Wie zijn de echte ouders van Olivia?

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Foruminfo
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum

Re: Wie zijn de echte ouders van Olivia?

Berichtdoor Lazylady » za 09 mei 2015, 10:28

Misschien voor het volgend seizoen? Maar inderdaad, het hoeft voor mij ook niet perse.
Wel blijf ik het "verdacht" vinden dat ze toen zo schrok van dat artikel dat Sam eens aan het lezen was.
Gebruikers-avatar
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor tvx1 » za 09 mei 2015, 15:51

Lazylady schreef:Misschien voor het volgend seizoen? Maar inderdaad, het hoeft voor mij ook niet perse.
Wel blijf ik het "verdacht" vinden dat ze toen zo schrok van dat artikel dat Sam eens aan het lezen was.

Dat was omdat ze toen nog niet wist dat Sam ook geadopteerd was. Ze hebben daarna een luchtig gesprek gehad daarover, waarin Olivia nog eens heeft bevestigd dat ze perfect gelukkig is met haar pleegouders en dat ze geen interesse heeft in de identiteit van haar biologische ouders.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 445 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » zo 10 mei 2015, 11:10

tvx1 schreef:
Lazylady schreef:Misschien voor het volgend seizoen? Maar inderdaad, het hoeft voor mij ook niet perse.

Dat was omdat ze toen nog niet wist dat Sam ook geadopteerd was. Ze hebben daarna een luchtig gesprek gehad daarover, waarin Olivia nog eens heeft bevestigd dat ze perfect gelukkig is met haar pleegouders en dat ze geen interesse heeft in de identiteit van haar biologische ouders.

Nu heb ik even een déjà-vu. Hoe lang is het geleden dat Sam de map met mogelijke gegevens over haar echte ouders achteloos in de vuilnisbak kieperde? Bovendien blijkt de zoektocht naar diverse ouders telkens aardig wat afleveringen te vullen. Voor Thomas Smith voorspel ik gouden tijden!
Gebruikers-avatar
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1142 keer

Berichtdoor deborah1 » zo 10 mei 2015, 15:17

Had Lena eens niet gezegd dat Olivia het gewoon maar moest vragen, en dat ze dan haar biologische moeder kon ontmoeten. Want zoals ik het had begrepen heeft Lena de zwangerschap van de mama heel bewust meegemaakt.
deborah1
Nog geen rang

Heeft bedankt: 9 keer
Is bedankt: 24 keer

Berichtdoor tvx1 » ma 11 mei 2015, 16:56

Captain Cuckoo schreef:
tvx1 schreef:

Nu heb ik even een déjà-vu. Hoe lang is het geleden dat Sam de map met mogelijke gegevens over haar echte ouders achteloos in de vuilnisbak kieperde? Bovendien blijkt de zoektocht naar diverse ouders telkens aardig wat afleveringen te vullen. Voor Thomas Smith voorspel ik gouden tijden!

Sam heeft nooit bewust gekozen om het niet te weten. Ze durfde het gewoon niet aan. Olivia daarentegen heeft al enkel malen heel bewust en zelfverzekerd laten weten dat het haar gewoonweg niet interesseert.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 445 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor ikke » ma 11 mei 2015, 17:00

tvx1 schreef:
Captain Cuckoo schreef:
tvx1 schreef:

Sam heeft nooit bewust gekozen om het niet te weten. Ze durfde het gewoon niet aan. Olivia daarentegen heeft al enkel malen heel bewust en zelfverzekerd laten weten dat het haar gewoonweg niet interesseert.

Dat betekent wellicht dat ze(Olivia) heel gelukkig is met haar adoptie-ouders, vooral met haar adoptiemoeder.
Ik weet echt niet of ik ooit op zoek zou gaan naar mijn biologische ouders. Misschien wel naar de reden waarom ik afgestaan werd....
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1878 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor Jora1980 » zo 21 mei 2017, 12:21

Olivia weet niet wie haar biologische ouders zijn.
+
Arne vindt dat ze op zijn overleden zus lijkt.
...

Zou Olivia misschien een tweede zus zijn van Arne, of een halfzus, die afgestaan werd voor adoptie?
Ik zag laatst een reportage over "genetische sexuele aantrekkingskracht" dus het kan wel...

:think: :razz: :denk:
Jora1980
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor Lazylady » zo 21 mei 2017, 14:37

Jora1980 schreef:Olivia weet niet wie haar biologische ouders zijn.
+
Arne vindt dat ze op zijn overleden zus lijkt.
...

Zou Olivia misschien een tweede zus zijn van Arne, of een halfzus, die afgestaan werd voor adoptie?
Ik zag laatst een reportage over "genetische sexuele aantrekkingskracht" dus het kan wel...

:think: :razz: :denk:

Zou iets voor de seizoensfinale kunnen zijn!
Gebruikers-avatar
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor hannanaske » ma 29 mei 2017, 21:58

Ik heb dat ook al bedacht! Vooral omdat Frederique maar één jaar ouder was dan hijzelf.
En aangezien Olivia eerst een jaartje psychologie studeerde alvorens ze naar de Hogeschool ging, lijkt het logisch dat Olivia een jaartje ouder is dan Arne. Ze zouden tweelingszussen kunnen zijn. :lol:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gebruikers-avatar
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 182 keer
Is bedankt: 691 keer

Berichtdoor lord F. » vr 07 jul 2017, 19:19

Of Olivia = Frederieke
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor karolien85 » za 08 jul 2017, 19:36

lord F. schreef:Of Olivia = Frederieke

Dat zou Arne toch wel zien he, hij heeft zijn zus gekend tot ze stierf.
Gebruikers-avatar
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 285 keer
Is bedankt: 246 keer

Berichtdoor Crackers » za 08 jul 2017, 22:17

Deze topic werd opgestart in 2014, toen wel een prangende vraag. Maar ik begrijp niet zo goed waarom het nu in deze periode plots weer zo een hot item is geworden? Ik stel mij die vraag niet echt en ben eerder benieuwd naar wat Mayra, Ann en Marianne gaan doen en waarom en wie Waldek iets heeft aangedaan. En of De Kabouters nog zullen verder blijven bestaan. De ouders van Olivia zijn er niet en dat is net zo voor de ouders van Tim bijvoorbeeld, van wie we ook niet weten wie ze zijn. Misschien was de vader van Tim wel een broer van de vader van Sam en dan heb je ook die vraag: oei Hannah? Maar dat verhaal kun je bij veel personages bedenken. Van heel wat personages weten we niet wie hun vader en of moeder is, laat staan of die verwant waren met de ouders van andere personages die een koppel waren of zijn.
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor Kiki_Dee » zo 09 jul 2017, 14:18

Crackers schreef:Deze topic werd opgestart in 2014, toen wel een prangende vraag. Maar ik begrijp niet zo goed waarom het nu in deze periode plots weer zo een hot item is geworden? Ik stel mij die vraag niet echt en ben eerder benieuwd naar wat Mayra, Ann en Marianne gaan doen en waarom en wie Waldek iets heeft aangedaan. En of De Kabouters nog zullen verder blijven bestaan. De ouders van Olivia zijn er niet en dat is net zo voor de ouders van Tim bijvoorbeeld, van wie we ook niet weten wie ze zijn. Misschien was de vader van Tim wel een broer van de vader van Sam en dan heb je ook die vraag: oei Hannah? Maar dat verhaal kun je bij veel personages bedenken. Van heel wat personages weten we niet wie hun vader en of moeder is, laat staan of die verwant waren met de ouders van andere personages die een koppel waren of zijn.

Omdat Olivia zogezegd heel goed lijkt op Frederique. Het is een serie, niets is toevallig
Gebruikers-avatar
Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 9 keer
Is bedankt: 72 keer

Vorige

Keer terug naar Speculaties