wie is de medeplichtige van Julia ? (geen spoilers)

Hier kan je speculeren over wat er mogelijk nog kan gebeuren in Thuis. Spoilers zijn hier NIET welkom!
Foruminfo
In dit subforum kan je speculeren over wat er mogelijk nog staat te gebeuren in Thuis. Opgelet: spoilers horen thuis in het spoilerforum

Re: wie is de medeplichtige van Julia ? (geen spoilers)

Berichtdoor Soapseut » vr 15 sep 2017, 10:44

Julia heeft Waldek eerst nog aangereden met de auto dus die was KO. Die is niet vrijwillig mee de auto ingestrompeld. Julia kan Waldek onmogelijk alleen dragen dus heeft ze hulp gekregen. Ik denk nu ook niet dat de scenaristen zo'n flagrante fout zouden maken.
Ik vermoed Rosa... ik denk dat rosa enkel Waldek wilde straffen, niet de rest van het dorp, en dat ze daarom Julia verklikt heeft.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 132 keer
Is bedankt: 279 keer

Berichtdoor annekeHU » vr 15 sep 2017, 10:55

Soapseut schreef:Julia heeft Waldek eerst nog aangereden met de auto dus die was KO. Die is niet vrijwillig mee de auto ingestrompeld. Julia kan Waldek onmogelijk alleen dragen dus heeft ze hulp gekregen. Ik denk nu ook niet dat de scenaristen zo'n flagrante fout zouden maken.
Ik vermoed Rosa... ik denk dat rosa enkel Waldek wilde straffen, niet de rest van het dorp, en dat ze daarom Julia verklikt heeft.

We hebben Julia toch zien slepen met Waldek? Volgens mij is er helemaal geen medeplichtige. En dat zoiets in het echt niet kan , daar geven de scenaristen niet om. Die gaan zich echt niet bij elke scene afvragen of het in het echt ook zo zou kunnen, hoor!
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor ikke » vr 15 sep 2017, 11:42

annekeHU schreef:We hebben Julia toch zien slepen met Waldek? Volgens mij is er helemaal geen medeplichtige. En dat zoiets in het echt niet kan , daar geven de scenaristen niet om. Die gaan zich echt niet bij elke scene afvragen of het in het echt ook zo zou kunnen, hoor!

Bij andere gelegenheden gaan ze er nochtans wel prat op dat ze zich informeren bij deskundigen.
Julia KAN het NIET alleen gedaan hebben, punt uit, 't is belachelijk onrealistisch, dus laat ons maar verder speculeren over wie Julia hielp met de bewusteloze Waldek.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1561 keer
Is bedankt: 1490 keer

Berichtdoor tvx1 » vr 15 sep 2017, 12:14

ikke schreef:
annekeHU schreef:We hebben Julia toch zien slepen met Waldek? Volgens mij is er helemaal geen medeplichtige. En dat zoiets in het echt niet kan , daar geven de scenaristen niet om. Die gaan zich echt niet bij elke scene afvragen of het in het echt ook zo zou kunnen, hoor!

Bij andere gelegenheden gaan ze er nochtans wel prat op dat ze zich informeren bij deskundigen.
Julia KAN het NIET alleen gedaan hebben, punt uit, 't is belachelijk onrealistisch, dus laat ons maar verder speculeren over wie Julia hielp met de bewusteloze Waldek.

Ik denk dat gij ne mens toch onderschat hoor. Met een gezonde dosis doorzettingsvermogen en adrenaline kunt ge meer bereiken dan ge denkt. Het was heel duidelijk dat ze hem niet zomaar eventjes in haar koffer slingerde, ze sleurde hem met al haar macht naar haar auto. Centimeter per centimeter.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 554 keer

Berichtdoor Soapseut » vr 15 sep 2017, 14:15

annekeHU schreef:
Soapseut schreef:Julia heeft Waldek eerst nog aangereden met de auto dus die was KO. Die is niet vrijwillig mee de auto ingestrompeld. Julia kan Waldek onmogelijk alleen dragen dus heeft ze hulp gekregen. Ik denk nu ook niet dat de scenaristen zo'n flagrante fout zouden maken.

We hebben Julia toch zien slepen met Waldek? Volgens mij is er helemaal geen medeplichtige. En dat zoiets in het echt niet kan , daar geven de scenaristen niet om. Die gaan zich echt niet bij elke scene afvragen of het in het echt ook zo zou kunnen, hoor!

We hebben Julia niet zien slepen met Waldek! Echt niet. Dat maakte deel uit van Waldek zijn verklaring en herinnering, die onbetrouwbaar is, gezien hij zat en bewusteloos was. Julia is schuldig, zoveel Is duidelijk, maar ze werkte niet alleen.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 132 keer
Is bedankt: 279 keer

Berichtdoor Christel » vr 15 sep 2017, 21:55

tvx1 schreef:Ik denk dat gij ne mens toch onderschat hoor. Met een gezonde dosis doorzettingsvermogen en adrenaline kunt ge meer bereiken dan ge denkt. Het was heel duidelijk dat ze hem niet zomaar eventjes in haar koffer slingerde, ze sleurde hem met al haar macht naar haar auto. Centimeter per centimeter.

Dat ben ik op zich wel met je eens, maar in dit geval vind ik het toch ook nogal onwaarschijnlijk allemaal. Het is één ding om iemand in een auto te sleuren (dan kom je inderdaad nog een heel eind met wat gesleep, aangezien een auto niet zo hoog is), maar om diegene dan ook nog eens vanuit de auto naar binnen te slepen en daar overeind op een stoel te krijgen, is toch nog een ander verhaal. En dan ga ik er nog vanuit dat Waldek op geen enkel moment heeft tegengestribbeld, want dat zou het nog een stuk lastiger gemaakt hebben.

Maar goed, ik geloof toch ook dat we het hier als kijkers gewoon mee moeten doen. Anders hadden de schrijvers toch al lang iets van een medeplichtige laten zien? En niks wijst daar verder op... :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3151 keer
Is bedankt: 2104 keer

Berichtdoor tvx1 » za 16 sep 2017, 19:22

Soapseut schreef:
annekeHU schreef:

We hebben Julia niet zien slepen met Waldek! Echt niet. Dat maakte deel uit van Waldek zijn verklaring en herinnering, die onbetrouwbaar is, gezien hij zat en bewusteloos was. Julia is schuldig, zoveel Is duidelijk, maar ze werkte niet alleen.

Jawel. In Waldek's flashback zagen en hoorden we Julia die Waldek naar haar auto sleepte.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 554 keer

Vorige

Keer terug naar Speculaties