Top 5 verhaallijnen die je nog wilt zien in Thuis

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Foruminfo
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum

Re: Top 5 verhaallijnen die je nog wilt zien in Thuis

Berichtdoor Arciat » zo 10 jan 2016, 19:15

Fantastisch idee van jou flodderke. :clap: Dan krijgen we Nantje d'er ook nog bij.
Arciat
Nog geen rang

Heeft bedankt: 277 keer
Is bedankt: 57 keer

Berichtdoor Djenner » zo 10 jan 2016, 19:36

Die kleine moet zo'n tien jaar oud zijn, maar vermits bepaalde personages een tijdssprong maakten ( is niet zo gek veel later dan Lowie geboren, herinner me nog scènes dat Nand baby was en Lowie peuter), zou Nand nu perfect iemand van de leeftijd van Emma, Stan kunnen zijn.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 92 keer

Berichtdoor Caligula » ma 11 jan 2016, 23:06

Tja, als de Renzo nog altijd niet weet dat Sofieke vermoord werd weet ik het toch niet goed. Iedereen weet dat, zelfs beter dan wat Peggy met de Lucas uitgehaald heeft.
Maar Eva en Werner als uitbaaters van de zus&zo lijkt me geen slecht idee, enfin voorlopig toch want na een tijd gaat de Werner en/of Eva dan weer iemand anders tegenkomen.
En wat van de eeuwige wereldreizigers Eric en Martine Bastiaens? En de Sam Bastiaens er ook maar bij, waarom niet.
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor annekeHU » ma 11 jan 2016, 23:11

tja, er moet ook nog een job zijn voor Kaat, eens die terugkomt... en ik verwacht Lena ook nog terug!
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » ma 11 jan 2016, 23:21

annekeHU schreef:tja, er moet ook nog een job zijn voor Kaat, eens die terugkomt... en ik verwacht Lena ook nog terug!

Tegen de tijd dat Kaat haar intrede zal maken in Thuisdorp zal zeker nog wel een vacature zijn in de new Zus&Zo, in de Frens, bij de taxi's van haar ma, of -waarom niet- bij de kabouters, waar stiefzus Sam het bazinnetje is? Keuze te over.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1142 keer

Berichtdoor Djenner » ma 11 jan 2016, 23:43

Laat Eric, Martine, Sam en zeker Dorien waar ze zijn. Vond ik de saaiste personages ooit in thuis.

Ik gok dat er zeker verhaallijn komt rond Kaat die iets begint met een gast die haar nog als Franky Bomans kende. Ik vermoed dat het in het begin niet algemeen geweten zal zijn wie het was. Zal niet zijn van: hey iedereen, ik ben terug en ik was Franky. Tim, Sam, Simonne, Paulien en Lena als die tegen dan terug is, zullen het weten. Maar de potentiële lovers nog niet.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 92 keer

Berichtdoor mij » wo 20 jan 2016, 21:26

flodderke schreef:1. Er worden veel Chinezen gesignaleerd in de Zus en zo, gewapend met fotoapparaten, die wel heel geïnteresseerd zijn in het interieur en het concept.Enkel maanden later wordt even verderop de 'Sus en So' opgericht, kopie van Zus en Zo, uitgebaat door het evenbeeld van Rosa. Zij bieden dezelfde service aan de helft van de prijs, en hebben een taxibedrijf Lei You.
2. De invasie van de Chinezen duurt voort. In het dorp wordt klusjesdienst 'de kabouterkes' opgericht. Zij bestoken de brievenbussen met folders en vragen dumpingprijzen. Zij dragen gele pakken en gebruiken goedkoop materiaal.
3. Zus en Zo krijgt het zwaar te verduren. Een bende Hells Angels belaagt de hoeve, en vraagt naar de producten van de 'Wiethoeve'. Door deze spraakverwarring breekt een gevecht uit.
4. Lena zoekt een doel in het leven, nu ze haar werk kwijt is en in de menopauze komt. Zij besluit om zelfstandige uitgeefster te worden, en biedt zich aan als ghostwriter voor Julia. Het eerste boek zal heten 'foute mannen en mijn zoektocht naar geluk'. De boekenvoorstelling is in de Frenz.
5. Toon besluit om een vrouw te zoeken in Thailand en bestelt de cataloog.

De invasie is begonnen volgens mij. Ze hebben Renzo al volledig in hun macht! :lol: :lol:
mij
Nog geen rang

Heeft bedankt: 21 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor Jules » zo 21 feb 2016, 12:49

Een realistisch beeld van rouwbegeleiding en rouwverwerking zou ik willen zien voor Femke en Peter.
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 154 keer
Is bedankt: 122 keer

Berichtdoor hannanaske » wo 18 mei 2016, 00:10

Ik wil Lena eigenlijk ook wel terug! En het zou ook leuk zijn als Kaat eens een brief kreeg (of een mailtje) van Bram.

Dat Bram niet terug kan keren (omdat Bert betere dingen te doen heeft dan acteren in thuis) begrijp ik, maar eens een berichtje mag wel vind ik.

Kaat sprak ook wel over Jens, haar best vriend ooit, die nu gestorven is en dat het zo moeilijk is. Jens was er ook voor haar toen ze in Amerika zat. Maar what about Bram denk ik dan?
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 114 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor Duimelijntje » wo 18 mei 2016, 08:33

hannanaske schreef:Ik wil Lena eigenlijk ook wel terug! En het zou ook leuk zijn als Kaat eens een brief kreeg (of een mailtje) van Bram.

Dat Bram niet terug kan keren (omdat Bert betere dingen te doen heeft dan acteren in thuis) begrijp ik, maar eens een berichtje mag wel vind ik.

Kaat sprak ook wel over Jens, haar best vriend ooit, die nu gestorven is en dat het zo moeilijk is. Jens was er ook voor haar toen ze in Amerika zat. Maar what about Bram denk ik dan?

Dat is info die in het boek van "herboren" staat.
Zet het daarom hier liever niet neer. mogelijke spoiler. denk dat het wel in het spoilertopic van Kaat Bomans staat :-)
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1422 keer
Is bedankt: 299 keer

Berichtdoor martha » di 06 feb 2018, 18:33

Ik ga het hier zetten : gisteren kwam bij mij de gedachte op dat Ann haar appartement zal verkopen en met dat geld samen met Judith het doktershuis zal willen kopen. Kan zij daar gezinnetje gaan spelen met al die vrouwen in huis, een hoogfeest voor Ann. Stan die zal zij wel verder in de armen van Tom duwen, is zij van die grote lastpost vanaf.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 429 keer
Is bedankt: 652 keer

Berichtdoor Kiki_Dee » di 06 feb 2018, 22:11

martha schreef:Ik ga het hier zetten : gisteren kwam bij mij de gedachte op dat Ann haar appartement zal verkopen en met dat geld samen met Judith het doktershuis zal willen kopen. Kan zij daar gezinnetje gaan spelen met al die vrouwen in huis, een hoogfeest voor Ann. Stan die zal zij wel verder in de armen van Tom duwen, is zij van die grote lastpost vanaf.

Hmm, is idd een grote mogelijkheid, nog niet aan gedacht.
Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 9 keer
Is bedankt: 72 keer

Berichtdoor maartenB » wo 07 feb 2018, 21:54

Zou wel kunnen kloppen, dat nieuwe advocaten kantoor en het boowie bureau is vrij groot, toch groter dan het oude advocaten bureau. Dus zou best kunnen dat de Loft ook opgeofferd werd voor het nieuwe decor.
Moderator bericht:
Deel van bericht verwijderd.
Geen (verwijzingen naar) spoilers in deze topics aub!

:text-thankyouyellow:
oost west Thuis aan't zwembad het best.
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 20 keer

Vorige

Keer terug naar Speculaties