Nieuwe Kabouters?

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Foruminfo
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum

Nieuwe Kabouters?

Berichtdoor robmolle » di 17 jan 2017, 22:45

In de aflevering van vandaag 17/1 sprak Sam al dat er nieuwe kabouters bij moesten komen.
Ze sprak onder andere Adil aan over zijn broer Younes en ook Kaat kwam ter sprake om weer als loodgieter te werken.

Wat als Sam aan hen beide vraagt om voor hen te komen werken en ze beiden toestemmen. Levert weer heel wat mogelijkheden op...

Younes kan bijvoorbeeld verliefd worden op Kaat, maar hij weet niet dat Kaat eerst een man was. Als hij dat verneemt conflict met zijn broer. Ook thema hoe moslims met transgenders omgaan en homoseksualiteit bij moslims (aangezien Kaat eerst Franky was). Adil maakt er geen probleem van dat Kaat eigenlijk Franky was, maar ik mijn mij te herinneren dat zijn broer al eens in beeld is geweest en dat die toch zich meer als een 'echtere' moslim gedroeg of toch meer rekening houdt met de regels binnen de Islam.
Younes dus verliefd op Kaat, maar weet niet hoe hij hier mee om moet gaan omdat Kaat eigenlijk eerst een man was.
Verder dan Toon die beseft dat hij Kaat eigenlijk wel ziet zitten en dus jaloers is...
En ondertussen kan het tussen Tom en Judith ook nog wat kletteren waardoor Toon beseft dat hij ook voor Judith iets voelt. En dus Toon ook in strijd is met zichzelf voor wie van de twee hij moet gaan.
robmolle
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 5 keer

Re: Nieuwe Kabouters?

Berichtdoor tvx1 » wo 18 jan 2017, 02:49

robmolle schreef:In de aflevering van vandaag 17/1 sprak Sam al dat er nieuwe kabouters bij moesten komen.
Ze sprak onder andere Adil aan over zijn broer Younes en ook Kaat kwam ter sprake om weer als loodgieter te werken.

Wat als Sam aan hen beide vraagt om voor hen te komen werken en ze beiden toestemmen. Levert weer heel wat mogelijkheden op...

Younes kan bijvoorbeeld verliefd worden op Kaat, maar hij weet niet dat Kaat eerst een man was. Als hij dat verneemt conflict met zijn broer. Ook thema hoe moslims met transgenders omgaan en homoseksualiteit bij moslims (aangezien Kaat eerst Franky was). Adil maakt er geen probleem van dat Kaat eigenlijk Franky was, maar ik mijn mij te herinneren dat zijn broer al eens in beeld is geweest en dat die toch zich meer als een 'echtere' moslim gedroeg of toch meer rekening houdt met de regels binnen de Islam.
Younes dus verliefd op Kaat, maar weet niet hoe hij hier mee om moet gaan omdat Kaat eigenlijk eerst een man was.
Verder dan Toon die beseft dat hij Kaat eigenlijk wel ziet zitten en dus jaloers is...
En ondertussen kan het tussen Tom en Judith ook nog wat kletteren waardoor Toon beseft dat hij ook voor Judith iets voelt. En dus Toon ook in strijd is met zichzelf voor wie van de twee hij moet gaan.

Younes die verliefd wordt op Kaat is echt heel onwaarschijnlijk. Hij is namelijk véééél strenger in zijn geloof dan zijn broer. Hij heeft nooit aanvaard dat Adil een relatie heeft met een niet-moslim meisje.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 554 keer

Re: Nieuwe Kabouters?

Berichtdoor Caligula » wo 18 jan 2017, 13:17

Dat wordt dan wel een heel gevaarlijk terrein voor onze scenaristen. Zouden ze dat durven? Over politiek mogen ze niet spreken,over religie wel? Stel maar eens dat die Younes naar Syrië wilde gaan. :mrgreen:
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
Gebande gebruiker

Keer terug naar Speculaties