Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Berichtdoor Crackers » di 05 apr 2011, 09:38

Ik ben eens benieuwd of Waldek betrapt zal worden deze avond. Als hij samen met Freddy inbreekt bij Sanitechniek zou het wel eens goed kunnen zijn dat Luc van die inbraak weet, Waldek betrapt wordt en hij onmiddellijk aan de deur wordt gezet. Dan moet Luc hem al niet meer betrappen op zwart werken maar kan hij het vroeger doen.
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 697 keer

Re: Waldek

Berichtdoor Christel » di 05 apr 2011, 09:46

Crackers schreef:Ik ben eens benieuwd of Waldek betrapt zal worden deze avond. Als hij samen met Freddy inbreekt bij Sanitechniek zou het wel eens goed kunnen zijn dat Luc van die inbraak weet, Waldek betrapt wordt en hij onmiddellijk aan de deur wordt gezet. Dan moet Luc hem al niet meer betrappen op zwart werken maar kan hij het vroeger doen.

Van de andere kant loopt Luc dan wel het risico dat Freddy hem verraadt, aangezien Freddy ook opgepakt wordt als hij samen met Waldek inbreekt. :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3090 keer
Is bedankt: 2065 keer

Berichtdoor jessie V. » di 05 apr 2011, 11:34

Freddy zal Luc ongetwijfeld verraden, daar zal hij niet mee zitten. Vraag is of Luc daar rekening mee houdt.
Als hij zulke "slimme" plannetjes uit kan denken, moet hij toch ook kunnen bedenken dat Freddy absoluut niet te vertrouwen is.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1711 keer
Is bedankt: 1493 keer

Berichtdoor lord F. » di 05 apr 2011, 13:15

jessie V. schreef:Freddy zal Luc ongetwijfeld verraden, daar zal hij niet mee zitten. Vraag is of Luc daar rekening mee houdt.
Als hij zulke "slimme" plannetjes uit kan denken, moet hij toch ook kunnen bedenken dat Freddy absoluut niet te vertrouwen is.

Freddy heeft z'n job nodig hé. Als hij Luc "verraadt" is hij z'n job ook kwijt en kan hij mss zelfs ook niet gaan stempelen.
Luc staat op dat vlak redelijk sterk.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 984 keer

Berichtdoor satine » di 05 apr 2011, 15:15

Dus iedereen gaat geloven dat Waldek dat alleen gedaan heeft en dat Freddy de onschuld zelve is?
Dat denk ik niet, en al zeker niet dat Rosa dat gaat geloven.

Ik denk (en hoop) dat Luc hier als de grote verliezer gaat uit komen.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1326 keer
Is bedankt: 2968 keer

Berichtdoor jessie V. » di 05 apr 2011, 16:01

Hij zal Luc niet zonder meer verraden, maar als hij zelf in het nauw komt zal Freddy zeker zijn mond open doen. Hij heeft dit heus niet gedaan uit sympathie voor Luc. Het is alleen het geld waardoor hij mee werkte aan Luc zijn plan. En hoe het met zijn job gaat weet ik niet, maar Waldeck zal dan uitgewerkt zijn bij Sanitechniek en als Luc Freddy ook nog weg stuurt heeft hij wel een personeelsprobleem. Luc zal Rosa ongetwijfeld kwijt zijn, dat snapt iedereen. Maar of het allemaal uit komt en op wat voor manier is nog de vraag.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Amiche » di 05 apr 2011, 16:06

Waldek die ineens gaat stelen? Ik kan er gewoon niet bij. Omdat Rosa en Peggy geld nodig hebben gaat hij ineens over lijken? Hij was altijd mijn meest favoriete karakter, juist omdat hij nu eens niet zo gekompliceerd en tegennatuurlijk was. Zelfs het vreemdgaan kon ik begrijpen. Maar de snelheid waarmee hij voor Jelena viel was wat ongeloofwaardig, echter de manier waarop hij met haar omging niet. En terwijl hij aan het rouwen is begint ie ineens weer voor Rosa te voelen, een beetje kort door de bocht, maar nog steeds niet absurd, gezien dat hij altijd van haar is blijven houden. Dit is echter een brug te ver.
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 232 keer
Is bedankt: 252 keer

