Het grote SPECULATIE-topic
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Het grote SPECULATIE-topic
In dit topic graag alleen speculaties, GEEN ECHTE SPOILERS, daarvoor kan je terecht in dit topic.
De andere topics worden gesloten, maar blijven nog staan.
De andere topics worden gesloten, maar blijven nog staan.
0 x
-
- x 435
Re: Het grote SPECULATIE-topic
- Kans is volgens mij 99,9% dat de kinderen tijdens de seizoensfinale te weten komen dat Waldek de "dader" is.
- Iemand wint misschien wel de lotto.
- We krijgen Gui Tar Star eindelijk te zien (en het zal mogen na al die maanden!!!)
- Iemand wint misschien wel de lotto.
- We krijgen Gui Tar Star eindelijk te zien (en het zal mogen na al die maanden!!!)
0 x
- pnele
- Poster rang 1
- x 8
- x 7
Ik vermoed dat we het pas in het begin van het volgende seizoen gaan weten wie Guitarstar is. Ik denk dat ze het weer zullen opbouwen zoals vorig jaar waarbij de grote vraag was 'Wie is de dader?' en nu zal dat zijn 'Wie is Guitarstar?'
0 x
-
- x 435
Ik had het al eens gezegd, maar als dát waar zou zijn, zou ik het maar flauw vinden omdat dit nu al maanden en maanden bezig is. 

0 x
-
- Poster rang 1
Dat denk ik ook; als ze het nu al zouden zeggen zouden ze de spanning wegpakken en de goesting om de volgende aflevering al te zien misschien beetje bederven?pnele schreef:Ik vermoed dat we het pas in het begin van het volgende seizoen gaan weten wie Guitarstar is. Ik denk dat ze het weer zullen opbouwen zoals vorig jaar waarbij de grote vraag was 'Wie is de dader?' en nu zal dat zijn 'Wie is Guitarstar?'
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
En als ze werken gelijk vorig jaar, dan is de dader uiteindelijk degene die je het minst verwacht had... ik had Lowie helemaal niet hoog op mijn verdachtenlijstje staan, toen Luc was neergeslagen!
0 x
-
- Nog geen rang
Rosa en Waldek trouwen? Maar in alle intimiteit en geven misschien achteraf een kleine receptie voor de bewoners van de Zus & Zo. Maar Peggy krijgt te horen dat Ann en Mayra naar het buitenland vertrekken en slaat helemaal door en daar is de kleine Lukas het slachtoffer. Dit zorgt zowel op de babyborrel als op het feestje in de Zus en Zo voor een domper op de feestvreugde.
De plannen van Ann en Mayra worden gedwarsboomd door Marianne (of iets/iemand anders)
Met de jongeren (Lowie, Jana en Olivia) gaat er iets fout lopen op hun eindejaarsbal
En dan is er ook nog guitar star ik ben er van overtuigd dat hiermee ook nog iets staat te gebeuren, ze laten hem steeds meer en meer voorkomen en het is nu zo net niet te lang aan het aanslepen waaruit ik concludeer dat er zeker iets staat te gebeuren
De plannen van Ann en Mayra worden gedwarsboomd door Marianne (of iets/iemand anders)
Met de jongeren (Lowie, Jana en Olivia) gaat er iets fout lopen op hun eindejaarsbal
En dan is er ook nog guitar star ik ben er van overtuigd dat hiermee ook nog iets staat te gebeuren, ze laten hem steeds meer en meer voorkomen en het is nu zo net niet te lang aan het aanslepen waaruit ik concludeer dat er zeker iets staat te gebeuren
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Lazylady schreef:Ik had het al eens gezegd, maar als dát waar zou zijn, zou ik het maar flauw vinden omdat dit nu al maanden en maanden bezig is.[/quot
Lazylady schreef:Ik had het al eens gezegd, maar als dát waar zou zijn, zou ik het maar flauw vinden omdat dit nu al maanden en maanden bezig is.
't Is dan ook het enige verhaal waar nog spanning in zit momenteel. Als nu de oplossing al naar bovenkomt, is er volgende week niets spannends meer aan of ze moeten nog vlug een nieuwe verhaallijn creëren. Dat zou pas écht teleurstellend zijn.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- pnele
- Poster rang 1
- x 8
- x 7
Ze geven anders wel meer en meer tips.hannanaske schreef: 't Is dan ook het enige verhaal waar nog spanning in zit momenteel. Als nu de oplossing al naar bovenkomt, is er volgende week niets spannends meer aan of ze moeten nog vlug een nieuwe verhaallijn creëren. Dat zou pas écht teleurstellend zijn.
0 x
-
- Nog geen rang
Volgens mij gebeurt er ook nog iets rond Peggy. Er wordt namelijk volgende week een 'babyborrel' gehouden. Zou het niet goed kunnen dat, tijdens het feestje, terwijl Peter & Femke niet opletten, Peggy het kind "steelt" en er dan zelfmoord mee pleegt of zo?
0 x
-
- x 435
Tarara, laat dat maar zitten en Peggy heeft recentelijk nog maar een poging gedaantimvr schreef:Volgens mij gebeurt er ook nog iets rond Peggy. Er wordt namelijk volgende week een 'babyborrel' gehouden. Zou het niet goed kunnen dat, tijdens het feestje, terwijl Peter & Femke niet opletten, Peggy het kind "steelt" en er dan zelfmoord mee pleegt of zo?

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik hoop dat we tijdens de seizoensfinale te weten komen wie Gui Tarstar is! Anders is het nog 2 maand wachten.
Dan weet ik niet of ik me kan bedwingen om de Spoilertopic te lezen
Dan weet ik niet of ik me kan bedwingen om de Spoilertopic te lezen

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
de vraag is natuurlijk welk lot Emma wacht...
we zagen indertijd Sophie ook ineens vertrekken en dat liep slecht af.
er was Fien die zo gelukkig was en nog even met Gie aan de praat raakte, tja...
en Geert die zogezegd zijn moeder verzorgt, maar de enige beelden die we van hem krijgen zijn scenes zoals waar hij buiten hout hakt of 's nachts in de auto stapt, waarnaar toe ?
dat Peggy "iets" van plan is bij de babyborrel, dat zie je natuurlijk van mijlen ver aankomen, hopelijk loopt het dit keer wél goed af met de baby van Femke.
we zagen indertijd Sophie ook ineens vertrekken en dat liep slecht af.
er was Fien die zo gelukkig was en nog even met Gie aan de praat raakte, tja...
en Geert die zogezegd zijn moeder verzorgt, maar de enige beelden die we van hem krijgen zijn scenes zoals waar hij buiten hout hakt of 's nachts in de auto stapt, waarnaar toe ?
dat Peggy "iets" van plan is bij de babyborrel, dat zie je natuurlijk van mijlen ver aankomen, hopelijk loopt het dit keer wél goed af met de baby van Femke.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ik hoop dat het met Emma niet zo gaat uitdraaien.
En ik kan niet geloven dat Geert hier achter zit, dat zou echt een brug te ver zijn voor mij. Dan kijk ik niet meer volgend seizoen.
En ik kan niet geloven dat Geert hier achter zit, dat zou echt een brug te ver zijn voor mij. Dan kijk ik niet meer volgend seizoen.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik volg je hierin volledig.smurfin schreef:Ik hoop dat het met Emma niet zo gaat uitdraaien.
Volgens mij is dat ook iets dat Geert niet zou doen. Misschien proberen ze ons op het verkeerde been te zetten...
0 x