Het grote Speculatietopic van seizoen 22 (GEEN spoilers!)
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Het grote Speculatietopic van seizoen 22 (GEEN spoilers!)
Vermits blijkt bij Thuis Algemeen dat er behoefte is aan een nieuw speculatietopic...
Voilà.
Voilà.
0 x
-
Guapa
- Poster rang 1

Re: Het grote Speculatietopic van seizoen 22 (GEEN spoilers!
Olléééé, ik ben dan de eerste
Ik verwacht uiteraard dat Marianne niet overleden is.
Ik verwacht ook ergens dat het tussen Simonne en Waldek bij een kus blijft, ééééén dat er terug een relatie komt tussen Luc en Rosa........ iemand andere ideeén ?
Ik mis het toch al wel een beetje
Ik verwacht uiteraard dat Marianne niet overleden is.
Ik verwacht ook ergens dat het tussen Simonne en Waldek bij een kus blijft, ééééén dat er terug een relatie komt tussen Luc en Rosa........ iemand andere ideeén ?
Ik mis het toch al wel een beetje
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik zie Jessica voor problemen zorgen in de relatie Ann-Mayra, en ik denk dat er ook heel wat te gebeuren staat in het huishouden van Tom en Judith( problemen met de kinderen, die hun oma kwijt zijn, hun eigen relatie en de invloed op die relatie ten gevolge van de gevoelens van Karin Baert en Toon)
Verder hoop ik dat Arne zo snel als mogelijk ontmaskerd wordt, en dat hij uit de serie verdwijnt.
Verder hoop ik dat Arne zo snel als mogelijk ontmaskerd wordt, en dat hij uit de serie verdwijnt.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Tim en Dieter komen op het laatste nippertje de ziekenhuiskamer van Marianne binnengestormd en arresteren William voor hij Tom z'n strot dicht genepen heeft. Of ze knallen z'n kop eraf, maar ik hoop van niet zodat hij nog wat tekst en uitleg kan geven.
Marianne snakt plots terug naar adem en leeft nog (deuuuh, waarom zouden ze die laten doodgaan? )
De kus tss Waldek en Simonne zorgt in eerste instantie vooral ongemakkelijke situaties en Frank zal in eerste instantie nog niks door hebben, maar op termijn wel en dan geeft hij Waldek een pak slaag.
Frank-Kaat wordt uitgeklaard na de zomer maar wel op het moment dat hij ontdekt dat er iets is tss Waldek en Simonne.
Arne-Olivia gaat nog even door (hopelijk krijgen we niet nog meer van diezelfde bosscènes) tot Olivia zanger blijkt te zijn?
Jessica-Ann-Mayra >> daar gaat ook iets gebeuren, maar dat interesseert me eigenlijk het minst.
Marianne snakt plots terug naar adem en leeft nog (deuuuh, waarom zouden ze die laten doodgaan? )
De kus tss Waldek en Simonne zorgt in eerste instantie vooral ongemakkelijke situaties en Frank zal in eerste instantie nog niks door hebben, maar op termijn wel en dan geeft hij Waldek een pak slaag.
Frank-Kaat wordt uitgeklaard na de zomer maar wel op het moment dat hij ontdekt dat er iets is tss Waldek en Simonne.
Arne-Olivia gaat nog even door (hopelijk krijgen we niet nog meer van diezelfde bosscènes) tot Olivia zanger blijkt te zijn?
Jessica-Ann-Mayra >> daar gaat ook iets gebeuren, maar dat interesseert me eigenlijk het minst.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Olivia zanger? zangeres zult ge bedoelen?lord F. schreef: Arne-Olivia gaat nog even door (hopelijk krijgen we niet nog meer van diezelfde bosscènes) tot Olivia zanger blijkt te zijn?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Lol, dat zou nog eens een passende wending zijn.Captain Cuckoo schreef:Olivia zanger? zangeres zult ge bedoelen?lord F. schreef: Arne-Olivia gaat nog even door (hopelijk krijgen we niet nog meer van diezelfde bosscènes) tot Olivia zanger blijkt te zijn?
0 x
-
spike
- Nog geen rang
Best zou toch zijn de aflevering van 29 augustus te starten met het bordje " Twee maanden later " ( deze techniek/handigheid wordt regelmatig toegepast in reeksen ).
Wat er dan gebeurd is, vanaf het gevecht op 24 juni in de ziekenkamer tot 29 augustus, kan dan verteld worden door middel van personages die vertellend terugblikken en/of flashbacks.
Uiteraard zijn op 29 augustus de doden dan al begraven en de gekwetsten aan de beterhand.
Het is realistischer en vermijdt rare toestanden zoals de studenten die op vrijdag 24 juni hun rapport krijgen en de daaropvolgende maandag ( 29 augustus ) de lessen hervatten. Weg grote vakantie!
Maar ja, de opnames van augustus zijn vermoedelijk al achter de rug.
We zien wel hoe ze dit oplossen.
Moderator bericht:
Wat er dan gebeurd is, vanaf het gevecht op 24 juni in de ziekenkamer tot 29 augustus, kan dan verteld worden door middel van personages die vertellend terugblikken en/of flashbacks.
Uiteraard zijn op 29 augustus de doden dan al begraven en de gekwetsten aan de beterhand.
Het is realistischer en vermijdt rare toestanden zoals de studenten die op vrijdag 24 juni hun rapport krijgen en de daaropvolgende maandag ( 29 augustus ) de lessen hervatten. Weg grote vakantie!
Maar ja, de opnames van augustus zijn vermoedelijk al achter de rug.
We zien wel hoe ze dit oplossen.
Moderator bericht:
En je speculatie is...???
Gelieve ontopic te blijven en hier enkel en alleen te speculeren.
Gelieve ontopic te blijven en hier enkel en alleen te speculeren.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
-
Guapa
- Poster rang 1

't is te hopen dat ze dan al begraven zijn , de doden
sorry bad joke. Denk ook wel dat Olivia zWanger zal blijken te zijn. zingen zie ik ze nu nog niet direct doen 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Waldek en Simonne zijn ervan overtuigd dat die koes een grote vergissing was en er wordt gedaan alsof er niets gebeurd is, maar THUIS zou THUIS niet zijn als het alsnog veel later zou uitkomen!
0 x
-
spike
- Nog geen rang
Ik vond den Bennie een fris personage en Sally-Jane een prima actrice, dus wat mij betreft mag dat hotelletje in Portugal zo rap mogelijk failliet gaan.
Welkom terug allebei.
Welkom terug allebei.
0 x
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. ( Groucho Marx )
-
Lazylady
- x 435
Van mij ook hoor, maar de vraag blijft wel wat er -in het Thuisdorp- dan nog gaat worden van Peggy na alles wat er gebeurd is.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik zie wel gebeuren dat die koes aan het geweten van Simone begint te knagen met gevolg dat zij beseft dat zij ook niet perfect is of aan dat van Waldek die uit wroeging alles opbiecht. Hoe Frank daarop zal reageren vergt weinig verbeeldingskracht.Lazylady schreef:Waldek en Simonne zijn ervan overtuigd dat die koes een grote vergissing was en er wordt gedaan alsof er niets gebeurd is, maar THUIS zou THUIS niet zijn als het alsnog veel later zou uitkomen!
0 x
-
nikkyverhoeven
- Nog geen rang
- Contacteer:
Verklaar me voor gek maar aan het gezicht van Arne in de seizoensfinale (of was het de aflevering van donderdag? ik weet het niet meer) zag het er een beetje uit alsof hij die foto's tegen zijn zin maakte, wat me deed denken; Jessica heeft al bekend dat ze inderdaad die foto's van Arne en Olivia maakte om Olivia en Lowie uit elkaar te krijgen, maar misschien was dat helemaal niet in opdracht van Arne? Misschien deed ze dat gewoon voor zichzelf? En bedreigde ze daarna Arne om Olivia te drogeren en foto's van haar te nemen, voor Jessica dan?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Goeie denkpiste (lang niet zo gek) maar hoe en waarom zou Jessica Arne zo ver hebben kunnen krijgen?nikkyverhoeven schreef:Verklaar me voor gek maar aan het gezicht van Arne in de seizoensfinale (of was het de aflevering van donderdag? ik weet het niet meer) zag het er een beetje uit alsof hij die foto's tegen zijn zin maakte, wat me deed denken; Jessica heeft al bekend dat ze inderdaad die foto's van Arne en Olivia maakte om Olivia en Lowie uit elkaar te krijgen, maar misschien was dat helemaal niet in opdracht van Arne? Misschien deed ze dat gewoon voor zichzelf? En bedreigde ze daarna Arne om Olivia te drogeren en foto's van haar te nemen, voor Jessica dan?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dus ga je ervan uit dat de eerste 2 keer de foto's dan mislukt waren?nikkyverhoeven schreef:Verklaar me voor gek maar aan het gezicht van Arne in de seizoensfinale (of was het de aflevering van donderdag? ik weet het niet meer) zag het er een beetje uit alsof hij die foto's tegen zijn zin maakte, wat me deed denken; Jessica heeft al bekend dat ze inderdaad die foto's van Arne en Olivia maakte om Olivia en Lowie uit elkaar te krijgen, maar misschien was dat helemaal niet in opdracht van Arne? Misschien deed ze dat gewoon voor zichzelf? En bedreigde ze daarna Arne om Olivia te drogeren en foto's van haar te nemen, voor Jessica dan?
Ik zie al direct een volgende scene voor me in zo'n donker kantoortje met Jessica die, al sigaren rokend en met haar benen op haar bureau, de foto's van Arne bestudeerd terwijl Arne al bevend op het oordeel wacht.
"Arne, serieus jongen, die foto's trekken terug op niks. Is dat nu zo moeilijk om naaktfoto's van Olivia voor me te maken? Zelfs Sandrientje waar ik soms voor babysit zou het beter kunnen."
"Jamaar ja, het was daar ook erg donker in dat bos hé. Ik moest wel terug m'n flits gebruiken anders gingen die foto's terug te donker zijn."
"Er nog niet aan gedacht om die foto's op klaarlichte dag te nemen? Want zo kan het niet verder hé. Na de eerste keer had je dat toch al moeten doorhebben dat je geen krak bent in het gebruiken van een flits. Daarvoor heb ik je niet betaald hé?"
"Op klaarlichte dag? Gaat dat niet beginnen opvallen dat ze iedere keer een blackout heeft als ze met mij op stap is?"
"Maar nee, dat wicht is zo dom dat ze je uiteindelijk terug dankbaar zal zijn dat je haar thuis gebracht hebt. Verzin iets van een festival en vraag Jana en Bob mee. Die seut en die weirdo gaan daar wel geen zin in hebben. M'n andere spionnen hebben ze al doorgelicht. En neem terug een zakje van dat poederke mee. Straks moet ik er nog laten bijbestellen als jij zo'n kluns blijft met een fototoestel."
"Ok baas, deze keer zul je er geen spijt van hebben!" (nog steeds bevend)
Nee, ik denk dat het intussen wel duidelijk is dat Arne geobsedeerd is door Olivia en dat hij wel iets meer met haar doet dan foto's van haar nemen.
Maar t is een wat vergezochte verhaallijn.
0 x