Jessica Engels (Ditte Jaspers)

Re: Jessica Engels (Ditte Jaspers)

Berichtdoor Christel » do 02 maart 2017, 11:06

Arne en Mayra zijn in mijn ogen vooral niet te vergelijken omdat Arne constant heeft laten blijken dat hij niet achter zijn daden stond. Hij ging er zelfs van over zijn nek en is hulp gaan zoeken, terwijl Mayra bij haar gedrag lijkt te floreren...

Na al het onrecht wat ze anderen al aangedaan heeft, heb ik bij haar nog geen moment spijt gezien. Ze rolt gewoon van de ene leugen in de andere om haar zin te krijgen, en daarvoor moet inderdaad iedereen wijken. Zelfs Sandrine, want kijk maar hoe Jessica eerst als oppas ingezet werd om vervolgens zonder pardon ook weer afgeschreven te worden, zonder ook maar één seconde naar de gevolgen voor dat kind te kijken.

Ik vrees dat dit meer met Mayra's karakter te maken heeft dan met een trauma, zoals dat bij Arne wel het geval is. En dat maakt het voor Jessica nu ook bijna ondoenbaar om tegen Mayra in te gaan, aangezien Jessica er helemaal door van haar stuk is (en ook heel veel kwijt is), terwijl Mayra zich wel prima voelt terwijl ze de ene smoes na de andere leugen uit haar hoed tovert en ze 's avonds toch weer gezellig bij Ann aan tafel zit.

Ik denk ook dat het wel degelijk verschil zou maken als Jessica aangifte doet. Is het niet omdat Ann daar veel waarde aan hecht, dan is het wel omdat het Mayra eindelijk een beetje van haar stuk zal brengen...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4052 keer
Is bedankt: 2567 keer

Berichtdoor Guapa » do 02 maart 2017, 14:45

Jessica moet klacht indienen . dat recht heeft ze . ze probeerde Ann te kussen maar daar is verder geen wroeging over geweest. Mayra daarentegen, hangt aaneen van de intriges. Daar een klacht van Jessica zal ze zich idd zelfzekerder voelen en zal hopelijk de ware aard van Mayra een bovenkomen. Dan kan eindelijk recht geschieden en kan de band tussen Marianne en Ann misschien weer wat hechter worden.
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 36 keer

Berichtdoor Kwast » vr 03 maart 2017, 21:48

Nou meisje, dat wordt nog moeilijk. Die tang speelt het spelletje heel slinks. Uiteraard heeft niemand gezien wat er echt is gebeurd. Beetje jammer weer. Hopelijk komt het uit dat Jessica niets verkeerd heeft gedaan maar dat zal wel duren tot Sint Juttemus
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 317 keer
Is bedankt: 447 keer

Berichtdoor lord F. » vr 03 maart 2017, 21:50

Awel, vroeg me af of er daar niet iemand binnen ging die Mayra zag toekomen.
Wel raar dat Mayra direct wist waar ze Jessica kon vinden en dat die juist buiten kwam.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor karolien85 » vr 03 maart 2017, 21:59

lord F. schreef:Awel, vroeg me af of er daar niet iemand binnen ging die Mayra zag toekomen.
Wel raar dat Mayra direct wist waar ze Jessica kon vinden en dat die juist buiten kwam.

Ja daar ging iemand binnen, ma ik denk dat we een ander moment moeten afwachten om Mayra op heterdaad te betrappen.

En ik denk dat mayra jessica al veel heeft afgezet daar.
Moest da bij mij zijn, die kon lang staan wachten ... Eens ik binnen ben, kom ik niet meer snel buiten, tenzij op mijn terras .. :angel:
Gebruikers-avatar
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 285 keer
Is bedankt: 246 keer

