Hoe moet het verder met Eddy en Nancy?

Re: Hoe moet het verder met Eddy en Nancy?

Berichtdoor Caligula » zo 13 maart 2016, 12:59

Ik denk dat Nancy er alles zal aan doen om hare vent uit de gevangenis te houden,alles.
Potentia Principatum
Gebruikers-avatar
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor Captain Cuckoo » zo 13 maart 2016, 15:17

Caligula schreef:Ik denk dat Nancy er alles zal aan doen om hare vent uit de gevangenis te houden,alles.

Bedenk wel dat Eddy dit keer niet alleen haarzelf maar ook "haar Fem" veel verdriet berokkend heeft. Dat wordt een zwaar dilemma voor Nancy.
Gebruikers-avatar
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1142 keer

Berichtdoor Djenner » zo 13 maart 2016, 19:59

Volgens mij zal er op termijn ook wel meer duidelijk worden rond welk plan Eddy en Peter precies beraamden ivm Peggy. Daar kan ook wel tijd over gaan. Daardoor zie ik Femke en Peter tijdelijk uit elkaar gaan. Na enige tijd zal dan wel duidelijk zijn dat Eddy Lucas niet wilde vermoorden. Misschien komt er dan zoiets in de trend van: Eddy redt het leven van Femke waardoor ze hem weer dankbaar is...
Hoe je het ook draait of keert: Eddy had geen enkele intentie om Lucas iets aan te doen. Nu zijn de gemoederen nog niet gedaard, maar kan Peter kwaad zijn op Eddy als hij zelf op de proppen kwam met het idee Peggy iets aan te doen. Had Peter Eddy niet apart genomen, zou Eddy dit nooit hebben gedaan.
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 92 keer

Berichtdoor tvx1 » ma 14 maart 2016, 22:09

Caligula schreef:Ik denk dat Nancy er alles zal aan doen om hare vent uit de gevangenis te houden,alles.

Niet dus. De vraag is eigenlijk: hoe moet het verder met Britney? Dat arme schaap... :(
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 438 keer
Is bedankt: 576 keer

Berichtdoor Caligula » di 15 maart 2016, 00:03

Nee,niet dus. En Britney tja, ze ziet er voor mij wel flink uit vooral als je naar de ouders kijkt.
Potentia Principatum
Gebruikers-avatar
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor maartenB » ma 21 maart 2016, 12:56

Maar dan toch, het blijft wel moord met voorbedachte rade. Daarvoor krijg je levenslang. Hoe ze Eddy toch in het verhaal gaan houden weet ik niet. Ofwel procedure fout, ofwel komt er nog een plot twist aan waaruit blijkt dat hij toch niet schuldig is?
oost west Thuis aan't zwembad het best.
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 20 keer

Berichtdoor tvx1 » ma 21 maart 2016, 16:24

maartenB schreef:Maar dan toch, het blijft wel moord met voorbedachte rade. Daarvoor krijg je levenslang. Hoe ze Eddy toch in het verhaal gaan houden weet ik niet. Ofwel procedure fout, ofwel komt er nog een plot twist aan waaruit blijkt dat hij toch niet schuldig is?

Moord is altijd met voorbedachten rade...
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 438 keer
Is bedankt: 576 keer

Berichtdoor ikke » ma 21 maart 2016, 17:28

tvx1 schreef:
maartenB schreef:Maar dan toch, het blijft wel moord met voorbedachte rade. Daarvoor krijg je levenslang. Hoe ze Eddy toch in het verhaal gaan houden weet ik niet. Ofwel procedure fout, ofwel komt er nog een plot twist aan waaruit blijkt dat hij toch niet schuldig is?

ha, en als 't niet met voorbedachte rade is, is 't doodslag zonder voorbedachte rade? 't Is maar hoe het volgens de wet genoemd wordt, nietwaar? :denk:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1829 keer
Is bedankt: 1727 keer

Berichtdoor heidiw » ma 21 maart 2016, 19:53

ikke schreef:
tvx1 schreef:

ha, en als 't niet met voorbedachte rade is, is 't doodslag zonder voorbedachte rade? 't Is maar hoe het volgens de wet genoemd wordt, nietwaar? :denk:

moord = van te voren gepland
doodslag = niet gepland
Hoewel het resultaat hetzelfde is zit hier een hemelsbreed verschil op en de wet houdt daar rekening mee.
De procureur zal hier wellicht stellen dat er gezien de haat tegenover Peggy en de uitlatingen hierover, er voorbedachtheid is en dus moord pleiten. Maar hij kan natuurlijke ook een "goede" advocaat zoeken die voor procedurefouten gaat. Naar het schijnt zit er ene in het Brusselse die daar heel goed in is :mrgreen:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 436 keer
Is bedankt: 687 keer

Berichtdoor Jules » do 31 maart 2016, 12:29

Hmmm ik denk dat ik het antwoord op mijn vraag nu wel min of meer heb. Volgens mij komt dat met Eddy en tussen hem en Nancy nooit meer goed.

Nu hoop ik alleen nog dat Nancy haar eigen leven, samen met haar dochters, een beetje opnieuw op de rails krijgt.

Arm schaap toch. :(
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 154 keer
Is bedankt: 122 keer

Vorige

Keer terug naar Personages