Wat na de Thuisfinale?

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Foruminfo
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum

Wat na de Thuisfinale?

Berichtdoor RWSBfan » vr 23 jun 2017, 21:47

Hoe gaat Thuis verder volgens jullie?Wie heeft Waldek gegijzeld?Met wie is Sandrine meegegaan?Waar moesten Simonne en Mayra plots naartoe? :denk:
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 19 keer

Re: Wat na de Thuisfinale?

Berichtdoor Griffo » vr 23 jun 2017, 21:51

Simonne lijkt met te simpel
Mayra, wat heeft ze daar bij te winnen...
Misschien Rosa, ze heeft ook een auto nu...

Maar kan mij niet inbeelden dat één van die vrouwen zo een man alleen kunnen weg brengen en opsluiten
Griffo
Nog geen rang

Is bedankt: 3 keer

Berichtdoor RWSBfan » vr 23 jun 2017, 21:54

Simonne en Frank,dat kan altijd.Rosa kan hulp krijgen van Angéle.
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Is bedankt: 19 keer

Berichtdoor Crackers » vr 23 jun 2017, 22:02

Eddy en Frank?
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » vr 23 jun 2017, 22:12

Volgens mij heeft Julia Waldek ontvoerd, heeft Marianne Sandrine meegelokt toen zijn Mayra aan haar "deal" wilde herinneren, is Olijf zwanger van Arne, gaat Ann zich laten opmonteren door Jessica, en gaat Tom (eindelijk) tegen de lamp van Judith lopen. De rol van Luc zat ook in een doodlopend straatje, dus pech voor Marieke maar zij zou wel eens een klant kwijt kunnen zijn.
Gebruikers-avatar
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1142 keer

Berichtdoor Crackers » vr 23 jun 2017, 22:20

Captain Cuckoo schreef:Volgens mij heeft Julia Waldek ontvoerd, heeft Marianne Sandrine meegelokt toen zijn Mayra aan haar "deal" wilde herinneren, is Olijf zwanger van Arne, gaat Ann zich laten opmonteren door Jessica, en gaat Tom (eindelijk) tegen de lamp van Judith lopen. De rol van Luc zat ook in een doodlopend straatje, dus pech voor Marieke maar zij zou wel eens een klant kwijt kunnen zijn.

Dat zouden de logische verklaringen zijn. Maar Thuis zit nooit logisch in mekaar.
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor satine » za 24 jun 2017, 00:15

Griffo schreef:Maar kan mij niet inbeelden dat één van die vrouwen zo een man alleen kunnen weg brengen en opsluiten

In de flashback zagen we dat Waldek zich herinnerde dat er een auto was.
Die heeft hij gezien.
Misschien is hij kort bij bewustzijn geweest, lang genoeg om in te stappen en mee te rijden?
Waarna hij eventueel nog een flink pak rammel heeft bij gekregen...
En vastgebonden is.

Maar als hij op eigen houtje in die auto geraakt is, kunnen we er misschien van uitgaan dat het iemand was die hij kende?
Die hij ook vertrouwde? :denk:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor tvx1 » za 24 jun 2017, 01:50

Crackers schreef:
Captain Cuckoo schreef:Volgens mij heeft Julia Waldek ontvoerd, heeft Marianne Sandrine meegelokt toen zijn Mayra aan haar "deal" wilde herinneren, is Olijf zwanger van Arne, gaat Ann zich laten opmonteren door Jessica, en gaat Tom (eindelijk) tegen de lamp van Judith lopen. De rol van Luc zat ook in een doodlopend straatje, dus pech voor Marieke maar zij zou wel eens een klant kwijt kunnen zijn.

Dat zouden de logische verklaringen zijn. Maar Thuis zit nooit logisch in mekaar.

Maar het is helaas toch nagenoeg altijd vrij voorspelbaar.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 566 keer

Berichtdoor ikke » za 24 jun 2017, 08:02

Ik zou wel eens willen zien hoe een tengere vrouw als Julia in haar eentje een bewusteloze Waldek in een auto krijgt die ze bij mijn weten niet heeft. Dat ze Waldek in haar armen of op haar rug ergens binnen draagt, dat lijkt mij evengoed onmogelijk.
Ook Mayra is daar niet toe in staat, denk ik, ook al heeft die af en toe wel een auto ter hare beschikking. Je moet (als vrouw)maar eens een (massieve)volwassen man proberen op te heffen. En als die bewusteloos is werkt die nog minder mee...
Nee, een vrouw alleen kan Waldek niet verplaatsen. Onmogelijk zonder hulp.
Of zou Julia een "stalen verpleegster" buiten gesmokkeld hebben uit de instelling waar Luc verblijft... 'k Zie haar al lopen langs de Thuisdorpwegen om efkes Waldek(ongezien???) te gaan ophalen.
NIET TE DOEN! Hoe kwamen ze(de scenaristen) erbij :thumbdown: :denk:

Och ja, voor ik het vergeet: ik denk dat Sandrientje vrolijk aan de hand van Marianne op stap is.
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1771 keer
Is bedankt: 1669 keer

Berichtdoor Kiki_Dee » za 24 jun 2017, 16:46

Ik vermoed dat Simonne of Mayra Waldek heeft. Julia is te voor de hand liggend.

Sandrine is mee met Marianne denk ik/hoop ik
Gebruikers-avatar
Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 9 keer
Is bedankt: 72 keer

Berichtdoor maartenB » zo 25 jun 2017, 13:22

Ik denk ook niet dat het Julia is. Hoe kan die idd Waldek dragen. Daarnaast heeft ze toch geen auto, en waar zou ze die kelder vandaan gehaald hebben? Trouwens waarom Luc met koekjes doden, en dan Waldek ontvoeren. Dat kon ze toch op dezelfde manier doen als Luc eigenlijk, met vergiftigt eten?

Ik denk een oude vijand van Waldek, genaamd Yoeri. Zo een oude slechterik die terug komt zou wel een leuke plottwist zijn.

Of anders is het een gebrainwaste Cois ofzo =D
oost west Thuis aan't zwembad het best.
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 20 keer

Berichtdoor Ongelovige Thomas » zo 25 jun 2017, 22:28

Als we naar de kelder kijken dacht ik eerst direct aan de Withoeve: wit gekalkte bakstenen gewelven dus Mayra of Simonne. Simonne schrap ik want zij en Frank waren beiden te geschrokken dat ze Waldek om zeep zouden hebben geholpen - hoewel hoe evil zou het niet zijn als ze beiden erachter hebben gestaan :D .
Mayra lijkt iets te gemakkelijk met " ik moet nog een boodschap doen .."
Anderzijds zou de Withoeve een domme locatie zijn want er loopt veel te veel volk rond die wel eens in de kelder zou kunnen komen kijken.
In de hoek staat een oud vervallen grasmachine. De kelder van Marianne lijkt me iets te vergezocht.
De kelder van Winterlicht daar en tegen mss niet directwat ons zou brengen bij Rosa. Vaak hebben deze oude kelders waar niemand meer na omziet en zijn er contracten met externe die met eigen materiaal de tuin onderhouden.
Rosa kan op terugweg geweest zijn van haar avondshift bij Winterlicht. Ook vond ik haar reactie heel gemakkelijk van aah maar die zal wel gevlucht zijn. Daar was ze heel snel mee. En vergeet niet dat toen Waldek de deur achter zich dichtrok zij ook naar het geobsedeerde aan het gaan was...
Ongelovige Thomas
Nog geen rang

Is bedankt: 0 keer

Keer terug naar Speculaties