Berichtdoor Flower-Power » vr 03 maart 2017, 22:07

Jammer dat ze nu niet opnieuw naar de politie is gegaan meteen na die aanval
Dat zou het eerste moeten geweest zijn wat ze deed - dan konden Tim en Dieter meteen vaststelling doen
en dan zou Mayra nadien niet meer kunnen afkomen met haar verzonnen verhaal
Als Jessica dit niet aangeeft zit ze helaas weldra met de gebakken peren denk ik want nu Ann meteen
de politie opbelde zal Jessica niet meer worden geloofd want Tim geloofde haar zo ie zo al niet,
omdat hij helaas de paashaas met vooroordelen denkt over lesbische vrouwen - zo van ja als ze eerst
Ann wilde kussen dan zal ze daarna ook wel Mayra willen kussen omdat het bij Ann niet lukte, zo
vanuit de idee dat lesbiennes op alle vrouwen springen die ze tegen komen :crazy: :crazy: :crazy:
helaas in real life een veel gehoord vooroordeel over lesbische vrouwen :crazy:
Gebruikers-avatar
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor karolien85 » vr 03 maart 2017, 22:09

Misschien heeft ze toch gebeld ? Na dat Mayra weg was? En na t telefoontje met Nancy?
Gebruikers-avatar
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 285 keer
Is bedankt: 246 keer

Berichtdoor ikke » za 04 maart 2017, 10:32

Flower-Power schreef:Jammer dat ze nu niet opnieuw naar de politie is gegaan meteen na die aanval
Dat zou het eerste moeten geweest zijn wat ze deed - dan konden Tim en Dieter meteen vaststelling doen
en dan zou Mayra nadien niet meer kunnen afkomen met haar verzonnen verhaal
Als Jessica dit niet aangeeft zit ze helaas weldra met de gebakken peren denk ik want nu Ann meteen
de politie opbelde zal Jessica niet meer worden geloofd want Tim geloofde haar zo ie zo al niet,
omdat hij helaas de paashaas met vooroordelen denkt over lesbische vrouwen - zo van ja als ze eerst
Ann wilde kussen dan zal ze daarna ook wel Mayra willen kussen omdat het bij Ann niet lukte, zo
vanuit de idee dat lesbiennes op alle vrouwen springen die ze tegen komen :crazy: :crazy: :crazy:
helaas in real life een veel gehoord vooroordeel over lesbische vrouwen :crazy:

De geaardheid doet er volgens mij niet toe voor Tim.
Maar ja, wel jammer dat Jessica niet meteen naar 't politiebureau is gelopen.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor nounake » za 04 maart 2017, 12:29

En spijtig dat nancy die al een telefoontje van Jessica had gekregen en die anders haar mond niet kan houden nu niet direct alles aan Dieter vertelde .
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5862 keer
Is bedankt: 779 keer

Berichtdoor Flower-Power » di 07 maart 2017, 00:00

Goed van Jessica dat ze toch naar de politie is gegaan -dat werd vandaag plots duidelijk,
toen ze bij dokter Judith langst ging om vaststellingen te laten doen van haar verwondingen.
En ik denk dat ze daarmee al sterk staat want ze heeft wel veel meer verwondingen dan Mayra,
die uiteindelijk alleen maar een blauw oog heeft, en die zelf haar eigen bloes kapot trok.
En nu...
hopen dat het filmpje dat Tamara plots in handen kreeg bij de politie terecht komt.
Dan is het zeker en vast 2 - 0 voor Jessica :thumbup:
Gebruikers-avatar
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor Guapa » di 07 maart 2017, 13:52

Vraag me af wie dat filmpje heeft kunnen maken . jullie nie ?
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor Guapa » di 07 maart 2017, 13:53

maaar gaat Tamara da gebruiken om Jessica te 'helpen' want echt vrienndinnen zijn het niet bepaald hé
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor heidiw » di 07 maart 2017, 14:21

Dat doet er eigenlijk niet zoveel toe of Tamara het filmpje zal gebruiken in het voordeel van Jessica, zoals Tamara zei "het is viraal aan het gaan", zal het vroeg of laat (hopelijk vroeg) wel belanden waar het wel iets uitmaakt.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 476 keer
Is bedankt: 798 keer

Berichtdoor satine » di 07 maart 2017, 14:26

Bij Nancy bijvoorbeeld... :mrgreen:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1717 keer
Is bedankt: 3828 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » di 07 maart 2017, 19:49

Als de politie of Ann dat filmpje te zien krijgt, zien zij een hevig gevecht tussen Mayra en Jessica. Welke van beide de andere probeerde aan te randen als aanleiding tot dat gevecht of omwille van welke van beide klachten gevochten werd zal toch op een andere manier moeten blijken vermoed ik.
Gebruikers-avatar
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1142 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages