Junes Bakkal (Aboubakr Bensaihi)

Re: Junes Bakkal (Aboubakr Bensaihi)

Berichtdoor heidiw » wo 06 sep 2017, 22:30

Awel ja Caligula, dat bedoel ik nu juist! Die jongen heeft verdorie meer mensenkennis dan die psychiater die een tijdje praktijk had bij Ann en Judith!
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 395 keer
Is bedankt: 605 keer

Berichtdoor satine » do 07 sep 2017, 08:52

Dit gaat niet per se over mensenkennis, maar eerder over het feit dat hij een objectieve buitenstaander is, denk ik.
Alle anderen hebben iets van 'Arme Julia, ze heeft het zo moeilijk gehad, ze heeft zo'n lange weg afgelegd en nu gaat het beter', maar Junes bekijkt haar als iemand 'gewoon' en dan valt het natuurlijk wel op dat ze anders is.
En gisteren deed ze nu toevallig wel heel raar, vond ik.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1564 keer
Is bedankt: 3520 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » do 07 sep 2017, 09:10

Volledig los van afkomst, enkel afgaand op gedrag en mentaliteit, staat op het voorhoofd van Junes in koeien van letters "problemen" te lezen.
Gebruikers-avatar
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1142 keer

Berichtdoor ikke » do 07 sep 2017, 12:26

Captain Cuckoo schreef:Volledig los van afkomst, enkel afgaand op gedrag en mentaliteit, staat op het voorhoofd van Junes in koeien van letters "problemen" te lezen.

Daar zit iets in, maar als "men" Junes in toom kan houden, kan er wel nog een prachtmens uit voortkomen. :yup:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1792 keer
Is bedankt: 1686 keer

Berichtdoor heidiw » do 07 sep 2017, 13:21

Captain Cuckoo schreef:Volledig los van afkomst, enkel afgaand op gedrag en mentaliteit, staat op het voorhoofd van Junes in koeien van letters "problemen" te lezen.

Zo zijn er wel meer van die leeftijd en mentaliteit, ook ongeacht afkomst, die dan later heel goed op hun pootjes terechtkomen :yup:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 395 keer
Is bedankt: 605 keer

Berichtdoor Caligula » do 07 sep 2017, 13:28

heidiw schreef:

Zo zijn er wel meer van die leeftijd en mentaliteit, ook ongeacht afkomst, die dan later heel goed op hun pootjes terechtkomen :yup:

Dat is hmmm...een waarheid als een koe!
Nu zou den Adil bij deze toch maar beter naar zijn broerke luisteren want daar staat denk ik nog altijd een koekedoos in het studentenkot.
Potentia Principatum
Gebruikers-avatar
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor Christel » do 07 sep 2017, 13:43

Vond het wel heel grappig, moet ik zeggen, dat Junes in de schoonmoeder van zijn broer meteen een "psycho" herkende en dat ook maar meteen plompverloren zei tegen Adil :lol:

Hij is niet de meest werklustige mens, en echt netjes oppassen heeft hij tot nu toe ook nog niet gedaan, maar in de grond lijkt hij mij de verkeerdste niet. Ik denk dat er inderdaad best wel iets van hem terecht kan komen mits hij maar met de juiste mensen omgaat. :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3739 keer
Is bedankt: 2385 keer

Berichtdoor Guapa » do 07 sep 2017, 13:47

sorry hoor, maar om te zien dat Julia een hoek af heeft of beter vijf hoeken, heeft niemand mensenkennis of iq nodig.
Alleen de mensen die haar kennen negeren het omdat ons arme madam zoveel heeft meegemaakt
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 36 keer

Berichtdoor Caligula » do 07 sep 2017, 18:35

Guapa schreef:sorry hoor, maar om te zien dat Julia een hoek af heeft of beter vijf hoeken, heeft niemand mensenkennis of iq nodig.
Alleen de mensen die haar kennen negeren het omdat ons arme madam zoveel heeft meegemaakt

Dat zou ik niet durven zeggen hoor. Dat is niet zo makkelijk te herkennen. Het is juist daarom dat psychopaten zo ver kunnen gaan vooraleer ze gevat worden. Daar zijn ook in RL legio voorbeelden van.
Potentia Principatum
Gebruikers-avatar
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor satine » za 09 sep 2017, 23:15

Ik moest toch wel lachen om Junes, doet hij zo zijn best om indruk te maken op Emma... :D

Wordt het 'iets'? Dat weet ik niet, maar ik vond de 'vibe' tussen hen wel leuk.
Hoewel Junes maar sip keek toen Emma weg ging, ik denk dat hij doorhad dat zijn 'moves' niet het gewenste effect hadden.
Maar hij lijkt mij het type dat niet snel ontmoedigd ik, dus hij zal zijn kans nog wel eens opnieuw wagen.

Ik vind hem een leuk personage moet ik toegeven, in het begin dacht ik dat hij voor heel wat troubles zou zorgen, maar ook al heeft hij soms een grote mond, zijn hart zit op de juiste plaats.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Caligula » zo 10 sep 2017, 12:27

Dat is waar. Ik denk ook dat Junes het hart op de juiste plaats heeft maar dat belet niet dat hij nog stommiteiten kan uithalen hé. Kijk maar eens naar Frank, die heeft ook het hart op de juiste plaats maar heeft wel een indrukwekkende lijst van stommiteiten op zijn actief.
Potentia Principatum
Gebruikers-avatar
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

{ BANNED_USER_STATUS }

Berichtdoor ranske » do 14 sep 2017, 23:28

In het begin kwam die brutaal over maar hij is wel ok en zijn taaltje is soms grappig.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1318 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor Kiki_Dee » wo 20 sep 2017, 17:26

Caligula schreef:Dat is waar. Ik denk ook dat Junes het hart op de juiste plaats heeft maar dat belet niet dat hij nog stommiteiten kan uithalen hé. Kijk maar eens naar Frank, die heeft ook het hart op de juiste plaats maar heeft wel een indrukwekkende lijst van stommiteiten op zijn actief.

Hij zou inderdaad een jonge Frank kunnen zijn.
Ik ben alleszins blij met de komst van Junes, hij mag blijven! :yup:
Gebruikers-avatar
Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 9 keer
Is bedankt: 72 keer

Berichtdoor ikke » wo 20 sep 2017, 17:59

Kiki_Dee schreef:
Caligula schreef:Dat is waar. Ik denk ook dat Junes het hart op de juiste plaats heeft maar dat belet niet dat hij nog stommiteiten kan uithalen hé. Kijk maar eens naar Frank, die heeft ook het hart op de juiste plaats maar heeft wel een indrukwekkende lijst van stommiteiten op zijn actief.

Kiki_Dee schreef:

Jij bent niet de enige die content is met wat jong, onstuimig bloed.
't Moeten niet allemaal bakvissen zijn, hé?! ;) Een pseudo-macho, met het hart op de juiste plaats en toch wat verstandiger dan de Frank, zo zie ik Junes. :thumbup: En hij zal nooit zoveel stommiteiten uithalen als Frank want hij heeft een betere broer.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1792 keer
Is bedankt: 1686 keer

Berichtdoor satine » wo 20 sep 2017, 18:02

Ik hoop dat niet blijkt dat Junes iets te maken heeft met wat er gebeurd is met de werken aan het doktershuis.
Het was wel heel toevallig dat hij 'iets met maten ging doen', terwijl hij wist dat Eddy nog alleen naar het doktershuis ging om iets af te werken.
Dezelfde avond nog stort het terras in... :denk:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages