet altijd helemaal eerlijk tegenover anderen, maar vooral ook niet tegenover zichzelf...

Is Steven dood ? Ik heb n aflevering gemist, maar gisteren leek hij toch nog levend
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » do 20 sep 2018, 09:16

apestaart schreef:Karin wou met Bob iets bespreken, echt, ik dacht dat zij Bob wou inlichten over hetgeen gebeurd is tussen Tamara en Dries maar gelukkig bleek het over iets anders te gaan.
Allee, Karin is nog zo vriendelijk om daar tegen Bob niks over te zeggen althans voorlopig want ik verwacht dat Karin vroeg of laat dat toch op tafel zal gooien.

Die info over Tamara en Dries zal ze nog wel 'opslaan' en gebruiken wanneer het haar uitkomt, zo achterbaks is ze wel
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » do 20 sep 2018, 11:32

johan1969 schreef:
Christel schreef:

Is Steven dood ? Ik heb n aflevering gemist, maar gisteren leek hij toch nog levend

Steven is niet dood, in mijn stukje (wat hier al 3.5 maand staat :mrgreen: ) staat toch ook dat ik het vermoeden heb dat het haar niet onberoerd gaat laten als het eenmaal zover is?
Zover is het dus duidelijk nog niet. :razz:

En Steven lijkt haar trouwens levend en wel ook al op geen enkele manier onberoerd te laten, ook al is ze inmiddels voor de zoveelste keer door hem gedumpt als een stuk vuil... :-? :nope:
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor jessie V. » do 20 sep 2018, 13:35

Wat Dries en Tamara betreft heeft ze nu de touwtjes in handen. Ik ben benieuwd hoe ze dat uit gaat spelen.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1871 keer
Is bedankt: 1732 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages