Toon Vrancken (Bill Barberis)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)

Berichtdoor Kwast » di 28 feb 2017, 21:32

Halve tamme die gast! Dit slaat toch nergens op? Hij misbruikt Judith bijna en vindt vervolgens dat dit haar schuld is? Waar is die gast mee bezig? Steekt zijn ### in alles wat borsten heeft? Hij is compleet aan het doordraaien.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 239 keer
Is bedankt: 364 keer

Berichtdoor jessie V. » di 28 feb 2017, 22:29

Ik vraag me af met welke gedachte Toon naar Judith ging. Wat voor reactie had hij verwacht? "O, Toon, zo erg was het niet, hoor. Even goeie vrienden"?
Het was haar schuld. Zij liep hem al lang op te geilen en ze zou krijgen waar ze om vroeg?
Heb ik dat goed gehoord? :roll: :roll:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1654 keer
Is bedankt: 1436 keer

Berichtdoor jessie V. » di 28 feb 2017, 22:37

Dat er gisteren nou weer ineens tussen alle ellende door een vreemd mens uit zijn slaapkamer kwam vind ik nou zo onderhand wel een beetje overdreven. :roll:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1654 keer
Is bedankt: 1436 keer

Berichtdoor Linne » wo 01 maart 2017, 01:07

Het hele gedoe met Toon is vervelend, ook dat ruzie zoeken in de Frens. :naughty:
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 265 keer
Is bedankt: 426 keer

Berichtdoor lord F. » wo 01 maart 2017, 01:27

Bwa, het geeft aan hoe ver Toon heen is op dit moment.
Maar toch goed dat hij even de wind van voren krijgt want hij leek er toch even vanuit te gaat dat iedere vrouw voor hem valt.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 974 keer

Berichtdoor ikke » wo 01 maart 2017, 09:10

lord F. schreef:Bwa, het geeft aan hoe ver Toon heen is op dit moment.
Maar toch goed dat hij even de wind van voren krijgt want hij leek er toch even vanuit te gaat dat iedere vrouw voor hem valt.

???
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1466 keer
Is bedankt: 1389 keer

Berichtdoor lord F. » wo 01 maart 2017, 09:13

ikke schreef:
lord F. schreef:Bwa, het geeft aan hoe ver Toon heen is op dit moment.

???

Of altijd. ;-)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 974 keer

Berichtdoor Soapseut » wo 01 maart 2017, 21:10

Hij is beginnen flippen na Kaat, het staat zeker in verband daarmee, nu wil hij zich nog méér bewijzen dan ervoor.

Hij had maar niet met haar in bed moeten duiken. Hij wilde het eigenlijk niet echt, en hij wist ook waarom hij het niet wilde (transgender issues), hij had het gewoon niet moeten doen, dan was hij nu niet compleet aan het doordraaien.

Sam had hen ook nooit mogen pushen, hoe je het ook draait of keert, het is een 'gevoelige kwestie' en ze had haar teut moeten houden. Zeker op de werkvloer!

Hoe dan ook, hij kan zich maar beter verontschuldigen aan Judith. Gewoon erkennen dat hij te ver is gegaan, sorry zeggen, dat kan voor Judith misschien al genoeg zijn. En naar Ruben gaan hé! :crazy:

Als die Ruben eens goed begint te beseffen hoe al die Thuis-dorpsgekken met elkaar verbonden zijn via foute relaties, kan hij zelf in therapie.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 125 keer
Is bedankt: 253 keer

Berichtdoor Linne » do 02 maart 2017, 01:54

Soapseut schreef:Als die Ruben eens goed begint te beseffen hoe al die Thuis-dorpsgekken met elkaar verbonden zijn via foute relaties, kan hij zelf in therapie.

:clap:
Tot nog toe was ik er redelijk gerust in dat die Ruben veel aankan maar het ziet
er naar uit dat je gelijk gaat krijgen met al die dorpsgekken. :yup:
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 265 keer
Is bedankt: 426 keer

Berichtdoor nounake » do 02 maart 2017, 08:46

Als die Ruben eens goed begint te beseffen hoe al die Thuis-dorpsgekken met elkaar verbonden zijn via foute relaties, kan hij zelf in therapie.

:dance: :dance: :dance:
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5513 keer
Is bedankt: 739 keer

Berichtdoor Flower-Power » vr 03 maart 2017, 22:17

Het lijkt er nu toch wel op dat zoals ik al vaak dacht dat hij toch wel serieuze gevoelens heeft voor Kaat.
Alleen vind hij het nog te moeilijk om daar aan toe te geven en dat heeft volgens mij twee oorzaken.
Ten eerste durft hij zich denk ik niet helemaal te geven uit angst weer iemand te verliezen zoals hij
zijn ex verloren is toen die zelfmoord pleegde - ik denk dat hij haar heel graag heeft gezien en dat hij
toen zichzelf helemaal heeft gegeven aan die ex en dat hij dat na haar dood besloot om zich niet meer
te binden uit angst opnieuw een grote liefde te verliezen - komt er nog bij dat hij zich ook schuldig voelt
om de dood van zijn ex.
En
Verder speelt het feit dat Kaat niet geboren is als vrouw ook wel mee - maar ik denk toch iets minder dan de
meeste mensen hier denken - al zal de toekomst dat nog wel uitwijzen
Feit is en blijft
dat we nu vandaag een heel andere Toon hebben gezien en dat eigenlijk met dank aan Kaat
Die naar eigen zeggen minder geduld heeft dat haar moeder (zoals ze zelf zei) maar blijkbaar
toch nog meer geduld heeft dan ze zelf denkt..
Benieuwd hoe dit allemaal nog gaat aflopen
Van mij hoeft Toon niet persee een relatie te hebben met Kaat (al mag dat natuurlijk wel)
Maar misschien kan zei wel iemand zijn die hem in toom kan houden en hem kan behoeden
voor het uithalen van stommiteiten (zoals met judith) en dat hij wat minder gaat beginnen
rond springen van de ene vrouw op de andere
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor johan1969 » za 04 maart 2017, 18:04

Ik vind het wel vreemd dat Judith geen klacht zou indienen, Toon is toch veel verder gegaan dan bv Mayra bij Jessica.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 68 keer

Berichtdoor Flower-Power » ma 06 maart 2017, 23:57

Hij gaf Kaat zijn huis sleutel.
Was dit nu zijn manier om te zeggen tegen Kaat we hebben een relatie en ik zie je ook graag?
Ergens denk ik van wel - anderzijds..... doet de manier waarop hij op het einde raar keek me nu twijfelen.
Maar een sleutel geven aan een vrouw waarmee hij geslapen heeft - is wel voor het eerst - dus.....
misschien is het dan toch zo dat iedereen gelijk heeft (San, Simonne e.a) dat hij meer voor haar voelt,
dan hij eerst durfde toegeven. Het blijft afwachten want ergens weet ik ook, met Toon weet je maar nooit.......
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor Christel » di 07 maart 2017, 00:27

Ze hebben allemaal zeker gelijk als ze zeggen dat hij echt iets om Kaat geeft, dat denk ik ook zeker wel. Ik vrees alleen - vooral door zijn blik toen Kaat vertrok - dat hij daar zelf nog altijd totaal niet mee overweg kan. Ik hoop maar dat hij zich er ooit overheen kan zetten, maar ik vind in elk geval dat Toon erg vreemd doet momenteel. Hij vliegt van de ene emotie in de andere en ziet er niet uit als iemand die opgelucht is dat hij eindelijk voor zijn gevoelens uit kan komen, maar eerder als iemand die steeds verder met zichzelf in de knoop raakt. Hopelijk doet hij geen domme dingen...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 2929 keer
Is bedankt: 1974 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » di 07 maart 2017, 10:07

Eerder zei Toon al dat hij gekweld wordt door de gedachte alles kapot te maken wat hij graag ziet. Nu is hij door kordate Kaat pardoes met zijn neus op de feiten gedrukt: hij ziet haar inderdaad graag. Zijn laatste blik in die scène verklapt dat hij ongerust begint te worden door zijn eigen theorie.
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 582 keer
Is bedankt: 1133 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages