De Mol

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Foruminfo
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.

Re: De Mol

Berichtdoor martha » ma 26 feb 2018, 14:36

Heb je gelet op de reactie van Jan toen Olcay groen scherm kreeg en toen Simone aan de beurt moest komen ? Moet ik nu terugkeren naar mijn allereerste verdachte Jan die in aflevering 2 een heel rare opmerking maakte maar die ik nu vergeten ben :oops: En het is ook altijd Jan die het voortouw neemt bij de opdrachten en de teams samenstelt.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 492 keer
Is bedankt: 800 keer

Berichtdoor lord F. » ma 26 feb 2018, 16:11

martha schreef:Heb je gelet op de reactie van Jan toen Olcay groen scherm kreeg en toen Simone aan de beurt moest komen ? Moet ik nu terugkeren naar mijn allereerste verdachte Jan die in aflevering 2 een heel rare opmerking maakte maar die ik nu vergeten ben :oops: En het is ook altijd Jan die het voortouw neemt bij de opdrachten en de teams samenstelt.

Hij verzamelde ook het minste geld dus die theorie klopt dan.
Bij deze situatie ziet het ernaar uit dat Ruben deze editie gaat winnen.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor lord F. » ma 26 feb 2018, 16:14

Wat waren de theorieën in Moltalk deze keer? Dat ben ik vergeten op te nemen.
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » ma 26 feb 2018, 19:08

Dat ze de ganse aflevering op Simone zaten en omdat die eruit vloog hadden ze niet voldoende op de acties van de anderen gelet. En nu gaan ze volledig voor Jan vooral de opdracht van het zingen hebben ze gefileerd want één kijker had opgemerkt dat de "mannen" op zeker moment Olcay zongen :crazy: Grappig was dat het deze keer twee "belgen" waren die ze hadden uitgenodigd : Thomas de mol van vorig jaar en Eva -Vandergucht die ooit meegedaan heeft (Thailand) en net voor de finale er uit vloog. Persoonlijk vond ik het verdacht dat er twee kokers waar het min geld inzat nat waren en dat Jan in het water viel maar dat is allemaal gemonteerd dus kunnen wij kijkers op een verkeerd spoor gezet worden.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Nickos » do 01 maart 2018, 12:08

https://www.hebjemijgemist.be/

Nog even en we weten wanneer het nieuwe seizoen van de Vlaamse De Mol van start gaat.
Gebruikers-avatar
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 165 keer

Berichtdoor lord F. » vr 02 maart 2018, 19:15

Nickos schreef:https://www.hebjemijgemist.be/

Nog even en we weten wanneer het nieuwe seizoen van de Vlaamse De Mol van start gaat.

De grap was dat eens die aftelkklok ten einde was er niks gebeurde. :)
Maar goed, 25 maart gaan ze van start in Mexico. Tegen dan zijn we de Hollandse mol alweer vergeten.
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » zo 04 maart 2018, 23:43

Moet er nog aan wennen dat in Nederland de mol niet tijdens de finale bekend gemaakt wordt.
In ieder geval, ik blijf bij mijn keuze: Jan is de mol en Ruben wordt de winnaar. :)
Toch moet ik ook bekennen dat hoe mooi de landschappen waren van deze editie: de Vlaamse versie is toch veel filmischer en veel meeslepender. :)
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » ma 12 maart 2018, 00:25

Nu is deze topic nog even mijn privélijn met martha: we zaten dus goed wat onze keuzes betreft voor de finale.
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » ma 12 maart 2018, 10:26

lord F. schreef:Nu is deze topic nog even mijn privélijn met martha: we zaten dus goed wat onze keuzes betreft voor de finale.

Dat komt ervan als je over een reeks wilt klappen waarin alleen jullie 2 geïnteresseerd zijn, hé?! :mrgreen:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1874 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor lord F. » ma 12 maart 2018, 19:21

ikke schreef:
lord F. schreef:Nu is deze topic nog even mijn privélijn met martha: we zaten dus goed wat onze keuzes betreft voor de finale.

Dat komt ervan als je over een reeks wilt klappen waarin alleen jullie 2 geïnteresseerd zijn, hé?! :mrgreen:

En dan sta ik hier nog vaak tegen mezelf te praten. :(

Maar goed, WIDM is het opwarmertje voor De Mol die straks op Vier terug van start gaat.
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » di 13 maart 2018, 14:03

lord F. schreef:
ikke schreef:

En dan sta ik hier nog vaak tegen mezelf te praten. :(

Maar goed, WIDM is het opwarmertje voor De Mol die straks op Vier terug van start gaat.

Ocharme :mrgreen: Nu weet ik weer waarom ik Jan zo verdacht vond in aflevering 2 : dat was toen hij op zeker moment zei "dat weet ik al Art" Ik dacht toen "hoe kan die dat weten ?" en dat samen met het feit dat hij veel geld had verspild met de telefoontjes in aflevering 1 maar gaandeweg werd ik net als zovelen in de Stine tunnel gezogen.
En vier gaat nederland achterna door ook een mol café te openen in navolging van Moltalk. Dus Lord F , vanaf 26 maart zien we ons hier terug.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » wo 14 maart 2018, 00:15

Hopelijk een mol café met iets normalere presentatoren want heb vaak de indruk dat die 2 aan de speed zitten ofzo.
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » di 20 maart 2018, 19:08

man man man, ik hoop zo dat die onnozele James Cook geen vaste waarde wordt in het mol café :crazy: Het irritantste TV personage dat in het vlaamse media landschap rondloopt :boo:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor lord F. » di 20 maart 2018, 22:56

martha schreef:man man man, ik hoop zo dat die onnozele James Cook geen vaste waarde wordt in het mol café :crazy: Het irritantste TV personage dat in het vlaamse media landschap rondloopt :boo:

Ze moesten iemand vinden om te wedijveren met het duo uit Nederland van Mol Talk. ;)
Maar van waar moet ik die James Cook kennen?
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » wo 21 maart 2018, 13:54

Het zou een stand-up comedien zijn. Ik heb hem de 1ste keer gezien als gast jurylid bij de slimste mens en man je houdt het niet voor mogelijk wat een onzin dat hij daar zat uit te kramen :crazy: en daarbij zat hij te koketeren dat hij helemaal niet slim was en hij was zelfs trots dat hij dom was. :boo: Hij zou de sidekick zijn van Gert Verhulst in een programma op vier waarvan ik nu de naam niet weet omdat ik daar niet naar kijk (eigenlijk kijk ik zelden naar vier : enkel naar de slimste mens, hotel römantiek en de mol)
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Andere tv-programma's