Janine Bischops

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Berichtdoor lord F. » zo 12 feb 2017, 14:58

Welja, we moeten niet oordelen over zaken die we niet weten hé. :)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 981 keer

Re: THUIS FANS IN SHOCK NA PLOTSE DOOD JENNY

Berichtdoor tvx1 » zo 12 feb 2017, 23:35

annekeHU schreef:Wat ik me nu afvraag is , of ik destijds de artikelen verkeerd heb geïnterpreteerd : Ik heb altijd gedacht dat Jeanine Bisschops zelf uit eigen beweging was opgestapt, omdat ze zelf na herhaaldelijk aandringen , geen behoorlijke verhaallijnen meer kreeg. En dus na het zoveelste meningsverschil hierover , van de ene op de andere dag haar kat heeft gestuurd en niet meer is komen opdagen voor nieuwe opnames. Wat dan ook de reden was , dat we haar niet hebben zien vertrekken, of naar de luchthaven zien brengen, of dat er ook geen klein tijdelijk afscheidsfeestje was, of voorbereidingen voor de reis. Het feit dat ze vertrokken was naar Marokko werd gewoon meegedeeld , als het ware als een fait divers tussen de andere verhalen door.

Maar nu lees ik hierboven dat ze uit de reeks werd gezet, en dat ze zelf helemaal niet wilde vertrekken...

Dat zijn volgens mij 2 totaal verschillende versies van dezelfde feiten... heeft iemand met zekerheid de juiste versie?

Het staat inderdaad verkeerd in de beginpost. Ze is wel degelijk zelf opgestapt. Op zeker dag is ze na afloop van de opname's naar de producers gegaan om haar ontslag te geven.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 432 keer
Is bedankt: 551 keer

Re: THUIS FANS IN SHOCK NA PLOTSE DOOD JENNY

Berichtdoor satine » ma 13 feb 2017, 11:12

satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1296 keer
Is bedankt: 2870 keer

Berichtdoor frankbomans » di 14 feb 2017, 00:06

Wat er allemaal gebeurd is achter de schermen weten we niet, maar het is en blijft onacceptabel dat iemand die vanaf de eerste aflevering (en scène) meedoet zo is moeten vertrekken. Ik blijf het erg jammer vinden. In mijn ogen had Jenny trouwens zeker nog ergens enkele mooie verhaallijnen kunnen krijgen - weliswaar niet meer helemaal op de voorgrond, maar toch meer dan haar figurantenrolletje van de laatste jaren.

RIP Jenny :(
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 31 keer
Is bedankt: 31 keer

Berichtdoor lord F. » di 14 feb 2017, 19:15

frankbomans schreef:Wat er allemaal gebeurd is achter de schermen weten we niet, maar het is en blijft onacceptabel dat iemand die vanaf de eerste aflevering (en scène) meedoet zo is moeten vertrekken. Ik blijf het erg jammer vinden. In mijn ogen had Jenny trouwens zeker nog ergens enkele mooie verhaallijnen kunnen krijgen - weliswaar niet meer helemaal op de voorgrond, maar toch meer dan haar figurantenrolletje van de laatste jaren.

RIP Jenny :(

Tja, het menske is intussen ook al voorbij de pensioenleeftijd hé. Die zal wellicht nu liever leuker werk willen doen ipv als decorstuk te dienen.
Ze had idd nog in de voetsporen van Ann Petersen kunnen gaan, maar niet iedereeen wil dat hé. ;-)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 981 keer

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor Linne » wo 15 feb 2017, 01:35

Dus zo lossen de schrijvers 'n probleem dus op. Het personage kan doodvallen.
Dat wordt plat gezegd als iemand oninteressant werd. De schrijvers nemen dat letterlijk.
Ze laten haar simpel doodvallen opeen verre vlieghaven zonder iemand die bij haar is.
Jenny mag levend of dood niet terugkomen. Stijl is anders.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 265 keer
Is bedankt: 426 keer

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Berichtdoor Sandertje » wo 15 feb 2017, 13:08

Voor zover ik begreep is Janine inderdaad gewoon 'weggegaan' en heeft ze niet teruggekeken. Waardoor we dus de cirque kregen met Marokko en nu dus dit. Ik vind het ook wat vervelend en respectloos voor het personage en de actrice, maar zoals Janine zelf ook zei "Een waardig afscheid is voor mij niet meer nodig". Hadden ze haar op een andere manier uit de reeks laten verdwijnen een jaar of 2 geleden dan ging het volgens mij veel mooier zijn gegaan. Nu waren ze gewoon aan het afwachten zonder Jenny ook maar een verhaallijn te geven. Andere personages zijn ook uit de serie geschreven omdat hun verhaallijn op was, maar hier lijkt het echt alsof ze niet durfden Jenny er uit te schrijven maar ook vast zaten hoe ze verder moesten met haar. Een beetje respectloos naar de actrice uiteraard en daardoor is het vertrek van Janine wel begrijpelijk.

Gezien de situatie hebben ze het beste gedaan wat ze konden doen. Ze kunnen Jenny niet meer laten opduiken en het zou ook wat bizar zijn om Leo in België te laten wonen terwijl Jenny in Marokko zit. Dat ging eventjes, maar uiteindelijk zou dat toch niet blijven duren.

Een begrafenis op vlaamse grond is ook gewoon praktisch een probleem omdat je veel acteurs en actrices samen moet krijgen voor die scene. Anders krijg je vragen als "Waarom was Mo niet op de begrafenis?". Sommige van die acteurs hebben ofwel Thuis volledig achter zich gelaten of zijn ook niet meer als televisie-acteur actief.

Ze hebben van een moeilijke situatie het beste gemaakt. Een situatie die ze zich zeker zelf op de hals hebben gebracht, maar goed... vijgen na pasen. Hopelijk leren ze er uit en zullen ze niet meer de oude garde vanzelfsprekend vinden.

Jammer genoeg lijkt deze situatie zich te herhalen bij het personage Eddy, waar de acteur ook al lange tijd wacht om wat meer op de set te staan.

Hier hebben ze zich ook wel een beetje in een hoekje geschreven. Waarom niet eens een verhaallijn waar Eddy zijn celmakkers hem het leven zuur maken omdat hij een 'kindermoordenaar' is?

Bon. Afwachten dus. Ik vind het jammer met wat er met Jenny gebeurd is en ik kan alleen maar hopen dat dit zich niet meer zal herhalen.
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Vorige

Keer terug naar Acteurs/Actrices