Berichtdoor Christel » wo 06 apr 2011, 18:29

Amiche schreef:Waldek die ineens gaat stelen? Ik kan er gewoon niet bij. Omdat Rosa en Peggy geld nodig hebben gaat hij ineens over lijken? Hij was altijd mijn meest favoriete karakter, juist omdat hij nu eens niet zo gekompliceerd en tegennatuurlijk was. Zelfs het vreemdgaan kon ik begrijpen. Maar de snelheid waarmee hij voor Jelena viel was wat ongeloofwaardig, echter de manier waarop hij met haar omging niet. En terwijl hij aan het rouwen is begint ie ineens weer voor Rosa te voelen, een beetje kort door de bocht, maar nog steeds niet absurd, gezien dat hij altijd van haar is blijven houden. Dit is echter een brug te ver.

Nah, over lijken gaat hij niet echt. Meer over Lucs lijk. :P
Ook ik had dit echt niet verwacht van Waldek, maar aangezien hij heeft ingebroken in Lucs bedrijf kan ik het ergens nog begrijpen. Hij is bovendien in de veronderstelling dat de verzekering alles terug gaat betalen. Maar het is zeker wel apart vind ik ook, dat hij heeft toegehapt. ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3090 keer
Is bedankt: 2065 keer

Berichtdoor jessie V. » wo 06 apr 2011, 20:02

De enige reden is voor Waldeck zijn gedoe is Rosa. Hij wil daar blijkbaar erg ver voor gaan. Hij wil wel heel graag de strijd met Luc om Rosa winnen. En doet inderdaad dingen die je nooit van hem zou verwachten. :thumbdown:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Crackers » wo 06 apr 2011, 20:29

jessie V. schreef:De enige reden is voor Waldek zijn gedoe is Rosa. Hij wil daar blijkbaar erg ver voor gaan. Hij wil wel heel graag de strijd met Luc om Rosa winnen. En doet inderdaad dingen die je nooit van hem zou verwachten. :thumbdown:

of anders gezegd: het doel heiligt de middelen (Machiavelli)
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 697 keer

Berichtdoor Matthi » do 07 apr 2011, 20:31

Eindelijk gebeurde het :)

Afbeelding

Afbeelding
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via twitter en facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Matthi
Administrator
Administrator
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 18 keer
Is bedankt: 21 keer

Berichtdoor Ganja » do 07 apr 2011, 20:38

:happy-wavemulticolor:

Hij heeft gewonnen want hij heeft haar voor de tweede keer gekoest (op z'n Pools Waldeks) :romance-kisscheek:

:happy-bouncyblue: :happy-bouncycyan: :happy-bouncygreen: :happy-bouncymagenta: :happy-bouncymulticolor: :happy-bouncyred: :happy-bouncyshadowgreen: :happy-bouncyyellow: :happy-jumpeveryone: :happy-partydance: :banana-blonde: :banana-dance: :banana-dreads: :banana-guitar:
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor zizi » vr 08 apr 2011, 16:07

Matthi schreef:Eindelijk gebeurde het :)

Afbeelding

Afbeelding

Jaaaa, vond ik een mooie scene!
zizi
Nog geen rang

Berichtdoor Matthi » za 09 apr 2011, 17:27

Afbeelding

Afbeelding
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via twitter en facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Matthi
Administrator
Administrator
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 18 keer
Is bedankt: 21 keer

Berichtdoor Ganja » do 14 apr 2011, 21:07

En nu maar hopen dat Rosa niet in de val van Luc trapt maar dat zal wel niet zekers !!
Tenzei......de schrijvertjes van Thuis ...
toen ze dit alles schreven te diep in het glaasje hadden gekeken :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingbuddies:
En dat alsnog Rosa voor Luc zou kiezen maar als dat zo is dan :angry-cussingblack: :angry-screaming: :lol:
Afbeelding
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Volgende

Keer terug naar Personages