wat zou er kunnen gebeuren in de finale eind juni
- martha
- Poster rang 5
- x 744
- x 509
Nog bijna anderhalve maand te gaan eer dit Thuis seizoen voor 2 maanden de deuren sluit. Misschien geen slecht idee om te speculeren wat er kan gebeuren.
Mijn speculaties zijn voorlopig :
- Veerle wil euthanasie maar normaal kan dat niet bij demente mensen.
- Tamara bevalt maar er gaat van alles mis en er moet beslist worden wie gaan we redden : Tamara of linda de pinda en Lowie die gaat door het lint.
- de koude oorlog tussen Karin & Waldek escaleert.
- Silke wordt belaagd (en verkracht) door die collega van Cosyns en Cosyns geeft haar de schuld. Zegt dat ze het uitgelokt heeft zoals bij Dries indertijd en niemand gelooft Silke.
Mijn speculaties zijn voorlopig :
- Veerle wil euthanasie maar normaal kan dat niet bij demente mensen.
- Tamara bevalt maar er gaat van alles mis en er moet beslist worden wie gaan we redden : Tamara of linda de pinda en Lowie die gaat door het lint.
- de koude oorlog tussen Karin & Waldek escaleert.
- Silke wordt belaagd (en verkracht) door die collega van Cosyns en Cosyns geeft haar de schuld. Zegt dat ze het uitgelokt heeft zoals bij Dries indertijd en niemand gelooft Silke.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1080
- x 1490
- Contacteer:
mooie vooruitzichten! en nog realistisch ook. maar ik denk verder aan het afsluiten van het hoofdstuk Bowie, de denkbeeldige relatie tussen
Britaniekske en haar tutor (die enkel in haar hoofd speelt) en waardoor zij ook op de rand van een afgrond belandt.
We krijgen dan nog een portie: wat gebeurt er met Bar Madam voorgeschoteld, hetgeen ook voor nog wat prettige miserie kan zorgen.
En niet te vergeten de vraag die blijft: heeft Chris alleen gehandeld???
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 102
Dat ben ik hier ook al een tijdje aan het denken, weet wel niet hoe het ineen zal zitten, ik had eerder gedacht dat ze dan terug de hulp zou gaan inroepen van Tom en co., maar alleszins toch iets met die collega van Cosyns en Silke, want wordt veel te veel nadruk op gelegd vind ik.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 16
- x 46
Ik denk/hoop dat er nog iets zit aan te komen in verband met Chris. Gesprek vandaag tussen Maité en Dieter was toch wel opmerkelijk. Het lijkt mij dat zij de bom heeft geplaatst (of gedwongen werd dat te doen). Afwachten of dat klopt.
Ik zit niet te wachten op nog meer ellende met Veerle, ze mag van mij gerust een vast personage worden. De zaak Ilias en Alexander boeit me ook niet echt. De baby Pinda en de perikelen rond Bob, dat vind ik ook niet interessant.
Momenteel zie ik niet echt waar het allemaal naartoe zal gaan de komende weken, dus ik ben benieuwd of er toch nog een spannende seizoensfinale zit aan te komen. Of hebben ze al hun kruit vorige week al verschoten?
Ik zit niet te wachten op nog meer ellende met Veerle, ze mag van mij gerust een vast personage worden. De zaak Ilias en Alexander boeit me ook niet echt. De baby Pinda en de perikelen rond Bob, dat vind ik ook niet interessant.
Momenteel zie ik niet echt waar het allemaal naartoe zal gaan de komende weken, dus ik ben benieuwd of er toch nog een spannende seizoensfinale zit aan te komen. Of hebben ze al hun kruit vorige week al verschoten?
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 102
Inderdaad, haar blik als Dieter zei of Chris dit allemaal alleen gedaan had, was echt heel raar.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 884
Chris informeren over wat de politie van plan is, is één ding (Tim deed het vorig seizoen ook). Al dan niet gechanteerd. Maar de stap van dàt naar bewust één (Patje) of meerdere (Tim & Dieter) collega's opblazen is toch wel heel groot.
Dan mogen de scenaristen toch wel met een heel goeie uitleg (motivatie) op de proppen komen hé.
Dan mogen de scenaristen toch wel met een heel goeie uitleg (motivatie) op de proppen komen hé.
2 x
- martha
- Poster rang 5
- x 744
- x 509
Ik vrees eerder dat ACE aan zijn laatste stuiptrekkingen bezig is.daffy duck schreef: ↑ma 08 mei 2023, 17:33ik denk verder aan het afsluiten van het hoofdstuk Bowie,
En met hetgeen we nu weten : gaat het slippertje van Didi en Maité gevolgen hebben ? Denk aan die keer dat Waldek door Mayra zatjes gevoerd werd en het resultaat was Zoë.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 884
Je zegt daar al iets. Ik herinner me de angst van Nancy vroeger dat haar filou haar ging verlaten voor een jongere vrouw sie nog wél kinderen kan krijgen. Omdat hij in die tijd ook over kinderen sprak.
Wat ik me afvraag. Hoe is dat toen afgelopen met Zoë? Woont die nu bij Mayra of elders? En gaat ze vroeg of laat weer opduiken als kind van Wally ?
Wat ik me afvraag. Hoe is dat toen afgelopen met Zoë? Woont die nu bij Mayra of elders? En gaat ze vroeg of laat weer opduiken als kind van Wally ?
0 x
-
- Nog geen rang
- x 16
- x 46
Ik denk dat de schrijvers Zoë bij haar biologische moeder (Nuria?) hebben geparkeerd en naar goede gewoonte gewoon overgegaan zijn naar de volgende verhaallijn. Waldek is niet de biologische vader, maar heeft wel maanden voor haar gezorgd, dus misschien duikt ze ooit nog op.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 16
- x 46
Maité zal wel zwanger blijken te zijn van Dieter tijdens de seizoensfinale. Van mij moet het nog niet meteen uitlekken naar Nancy. Ik zou graag haar gezicht zien als Maité daar over negen maanden staat met een kind van Dieter.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 744
- x 509
baby zoë werd bij de geboorte verwisseld door mayra met een andere baby. Later kwam dat bedrog uit en werd de baby herenigd met haar biologische moeder. Mayra verhuisde naar Kaapverdië. Baby Zoë echter is overleden.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 884
-
- Nog geen rang
- x 43
Bevestiging datum seizoensfinale: 30 juni
https://newsmonkey.be/thuis-vrt-1-datum-seizoenfinale/
Momenteel kabbelt alles maar wat aan in Thuis. Ik zie nog geen enkele opbouw naar de seizoensfinale. Dus wat zal er tegen dan nog uit de hoed getoverd worden?:
https://newsmonkey.be/thuis-vrt-1-datum-seizoenfinale/
Momenteel kabbelt alles maar wat aan in Thuis. Ik zie nog geen enkele opbouw naar de seizoensfinale. Dus wat zal er tegen dan nog uit de hoed getoverd worden?:
0 x
-
- Nog geen rang
- x 3
- x 2
Na aflevering van vandaag is Alexander idd vermoord. Vermoedelijk gaan hier nog wat afleveringen onderzoek op volgen. Mijn gedacht: de moordenaar is niemand van de hoofdcast want dan moeten ze weer mensen uitschrijven. Ik denk aan Olivier, advocaat bij Alexander, die hem om 1 of andere obscure reden niet meer kan uitstaan, maar nog meer aan Stefaan, vader van Silke. Die ging toch vrijkomen? Nieuws gaat rond, ook in de gevangenis. De scenaristen schreven hem destijds de gevangenis in, omdat ze niet wisten hoe zijn verhaallijn verder moest. Als de acteur niet meer terug wil/mag komen, is het gemakkelijk hem te laten verdwijnen als hij zijn dochter wil beschermen en Alexander vermoordt.
Verder zal Viv plots zwanger blijken van Lowie, wordt er voor of tegen abortus beslist wat Tamara dan weer enorm stoort, terwijl Bob ergens in zijn hart niets liever wil dan Lowies baby opvoeden als zijn kind. Drama in de finale!
Judith heroverweegt een tweede kans met Dries. De reis van Nancy en Dieter naar Zuid Frankrijk zal ook nog een staartje krijgen.
Verder zal Viv plots zwanger blijken van Lowie, wordt er voor of tegen abortus beslist wat Tamara dan weer enorm stoort, terwijl Bob ergens in zijn hart niets liever wil dan Lowies baby opvoeden als zijn kind. Drama in de finale!
Judith heroverweegt een tweede kans met Dries. De reis van Nancy en Dieter naar Zuid Frankrijk zal ook nog een staartje krijgen.
0 x
Je kan alleen in de put zitten, maar je moet altijd iemand de hand reiken om er uit te geraken
-
- Nog geen rang
- x 16
- x 46
De moord op Alexander doet me wat denken aan de aanslag op Luc tien jaar geleden. Toen had je ook heel wat personages die verdacht waren en zich al tijdens de aflevering vreemd gedroegen. Ik denk dat Dries, Silke en Niels er samen iets mee te maken hebben, want ze keken nogal vreemd toen ze de rechtbank binnenkwamen. Ik neem aan dat we tijdens de seizoensfinale te weten komen wie het is. En ik ga ervan uit dat het eerder een ongeluk is dan iets met voorbedachte raden.
0 x