Wie zijn de echte ouders van Olivia?

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Foruminfo
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum

Wie zijn de echte ouders van Olivia?

Berichtdoor GroteThuisfan!!! » di 09 sep 2014, 16:13

Zoals jullie weten is ze geadopteerd door Lena Blondeel. Maar, wie zijn haar echte moeder en vader?
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Gebruikers-avatar
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 39 keer
Is bedankt: 165 keer

Re: Wie zijn de echte ouders van Olivia?

Berichtdoor maartenB » di 09 sep 2014, 16:22

Ik vind dat Sam nogal vreemd reageerde toen Tim het over kinderen had. Niet veel later stelde ze aan Bram voor om naar haar Nonkel te gaan in Frankrijk, omdat zij dat ooit ook gedaan had. Daarom denk ik dat Sam de echte mama is van Olivia. Papa zal onbekend blijven denk ik.
oost west Thuis aan't zwembad het best.
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 20 keer

Berichtdoor annekeHU » di 09 sep 2014, 16:30

Het is hier vorig seizoen al door iemand ( ik weet helaas niet meer wie, of waar het staat) de mogelijkheid geopperd dat Sam wel eens de echte moeder van Olivia zou kunnen zijn.
Sam heeft immers in haar jeugd iets meegemaakt, en is ten gevolge daarvan een tijdje in Frankrijk bij die Nonkel Michel (?) geweest , naar wie ze ook Bram heeft gestuurd.
En dat iets zou wel eens een ongeplande zwangerschap kunnen zijn geweest?
Sam moet dus wel echt jong geweest, tijdens de zwangerschap, want zij is vooraan in de 30 en Olivia viert dit jaar haar 18de verjaardag (als dat al niet gebeurd is)
wie de vader van Olivia is, geen flauw idee!

Mij lijkt dat een zeer reële mogelijkheid!
Gebruikers-avatar
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor Lazylady » di 09 sep 2014, 16:47

annekeHU schreef:Het is hier vorig seizoen al door iemand ( ik weet helaas niet meer wie, of waar het staat) de mogelijkheid geopperd dat Sam wel eens de echte moeder van Olivia zou kunnen zijn.
Sam heeft immers in haar jeugd iets meegemaakt, en is ten gevolge daarvan een tijdje in Frankrijk bij die Nonkel Michel (?) geweest , naar wie ze ook Bram heeft gestuurd.
Sam moet dus wel echt jong geweest, tijdens de zwangerschap, want zij is vooraan in de 30 en Olivia viert dit jaar haar 18de verjaardag (als dat al niet gebeurd is)

Amai, ik denk precies dat ik iets gemist heb?
Gebruikers-avatar
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor jessie V. » di 09 sep 2014, 18:35

We weten toch wie de moeder van Olivia is? Of heb ik dingen gezien die er niet waren?
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1871 keer
Is bedankt: 1732 keer

Berichtdoor maartenB » di 09 sep 2014, 18:54

Wie is dan de moeder van Olivia? Als je Lena bedoelt dan moet je de eerste post in dit topic nog eens lezen hoor.
oost west Thuis aan't zwembad het best.
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 20 keer

Berichtdoor Evaaa » di 09 sep 2014, 22:43

annekeHU schreef:Het is hier vorig seizoen al door iemand ( ik weet helaas niet meer wie, of waar het staat) de mogelijkheid geopperd dat Sam wel eens de echte moeder van Olivia zou kunnen zijn.

Als Sam vooraan de 30 is, dan zou ze Olivia moeten gehad hebben op haar 14 jaar ofzo. En wordt dan het leeftijdsverschil met Tim niet heel erg groot. Tim is toch zo gezegd een jaar of 23, 24?
Evaaa

Berichtdoor kittykattenfan » di 09 sep 2014, 23:07

Evaaa schreef:

Als Sam vooraan de 30 is, dan zou ze Olivia moeten gehad hebben op haar 14 jaar ofzo. En wordt dan het leeftijdsverschil met Tim niet heel erg groot. Tim is toch zo gezegd een jaar of 23, 24?

Femke is zogezegd ook ongeveer zo oud denk ik. Tim heeft het voor oudere dames :lolno: :lolno: :lolno:

Moest het zo zijn, zoals ik enkele maanden geleden dacht, kan het mooi aansluiten op de verhaallijn van Emma, die nu ook 13/14 is. Emma kan dan gevonden worden. Als, ik zeg als, het dan Danny blijkt te zijn, gaat Tim er met iemand over kunnen praten. Dat zal dan Sam zijn. Tim kan dan iets zeggen: 'Dat arme kind, nog maar 14 en dat trauma moet ze heel haar leven meedragen' waardoor er iets getriggerd wordt bij Sam.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 4 keer
Is bedankt: 8 keer

Berichtdoor jessie V. » wo 10 sep 2014, 09:34

Olivia is geadopteerd. Was ik even vergeten. Ben trouwens niet benieuwd naar haar echte moeder.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1871 keer
Is bedankt: 1732 keer

Berichtdoor Kimmeke » wo 10 sep 2014, 10:43

Ben ik ook benieuwd naar ... hopelijk komt er nog een verhaallijn over maar dat zal wel zeker?
Gebruikers-avatar
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 784 keer
Is bedankt: 220 keer

Berichtdoor satine » wo 10 sep 2014, 11:15

Kimmeke schreef:Ben ik ook benieuwd naar ... hopelijk komt er nog een verhaallijn over maar dat zal wel zeker?

Ik hoop van niet - voor mij mag ze gewoon gelukkig geadopteerd zijn
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1575 keer
Is bedankt: 3549 keer

Berichtdoor ikke » wo 10 sep 2014, 14:15

satine schreef:
Kimmeke schreef:Ben ik ook benieuwd naar ... hopelijk komt er nog een verhaallijn over maar dat zal wel zeker?

Van mij ook! Er wordt hier al meer dan genoeg gespeculeerd over van alles en nog wat, 't wordt vervelend! :denk:
En daarbij, we weten toch al wie haar moeder is? En dat leek geen beste combinatie: Lena-Olivia.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1797 keer
Is bedankt: 1689 keer

Berichtdoor tvx1 » wo 10 sep 2014, 17:27

ikke schreef:
satine schreef:

Van mij ook! Er wordt hier al meer dan genoeg gespeculeerd over van alles en nog wat, 't wordt vervelend! :denk:
En daarbij, we weten toch al wie haar moeder is? En dat leek geen beste combinatie: Lena-Olivia.

Ja dat vind ik ook. Waarom heeft het eigenlijk zoveel belang wie de biologische ouders zijn? Waarom mag ze niet gewoon gelukkig geadopteerd zijn zonder daarbij vragen te stellen. We hebben ons bij Lynn toch ook niet de hele tijd zitten afvragen wie haar biologische ouders waren?
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 571 keer

Berichtdoor Evaaa » wo 10 sep 2014, 23:03

In ieder geval is er ook een papa. En Jens is er ook. Vodden komen er sowieso van.
Evaaa

Berichtdoor Caligula » wo 10 sep 2014, 23:15

Meestal zijn het de kinderen zelf die willen weten wie hun biologische ouders zijn.
Potentia Principatum
Gebruikers-avatar
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
{ BANNED_USER_STATUS }

Volgende

Keer terug naar Speculaties