wat zal er allemaal gebeuren op 14 juni 2018 ?

wat zal er allemaal gebeuren op 14 juni 2018 ?

Berichtdoor martha » do 17 mei 2018, 16:55

Nu de thuisfinale met rasse schreden nadert kunnen wij misschien beginnen speculeren wat er zou kunnen gebeuren in de zeker heel spannende thuisfinale op 14 juni e.k. :angel: Geen spoilers aub. Louter speculaties of whisfull thinking :mrgreen:

- Dat er iets met Stan en zijn brommer gaat gebeuren dat zegt zelfs mijn kleine teen. Ik denk dat Stanneman zijn kop gaat doen, die brommer zal nemen en als een zot door de dreef scheuren, iemand aanrijden of zelf aangereden worden.

- Judith wordt gecharmeerd door Jacques (ah ja, want in thuisland mag er niemand heel lang zonder relatie zijn :roll: ). Ann die is daar helemaal niet mee opgezet. Ofwel doet zij een wanhoopspoging om Judith zelf te verleiden en als dat niet pakt dan gooit zij doodeenvoudig Judith op straat en brult de ganse dreef wakker "dat het haar huis is en dat Judith al even erg is als mama"

- Julia ontsnapt uit het gesticht, en wil wraak nemen op Zoë en Waldek; Mayra wil tussenbeide komen en wordt door Julia vermoord. Paulien krijgt van pure emotie een miskraam.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 474 keer
Is bedankt: 771 keer

Re: wat zal er allemaal gebeuren op 14 juni 2018 ?

Berichtdoor Christel » do 17 mei 2018, 17:52

Speculeren is leuk, wishfull thinking stiekem nog veel leuker... :twisted: :mrgreen:

Op basis van de huidige verhaallijnen denk ik zoiets...:
- Ook ik verwacht zo'n beetje dat Stanneman wel iets met zijn scooter voor zal hebben.
- Waldek stoot zijn neus wat Mayra betreft en haar bedrog rond de verwisseling van Zoë komt dus (ein-de-lijk!) uit.
- Julia ontsnapt en brengt Paulien en Adil een "gezellig" bezoekje. :dance:
- Rosa betrapt Steven en Karin tijdens dat-wat-niet-genoemd-mag-worden. Wat dat precies is hou ik nog even in het midden, maar Rosa gaat er volgens mij niet blij mee zijn :nope: :mrgreen:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3857 keer
Is bedankt: 2469 keer

Berichtdoor Duimelijntje » vr 18 mei 2018, 20:29

Ik kan me wel vinden in de bovenstaande overpeinzingen :-)

Ik denk zelf dat er nog iets gaat gebeuren tussen Kobe en Kaat (al hoop ik dat niet, maar ja...)
Gebruikers-avatar
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1539 keer
Is bedankt: 333 keer

Berichtdoor ikke » za 19 mei 2018, 08:01

Ik gok/speculeer(voorspel) dat Steven zijn einde aan het voorbereiden is. En hij wil er Rosa noch Karin in betrekken.
Eergisteren dacht ik dat al, maar na de aflevering van gisteren durf ik er bijna op wedden.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1824 keer
Is bedankt: 1722 keer

Berichtdoor maartenB » di 22 mei 2018, 13:45

Dat niet Luc, maar wel Steven euthanasie pleegt. Dat zou wel idd een plottwist zijn.
Verder iets met Stan idd denk ik ookwel.
Kaat en Kobe die kussen ofzo iets.
Mayra en Waldek en Zoe zou wel te voor de hand liggend zijn, zeker omdat Waldek vorig seizoen ookal de hoofdplot had.
Angelé keert terug ofzo.
oost west Thuis aan't zwembad het best.
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 20 keer

Berichtdoor jessie V. » di 22 mei 2018, 15:23

Ik heb ergens gelezen dat Luc Hannes borstkanker heeft. Die zal waarschijnlijk nog niet zo gauw terug komen.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1897 keer
Is bedankt: 1775 keer

Berichtdoor kittykattenfan » wo 23 mei 2018, 01:10

Ik zie Tilly daar nog terugstaan, zwanger van Tom. :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 4 keer
Is bedankt: 8 keer

Re: Speculaties

Berichtdoor Tiboko » wo 23 mei 2018, 16:11

Even nieuw leven in dit topic blazen.

Wat brengt de seizoensfinale? Steven die sterft? Mayra die "Zowie" moet afgeven? Julia die ontsnapt is en haar werk komt afmaken? Marianne die Stan persoonlijk naar Judith terugbrengt? Ann die een move doet bij Judith? Peter die op zijn beurt de Withoeve verliest, nadat Kobe hem betrapt had op gesjoemel met zwart geld...
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 145 keer

Berichtdoor ikke » wo 23 mei 2018, 17:56

Tiboko schreef:Even nieuw leven in dit topic blazen.

Wat brengt de seizoensfinale? Steven die sterft? Mayra die "Zowie" moet afgeven? Julia die ontsnapt is en haar werk komt afmaken? Marianne die Stan persoonlijk naar Judith terugbrengt? Ann die een move doet bij Judith? Peter die op zijn beurt de Withoeve verliest, nadat Kobe hem betrapt had op gesjoemel met zwart geld...

Dat laatste zeker niet. Kobe is een specialleke, maar doen zoals Peter: de Withoeve via chantage bemachtigen, dat zie ik hem niet doen. Hij is liever bezig met kokerellen dan met een zaak runnen. Anders had ie wel het voorstel van zijn vader aanvaard.
Marianne zie ik ook niet sleuren met een puber die minstens een kop groter is dan zijzelf. ;-)
Ik gok op problemen bij Waldek en Mayra.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1824 keer
Is bedankt: 1722 keer

Berichtdoor martha » do 24 mei 2018, 15:57

confrontatie tussen Rosa en Karin, met inzet "Steven".
confrontatie tussen een briesende Lowie en een flippende Julia.
confrontatie tussen Mayra en Twan met inzet "Zoë". Alhoewel : ik denk dat Mayra naar Kaapverdië gaat en niet meer terug komt.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Thuisforum » vr 25 mei 2018, 09:29

Vermits hier al twee spoiler gepost zijn (de afwezigheid van Lut Hannes, waardoor het personage Angèle tijdelijk niet mee speelt en de exit van Mayra), is het topic verhuisd naar het Spoilerhoekje.
Gebruikers-avatar
Thuisforum
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 50 keer
Is bedankt: 129 keer

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor apestaart » wo 30 mei 2018, 21:05

Wees maar gerust er zal plotseling wel spanning in komen voor die seizoensfinale, in die 2 weken kan er van alles gebeuren.
Het zou kunnen gebeuren dat die baby verwisseling zal uitkomen, Steven zijn gezondheid die snel achteruit kan gaan en mogelijk al zal sterven, de koude oorlog tussen Stan en Emma die uit de hand zal lopen en zal ontaarden in een vete, Junes die iets van plan is, Rosa zal te weten komen dat Steven nu aanpapt met Karin, Julia die uit dat zothuis zal ontsnappen, ...enz.
Enfin, dat is wat ik allemaal voorspel.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 6 keer

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor johan1969 » do 31 mei 2018, 04:51

apestaart schreef:Wees maar gerust er zal plotseling wel spanning in komen voor die seizoensfinale, in die 2 weken kan er van alles gebeuren.
Het zou kunnen gebeuren dat die baby verwisseling zal uitkomen, Steven zijn gezondheid die snel achteruit kan gaan en mogelijk al zal sterven, de koude oorlog tussen Stan en Emma die uit de hand zal lopen en zal ontaarden in een vete, Junes die iets van plan is, Rosa zal te weten komen dat Steven nu aanpapt met Karin, Julia die uit dat zothuis zal ontsnappen, ...enz.
Enfin, dat is wat ik allemaal voorspel.

Dat zou allemaal wel eens kunnen ! Mayra had al schrik van de bloedtest. Rosa weet het al van Karin …
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Is bedankt: 87 keer

Berichtdoor zarsas » za 02 jun 2018, 07:12

Volgens mij heeft Waldek het bedrog ontdekt en wil dit gaan melden aan Toine. Omdat Mayra haar kind niet wil afstaan, vlucht ze weg samen met Zoë. Waldek komt thuis in de laatste aflevering en merkt dat alle spullen van Mayra en Zoë verdwenen zijn
zarsas
Nog geen rang

Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor martha » vr 08 jun 2018, 13:14

Nog 1 week te gaan. Met de huidige ontwikkelingen is mijn achterhoofd denk ik dat Waldek een vaderschapstest zal laten doen, hij de bevestiging gaat krijgen dat hij het niet is, hij Mayra daarmee zal confronteren en Mayra Zoë en haar spullen gaat bijeen rijven en vertrekken naar Kaapverdië (als zij natuurlijk niet zotte ontsnapte Julia tegen het lijf zal lopen of omver zal gereden worden door Stan op zijn brommer).
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Volgende

Keer terug naar Thuis Algemeen